יום רביעי, אוגוסט 19, 2015

להתקרבן

מתוך "מה קרה למילה צמרמורת", פורסם בהארץ ב-19.8.2015

הגולשת: קראתי את הפוסט שכתבת לפני שבוע.
אני: כן? מה את חושבת עליו?
הגולשת: את האמת, לא אהבתי.
אני: למה?
הגולשת: כי התקרבנת שם, היית קורבנית. אני לא אוהבת שמתקרבנים, לא צריך להתקרבן כל הזמן.
אני: אני התקרבנתי?
הגולשת: ועוד איך התקרבנת.
אני: מה פתאום, לא התקרבנתי.
הגולשת: התקרבנת, ואני לא היחידה שחושבת ככה, הרבה גולשים חושבים שהתקרבנת.
אני: לא התקרבנתי!
הגולשת: התקרבנת!
אני: לא התקרבנתי!
הגולשת: התקרבנת!
אני: לא התקרבנתי!
הגולשת: התקרבנת!
אני: אוי די, מספיק כבר עם המילה הזאת, זה נשמע רע, את עושה עוול לשפה. לקחת מילה ולהרוס אותה ככה זאת פגיעה בכבודה של השפה. ואת פוגעת גם בי. אני טורחת, משקיעה, מתאמצת וכותבת את האמת שלי מהלב והנשמה, וזה מה שיש לך להגיד לי? זה מה שמגיע לי?
הגולשת: הנה, את רואה? עוד פעם את מתקרבנת.

השופטת לזמרת: "אל תהיי קורבנית, כי את זמרת טובה" (אקס פקטור 2, רשת, אוג' 2015)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.