יום רביעי, 20 בינואר 2016

מיציתי




"כבר מיציתי הכל כסף ואלכוהול
עכשיו רוצה אלייך
כבר הספיק לי להיות שוב בודד בלילות
כבר חודש בלעדייך"

(כסף ואלכוהול, דודו אהרון)

מיציתי

הוצאתי את המקסימום מהחוויה; די, הספיק לי; יצא לי מהאף; נמאס לי; אני שחוקה; אין לי סבלנות; אין לכם מה לחדש לי; זה מאוס בעיניי; לא טוב לי עם זה; אני רוצה לעוף מכאן.
מיצית

לך מכאן; די, הספיק לי ממך; תרגיע; תתקדם; עוף מכאן.

"מיציתי פה את הסצנה" (ג'ייסון, מחוברים2, 19, הוט, 2012)
אילנית לוי: "חכי רגע, תני לי...". סיוון קליין: "מיציתי". (אילנית לוי וסיוון קליין, נוקאאוט1 1, קשת, 2015)
"אולי זה היה סוג של ניסיון להוכיח משהו ואז מיצית?" (צחי קומה מראיין את טהוניה, סלבריישן2 2, רשת, 2015)
המראיין: "שאולי מיצית את הקשר הזה". טהוניה: "לא מיציתי את הקשר הזה" (סלבריישן2 2, רשת, 2015)
"לא מרגישה שמיציתי עדיין" (מיכל משיבה לשופטים איך היא תרגיש אם תודח, מאסטר שף 5, קשת, 2015)
-"בואו נלך לישון". -"כן, די, מיצינו" (אחרי שהדיחו את רון אלוף במועצת השבט, הישרדות הונדורס 2015, רשת)
"עשיתי הכל, מיציתי, תכבדו אותי" (רון שובל שהודח לא רוצה להיות זומבי, הישרדות הונדורס 2015, 22, רשת)
"אפילו רציתי לבוא ולהגיד לך, אח גדול, שאני מיציתי, ואז איזשהו יום קמתי ואמרתי לעצמי: לא, את תילחמי בעצמך" (קסניה, האח הגדול 7, 10, קשת, 2016)
"אני חושב שמיצית. שלום, להתראות חבר" (רון שובל על מושיק גלאמין, הישרדות 2015 פרק 22, רשת)
"לאחר 56 ימים פלורי החליטה לעזוב את בית האח הגדול. במהלך שיחה עם האח הגדול פלורי הסבירה כי הגעגועים למשפחתה, וההתמודדות המורכבת עם החיים בבית גרמו לה למצות את החוויה" (האח הגדול 7, 18, פבר' 16, מאקו)
____________