יום שישי, 17 ביולי 2015

זכיר (קצרים)

אקס פקטור עונה 2 פרק 10, רשת TV

שיחה דמיונית:

אני: עברי, מה הקטע שלך עם "זכיר"?
עברי: מה הבעיה?
אני: השתמשת בו חמש פעמים לפחות בפרק הזה.
עברי: וואלה? חמש?
אני: כן, בפעם הראשונה אמרת: "שירי את מדברת שטויות זה בלתי זכיר".
עברי: אוקי, יפה.
אני: בפעם השנייה אמרת: "דווקא במזלי אבל יש משהו יותר זכיר".
עברי: חחח מעולה!
אני: בפעם השלישית אמרת: "מה פתאום, זה בלתי זכיר בעליל".
עברי: חחח גדול אני.
אני: בפעם הרביעית אמרת למשה: "בוא נראה מי יותר זכיר על הבמה".
עברי: ענקקקק!
אני: ובפעם החמישית אמרת: "וזה כאילו צריך להיות זכיר".
עברי: מעולה. לא הבנתי איפה הבעיה.
אני: מאיפה הבאת את המילה הזאת? אין הטיה כזאת בעברית, "זכיר".
עברי: אבל את בעצמך כתבת פוסט על מישהו שאמר "חפיש", אז גם לי מותר.
אני: אני? מתי? איפה זה מופיע?
עברי: אני לא יודע, זה בלתי זכיר לי כרגע. זה בטח חפיש בגוגל.

*****
צילומי המסך לקוחים מהתכנית אקס פקטור עונה 2 פרק 10, אתר רשת TV
_______________

לעמוד קצרים
לעמוד מילים וביטויים פופולריים
לעמוד סלנג ושפת הדיבור
לכל הנושאים בבלוג