יום שישי, יולי 29, 2022

חי בסרט

צילום מסך: קאזם ואילנה (שחף: "אני יוצא מהתקציב". קאזם: "אתה לא יוצא מהתקציב, חי בסרט".), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: קאזם חליליה ואילנה טרננקו. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022

חי בסרט

תגובה להתנהגות או אמירה מעצבנת; לא הגיונית; מקוממת; מוגזמת או לא מקובלת, או לאדם מעצבן או מוזר: הוא מנותק מהמציאות; הוא חי באשליות; הוא חי בעולם משלו; הוא טועה בגדול; הוא מגזים; הוא נסחף בגדול; הוא הזויהוא חושב שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה; הוא חושב שזה יקרה; אין סיכוי שזה יקרה.


1. נאמר בכעס; כביקורת.

***

"לא, כי בר החברה שלך חיה בסרט! את לא מחליטה פה כלום, כולנו פה מחליטים. מי את בכלל?" 

(קאזם, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"שומע, ק'? אתה חי בסרט מדומין כאילו [...] אף אחד לא יחביא פה אוכל, גם את הטונה. הם חיים בסרט, זה מביא לי קריזה במוח." 

(נתנאל לקאזם, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"היא חיה בסרט. היא לא מוכנה לקבל שום ביקורת מאף אחד." 

(שחף על דיאן, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)


2. בכעס, כמילת גנאי.

***

"שם את הצלחת שלו והלך למיטה, החתיכת חי בסרט הזה."

(בר על נתנאל, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

היא מדברת אליי כאילו היא יותר טובה ממני. סעי מפה! מי את? יא חיה בסרט.

***

שחף: "לילה טוב".

שרין: "לילה טוב תגיד לחברים שלך, יא חי בסרט".

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

שחף: "אני יוצא מהתקציב". 

קאזם: "אתה לא יוצא מהתקציב, חי בסרט".

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)


 

3. נראה לך?; זה לא יקרה!; אין מצב!; אין סיכוי.

***

"רצה שאני אבוא איתו לחו"ל, אמרתי לו שהוא חי בסרט". 

(ניב סולטן, על בעלה מאור שוויצר בתחילת ההיכרות. חדשות סוף השבוע, N12, קשת 12, 15.10.2022)

***

"לא הבנתי, מה אתם חושבים, שאני לא אקבל סיגריות? אתם חיים בסרט." 

(בר בישיבת תקציב, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"אם היא חושבת שבגישה הזאת אני עכשיו אבוא לעזור, היא חיה בסרט." 

(נתנאל על בר, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

לירז: "את באה איתי שירי [למסיבת פורים בבאר שבע]".

שירי: "לא, אתה חי בסרט".

("מטומטמת" 1, הוט 3, 2016)



4. להבעת התנגדות נחרצת אך לא מתקיפה: זה ממש לא נכון; זה ממש לא ככה; אתה טועה בגדול; הטענות האלה הזויות; החשיבה הזאת הזויה; אתה מדבר שטויות; זה מנותק מהמציאות, מהאמת; אתה חי בתפיסה שגויה.

***

תגיד, אתה חי בסרט? אתה מאמין למה שהיא אומרת?

***

אתה חושב שידיחו אותך לפניו? אתה חי בסרט, אתה הרבה יותר אהוב ממנו.

***

אתה חושב שהיא מתנהגת ככה בגלל חוסר ביטחון ולא כי היא טיפוס שחושב שמגיע לו הכול? אתה חי בסרט.

***

"אני מספרת לך כמעט פה כל יום על הדברים שאני עוברת בחיים. [...] תגיד לי מה אתה, באיזה סרט אתה חי?" 

(אילנה לדניאל, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

אליאב: "האקסית שלי יושבת כל יום במיטה עם מישהו אחר, זה מפריע לי נראה לך?"

דיאן: "כן".

אליאב: "אז את חיה בסרט, סורי, את חיה בסרט".

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"שחף חי בסרט שהוא כמוני והוא דומה לי. [...] הוא לא דומה לי בשום דרך או צורה." 

(טליה, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)


 

5. נאמר בצחוק, באווירה קלילה וטובה: הזוי; קטעים איתך.

***

הוא נתן לי עכשיו נאום על חשיבות הקסדה ומה יקרה אם אצטרך עכשיו לצאת לחזית בלי קסדה. הוא חי בסרט.

***

אל תגיד לי "זריז", יא חי בסרט.

***

דניאל אומר לקאזם שמעכשיו הוא יספר אותו תמורת סיגריות.

קאזם: "אני מביא את מיקי בוגנים לפה, יא חי בסרט.

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***
טליה מספרת לשחף שהיא הייתה נבוכה כשהבינה מהשאלה מהאולפן, שכולם מחוץ לבית האח ראו שהם החזיקו ידיים.

שחף צוחק: "לא, את חיה בסרט, אה?"

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)


צילום מסך: קאזם חליליה ("לא, כי בר החברה שלך חיה בסרט!"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: קאזם חליליה. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי (נתנאל: "[אף אחד לא יחביא פה אוכל], גם את הטונה. הם חיים בסרט, זה מביא לי קריזה במוח."), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: בר כהן ("[אתם חושבים שאני לא אקבל סיגריות?] אתם חיים בסרט"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: בר כהן. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: שירי (בת חן סבג) (לירז: "את באה איתי שירי". שירי: "לא, אתה חי בסרט".), "מטומטמת", עונה 1, הוט 3 (הוט ביוטיוב, "היא לא שרלטנית"), 2016
צילום מסך: שירי (בת חן סבג). "מטומטמת", עונה 1, הוט 3 (הוט ביוטיוב, "היא לא שרלטנית"), 2016

צילום מסך: אילנה טרננקו ודניאל מלכה (אילנה: "תגיד לי מה אתה, באיזה סרט אתה חי?"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: אילנה טרננקו ודניאל מלכה. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: שחף רז וטליה עובדיה (שחף: "לא, את חיה בסרט, אה?". טליה: "ראו שזה הביך אותי, השאלה?"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז וטליה עובדיה. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.