יום שבת, 18 ביולי 2015

היוש (קצרים)

אקס פקטור 2, רשת TV

היא: היי.
הוא: היי... מה קרה? את כועסת עליי?
היא: למה אתה חושב שאני כועסת עליך?
הוא: כי אמרת "היי", לא "היוש".
היא: אז מה, מותר לי להגיד "היי", זה לא אומר שאני כועסת.
הוא: וואלה? אני מכיר אותך, אם את לא אומרת "היוש" זה סימן לא טוב.
היא: ...
הוא: נראה לי שהפסקת לאהוב אותי.
היא: נו באמת...
הוא: אולי יש לך מישהו אחר...
היא: די כבר!
הוא: אולי את כבר לא רוצה להתחתן...
היא: אם אתה ממשיך ככה אני הולכת מכאן.
הוא: אעלק "היי"...
היא: טוב, אני הולכת, ביי!
הוא: את רואה? לא אמרת "ביוש" 
(הדלת נטרקת)
הוא: יאללה, ילדה קטנה של אינסטוש שלא התבגרה מהבת מצווש. לכי לאימוש ואבוש שלך.
"אבוש! אבוש!" (חלומות מפלסטיק 4, הוט בידור ישראלי)
"ראינו את התמונות שלך באינסטוש" (חדשות הבידור, הוט בידור ישראלי)
"ביי אימוש". -"ביי". (אקס פקטור 2, פרק 6, רשת TV)
"היי, היוש" (האח הגדול VIP 2, תכנית 7, קשת)
"היוש" (מלחמת המינים 3.7.15, רשת)