יום רביעי, 20 בינואר 2016

ללקק

ג'ני: אני איתך הלכתי לאורך כל הדרך...
טיטי: את ממש הלכת איתי, חמודה, לא היתה לך ברירה. אני אף פעם לא הסתרתי ממך את העובדה שאני לא סומכת עלייך.
ג'ני: לא היה לי ברירה? למה אני צריכה ללקק לך? מי את שאני אלקק לך בכלל?
טיטי: את לא מלקקת לי.
(הישרדות הונדורס, פרק 18)

ללקק
קיצור של "ללקק את התחת". מלקק לו - מתרפס בפניו, מתחנף אליו, מחמיא לו, מאדיר אותו, משבח אותו, מרצה אותו, מציית לו, כנוע, מוכן לעשות עבורו דברים שמבזים אותו מבלי להיות מודע לכך, מנסה למצוא חן בעיניו, מכרכר סביבו, מתחנף במטרה לרכוש את אמונו או מתוך הערצה ותחושת נחיתות כלפיו. "מלקק" הוא גם רמז ליחסי שולט-נשלט בסקס, כאשר הנשלט הוא עבד מתוך רצון ובחירה, המספק את רצונותיו של השולט בעל הסמכות.
"כל היום מלקק לי, אוהב אותך, אין כמוך, אין זה, זה, זה" (סלים על שי חי, האח הגדול עונה 7, 8, מאקו)
ג'ני: "מי את שאני אלקק לך בכלל?" טיטי: "את לא מלקקת לי" (הישרדות הונדורס 2015, פרק 18, רשת)
"אדם שעבד כל הזמן בללקק את הישבן של נתניהו. שיים-און-יו!" (אמילי מואטי לניר חפץ. "מה נסגר", ערוץ 10, מתוך "פגוש את העיתונות, ערוץ 2, אוק' 2015)
"כל היום מלקקת את התחת לטיטי ולרון" (ג'ני על לירון, הישרדות הונדורס, פרק 19, רשת)
______________________
לפוסט "חתיכת אפס מאופס, איכסססס, יאללה, תתקדם!", הארץ, 19.1.16
לעמוד הראשי