יום רביעי, אוגוסט 19, 2015

למקסם



מתוך "מה קרה למילה צמרמורת", פורסם בהארץ ב-19.8.2015

המנכ"לית: שלום רון, תודה שהגעת, אני נעמה, המנכ"לית של החברה.
המרואיין: היי, נעים מאוד.
המנכ"לית: קראתי את קורות החיים שלך, זה מרשים מאוד, אתה בדיוק מה שאנחנו מחפשים.
המרואיין: תודה, תודה רבה.
המנכ"לית: אני רוצה לספר לך קצת על החברה שלנו ועל הציפיות שלי מהעובדים שלי.
המרואיין: כן.
המנכ"לית: אחד הדברים שתרמו להצלחה של החברה הזאת הוא מצד אחד השאיפה שלנו למקסם את הרווחים, ומצד שני ההקשבה ללקוחות שלנו, שרוצים למקסם את ההשקעה שלהם.
המרואיין: ברור... ברור...
המנכ"לית: המסר שאני מעבירה לעובדים שלי הוא שחשוב שהם ימקסמו את היכולות שלהם, שימקסמו את הפוטנציאל שלהם, כדי שהחברה תמקסם את הרווחים שלה. יש לנו בחברה מומחית להעצמה ולמקסום מצבים, ואפילו העיצוב שלנו נעשה באופן שאפשר את מקסום החלל. אני מאמינה שבדרך הזאת העובדים ממקסמים את החוויה שלהם ממקום העבודה, והחברה ממקסמת את ההצלחה שלה. 
המרואיין: לגמרי!
המנכ"לית: המוטו של החברה שלנו הוא "מקסם את עצמך!"
המרואיין: מקסים...
המנכ"לית: אז מה אתה אומר? נראה לך שתוכל להשתלב בחברה שלנו?
המרואיין: אני חושב שכן, אני חושב שאני מתאים מאוד, כי אני טיפוס שתמיד שואף להגיע לטוב ביותר בכל דבר, ואני מסכים איתך שחשוב שהעובדים ינצלו את מרב הכישורים שלהם, ושהחברה תרוויח כמה שיותר, ומצד שני שהלקוחות יהיו מרוצים ויוכלו לקבל את השירות הטוב ביותר שהם יכולים לקבל, ואני חושב ש...
המנכ"לית: טוב טוב תעצור, מצטערת, סליחה, סליחה...
המרואיין: מה... אמרתי משהו לא בסדר?
המנכ"לית: לא, לא, הכל בסדר. אוקי, תודה שהגעת, אנחנו נתקשר אליך.


 

"את חדר הילדים נרהט באופן שיאפשר את מקסום החלל" ("בא לחדש לכם", רשת, ספט' 2015)
"מה שאומר שבעצם מקסמנו את נתוני הפתיחה של החדר" ("בא לחדש לכם", רשת, 2015)
"נשוחח עכשיו עם מומחית הבית להעצמה ולמקסום מצבים" (מילון היופי, ערוץ 10, נוב' 2016)
"כדי למקסם את כמות הלייקים האפשרית" (האח הגדול, קשת, 2015)
"לכאורה הוא לא ממש מיקסם את פוטנציאל הכוכבות שלו" (הכתבת על השחקן, המגזין ערוץ 10, יולי 2015)
"וכך היא ממקסמת את הרווחים שלה על גבו של העובד" (חדשות ערוץ 10, יוני 2015)
המנחה חיים זיסוביץ' לשלי יחימוביץ': "כל איש עסקים צריך למקסם את רווחיו" (תיק תקשורת, יוני 2015)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.