יום רביעי, 20 בינואר 2016

תתקדם

ארבל: חבר'ה, תעשו לי טובה, תשאירו לי קצת קטשופ. אני לא יכולה לאכול בשר בלי קטשופ.
פלורי (זורקת לה את הקטשופ): הנה, לאור העובדה שחיסלת פה חצי מהקטשופ.
ארבל: מה... אני לא מבינה איך את מתנהגת... לא, מה זה הצורה הזאת לזרוק לי את הקטשופ?
פלורי: לא נורא, לא נורא, יעבור מאמי.
ארבל: תגידי, בת כמה את?
פלורי: יעבור, יעבור.
ארבל: זה אמיתי? את ילדה בת 18?
פלורי: יעבור, נכון.
ארבל: אז תתקדמי.
(האח הגדול עונה 7 פרק 12)


תתקדם / תנוח / לך תעשה חמוצים
תן גז; עוף לי מהעיניים; תתקדם עד שתיעלם; מיצית; נמאסת; תתבגר; צא מהתקיעות; לך לעזאזל; יאללה יאללה; הבנתי את הקטע שלך; תפסיק לזיין ת'שכל, תרגיע, תשתוק.


"חמודי, 'תתקדם' אומרים 'תתקדם", ויאללה, עוף" (אלירז שדה מלמד את סער איך אומרים "תתקדם". האח הגדול 2)

"אז אני פה, אבל לאותם צופים (שאמרו עליי שאני דו פרצופי - ע.ק.) אגיד, אתה יודע, מה זה שיתקדמו - שייקחו גם ג'ילדה ויבואו לנקות אחריי" (ברק, האח הגדול 7 2015, משחקי האח 3, מאקו)
"תתקדמו" (עומר על חברי השבט שמנסים להשפיע על החלטתו במועצת השבט, הישרדות הונדורס 2015, 19, רשת)
"שיתקדם" (פלורי על שי חי, האח הגדול 7 2015, 6, קשת)
"תתקדמו, בני אדם. רוצים דיון רציני? קדימה! רוצים קמפיין? לא על חשבון מנועי הצדק" (אמילי מואטי על הדיון התקשורתי סביב חזרתו של אריה דרעי למשרד הפנים, תיק תקשורת, חינוכית, 14.1.16)
ארבל: "תגידי, בת כמה את?" פלורי: "יעבור, יעבור". ארבל: "זה אמיתי? את ילדה בת 18?" פלורי: "יעבור, נכון". ארבל: "אז תתקדמי" (האח הגדול 7, 2015, 12, מאקו)
"ג'ני היא נחש. היא רוצה את טיטי נטו בגלל אסטרטגיה, לא בגלל משהו אחר. ושלא תבוא ותשחק אותה עכשיו שזה בגלל הסרטון כאילו. על מי את עובדת פה? חמודה, תתקדמי" (הודא מגיבה על החלטתה של ג'ני לצרף את טיטי לסוויטה כהוקרת תודה על כך שטיטי ויתרה על זכותה לצפות בסרטונים מהבית, עבור חבריה. הישרדות הונדורס 2015, 25, רשת)
המראיין: "הולכים לראות רוסלנה אחרת לגמרי". רוסלנה: "לגמרי, לא זאת שקוטעת ראיונו ויאללה תתקדם. לא". (חדשות הבידור, אוג' 15, הוט)
"בוא תתקדם" (אמסלם על טיטליל שנלחץ שהולכים להדיח אותו למרות שלא היתה לו סיבה. הישרדות הונדורס 2015, 16, רשת)
"'יאללה תתקדם', וואה וואה איזה סלנג. כמה מקסים, כמה יפה" (שי חי מצטט את עומר קינן בריב שלהם על שטיפת הכלים. האח הגדול 7, קשת. מתוך חדשות הבידור דצמ' 15, הוט)
דודו: "לכי תעשי חמוצים". ארבל: "סבבה, אני אלך לעשות חמוצים" (האח הגדול 7, 2015, 18, מאקו)
"אז בואי, בואי ננוח קצת, תנוחי" (טהוניה רובל לעדי שילון, היחידה 2, פרק 7, 2016) (seretbox.com)
 _____________________
לפוסט "חתיכת אפס מאופס, איכסססס, יאללה, תתקדם!", הארץ, 19.1.16
לעמוד הראשי