יום חמישי, ספטמבר 22, 2022

הארדקור

צילום מסך: איה ג'ומה (""סבתא הייתה פלאחית הארדקור."), "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022
איה ג'ומה. ""סבתא הייתה פלאחית הארדקור." (צילום מסך מ"משחקי השף" 6, רשת 13, 2022)


הרדקור / הארדקור / הארד קור

סלנג. באנגלית hardcore 


1. הבסיס; הליבה; היסוד; הגרעין הקשה.


2. קלאסי; שורשי; אמיתי; מקורי; מאפיין מובהק/מייצג.


3. גרסה כבדה של מוזיקה (פאנק רוק, ראפ, טכנו וכדומה).


4. פורנוגרפיה קשה, צילומים פרטניים וקרובים של תנוחות מין ואיברים.


5. קשה; נוקשה; תובעני; קיצוני; אינטנסיבי; מוחלט; קפדן; בלתי מתפשר  

***

"יום אחרי הפרסומת [הצילומים] אני לא יכולתי לזוז [...] עם כל הכושר שלי והכול, כי זה פשוט היה הארדקור, את יודעת, זה היה כזה מ-6 בבוקר עד איזה 12 בלילה, פשוט רקדתי בלי הפסקה, יום שלם." 

(נינט, "חדשות הבידור", הוט בידור ישראלי, 2016)

***

"להיות אימא חד הורית במרכז זה הארדקור."

(ניסו לנתי, "מטומטמת" 2, הוט 3, 2017)

***

"אמש יצא מאסק בהודעה חריגה אפילו בשביל עצמו: עובדי טוויטר קיבלו במייל אולטימטום: מי שיחליט לא לחתום על טופס דיגיטלי שבו הוא מתחייב לעבוד שעות ארוכות ובאופן אינטנסיבי ("extremely hardcore") ימצא את עצמו מחוץ לחברה, עם חבילת פיצויים של 3 חודשי שכר".

(דסק tech12, N12, 18/11/22)


6. כבד; בנשמתו; "עד הסוף"; אורגינל; נלהב; קנאי; אדוק; מורעל; שרוף; מושבע;  מחויב; באופן מוחלט; באופן מלא; דקדקן; קפדן; בלתי מתפשר; לא מעגל פינות; לפי המקור; קיצוני; פנאטי. 

***

"סבתא שלי הייתה פלאחית הארדקור. היא הייתה מעירה אותי בשש בבוקר לקטוף איתה את הלְסֵינֶה [עלי לשון הפר] ואת החוּבֵּיזֶה [דומה לתרד]. כל שש בבוקר כאילו, או שהיא בטאבון או שהיא עושה פְריקֶה [מאכל מחיטה ירוקה] או שהיא מייבשת את הזעתר [...] היו לה סוסים, פרות, מהפרות היא הייתה חולבת, מכינה לבנֶה."

(איה ג'ומה, "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022)

***

"האמת היא שאני ציפיתי שיביאו לי איזה שמאלן או שמאלנית הארדקור, שיהיה פיצוצים."

(תמר שילה, דיירת "האח הגדול" 7 קשת, "חדשות הבידור", הוט בידור ישראלי, 2016) 



צילום מסך: תמר שילה ("האמת היא שאני ציפיתי שיביאו לי איזה שמאלן או שמאלנית הארד קור"), "חדשות הבידור", הוט בידור ישראלי (הוט ביוטיוב, "ההדחה של תמר"), 2016
צילום מסך: תמר שילה. "חדשות הבידור", הוט בידור ישראלי (הוט ביוטיוב, "ההדחה של תמר"), 2016 

צילום מסך: ניסו (אבי דנגור) ונתי (שני קליין) (ניסו: "להיות אימא חד הורית במרכז זה הארד קור.") "מטומטמת", עונה 2, הוט 3 (הוט ביוטיוב, "יש לך נכס"), 2017
צילום מסך: ניסו (אבי דנגור) ונתי (שני קליין). "מטומטמת", עונה 2, הוט 3 (הוט ביוטיוב, "יש לך נכס"), 2017







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.