יום רביעי, מאי 04, 2016

אתה לא איתנו; אתה לא פה

צילום מסך: עומרי בן נתן: "לא יודע, הבחורה לא איתנו. איבדנו אותה." "האח הגדול" 7, קשת, 2016, ביוטיוב - תקשורת ציונית IL
צילום מסך: עומרי בן נתן. "האח הגדול" 7, קשת, 2016, ביוטיוב - תקשורת ציונית IL


אתה לא איתנו; אתה לא פה


1. אתה לא מחובר למציאות; אתה מנותק; איבדת את זה; אתה לא שפוי; אתה הזוי; אתה מדבר שטויות.

***

עומרי מספר לאור שפלורי אמרה עליה שהיא מכשפה ושהיא עשתה שְׁחוּר (כישוף) על שי חי.

עומרי: "היא מדברת שטויות, נו, אני לא מקשיב לה. לא יודע, הבחורה לא איתנו. איבדנו אותה".

("האח הגדול" 7, קשת, 2016)

***

בר כועסת על טליה בנוגע לריזלות (ניירות לגלגול טבק). היא אומרת לה שזה לא בסדר שהיא מציגה את עצמה כמי שמוותרת, כשבפועל הוזמנה לכל דייר אותה כמות טבק, בעוד שהיא, בר, אמרה שהיא "סוגרת מקרר", כלומר מוותרת על אוכל כדי לקבל יותר טבק. במהלך הוויכוח טליה הציעה לבר את חבילת הריזלות שלה:

בר: "לא, הינה, הינה, הינה, עוד פעם, עוד פעם ההצגה הזאת של 'אני מוותרת', 'אני מוותרת'" [...]

טליה: "תקשיבי, את לא איתנו, את לא איתנו".

בר: "את לא איתנואת לא איתנו".

[...]

טליה: "זה כמו שהזמנתי לך את הלחם שלך".

בר: "אה, תודה באמת שהזמנת לי את הלחם אחרי שסגרתי את המקרר"

טליה (עוזבת): "וואי תקשיבי, את לא איתנו, אני לא משתפת עם זה פעולה. וואי את לא איתנו בכלל. מה זה? זה לא שפוי".

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)


2. בצחוק: אתה מדבר שטויות.

***

במשימת הדו קרב הופנתה לטליה שאלה מהאולפן שנגעה להתקדמות הקשר הזוגי שלה עם שחף ולהחזקת הידיים שלהם בחצר. 

טליה לשחף: "וואי הם ממש רואים את הקטע ביני לבינך, אני..."

שחף (מחייך): "אה באמת? מה את אומרת?"

טליה (צוחקת): "זה מביך אותי נורא, שחף".

שחף (צוחק): [...] "אנחנו חייבים להפסיק עם החזקת ידיים הזאת, כי הם רואים את זה ושלא יחשבו שקורה בינינו משהו. זה... בואי, את לא פה כאילו".

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)


צילום מסך: עומרי בן נתן: "לא יודע, הבחורה לא איתנו. איבדנו אותה." "האח הגדול" 7, קשת, 2016, ביוטיוב - תקשורת ציונית IL
צילום מסך: עומרי בן נתן. "האח הגדול" 7, קשת, 2016, ביוטיוב - תקשורת ציונית IL


צילום מסך: טליה עובדיה. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: טליה עובדיה. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: שחף רז: "זה... בואי, את לא פה כאילו". "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.