יום שבת, ספטמבר 03, 2022

פיחו

צילום מסך: שחף רז ושרין אברהם (שחף: "כאילו קוראים לי בטלפון 'שחף פיחו' או כל מיני כאלה."), "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז ושרין אברהם. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022

פּיחוֹ

סלנג. כינוי אשדודי. נהגה במלעיל (הטעם בהברה הראשונה)

כינוי מזלזל מצד קבוצה מגובשתילד כאפות; נתפס כרכרוכי, מעפן; סופג הקנטות; מושא קבוע ללעג וצחוק.

***

"יש מילה באשדוד, 'פּיחוֹ'. זה ילד. כזה ילד מעפן, ילד כאפות, ובחבר'ה שלי זה כאילו הכינוי שלי. [...] אז אכלתי את זה שנים, [...] עד שאכלתי על זה כאפה. זה היה אחד הדברים שהכניסו אותי לדיכאון של גיל 26–27." 

(שחף, "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)



צילום מסך: שחף רז ושרין אברהם (שחף: "אני ה'פיחו' כי אני יודע להכיל את זה."), "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז ושרין אברהם. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.