יום רביעי, אוקטובר 31, 2012

עושה שכל

מאסטר שף עונה 3, מאקו, 2012
מאסטר שף עונה 3, מאקו, 2012


"[...] הבנתי מאיפה את מבשלת, וזה השפיע עליי, את כישפת אותי קצת במקום הזה שלך. אבל אני לגמרי מסכימה עם יונתן [רושפלד] ואומרת, איך יכול להגיע לשלבים רציניים בן אדם שלא יטעם את האוכל שהוא מבשל? זה לא... זה לא עושה לי שכל."

(מיכל אנסקי למשתתפת מיה בן צבי, מאסטר שף 3, מאקו, 2012)

*************

"בוא, בוא נתחיל בשורה התחתונה שלי, שאני לא אשקיע בזה כי זה פשוט הכי רחוק מהתחום שלי ומההבנה שלי, אבל כל מה שאתה אומר עושה לי המון שכל, אתה נראה לי אחלה אדם, נראה לי שאתה יודע את כל מה שאתה עושה."

(זוהר לבקוביץ לליאור רוזנטל, "הכרישים" עונה 3, קשת 12, 2022)


עושה שכל; זה עושה לי שכל

תרגום מאנגלית של makes sense

נשמע הגיוני; נשמע טוב; מסתדר לי; מתקבל על הדעת; מתיישב עם ההיגיון; סביר; חכם; נכון; ראוי; ברור; מבוסס על שכל; אני מבין את זה; זה מקובל עליי; קל לי לקבל את זה 

לא עושה שכל

ההפך מהנ"ל

 



מיכל אנסקי למשתתפת מיה בן צבי: "איך יכול להגיע לשלבים רציניים בן אדם שלא יטעם את האוכל שהוא מבשל? זה לא... זה לא עושה לי שכל" (מאסטר שף 3, מאקו, 2012)
מיכל אנסקי למשתתפת מיה בן צבי: "איך יכול להגיע לשלבים רציניים בן אדם שלא יטעם את האוכל שהוא מבשל? זה לא... זה לא עושה לי שכל" (מאסטר שף 3, מאקו, 2012)


יסמין לוקץ': "לערבב דברים עושה שכל. כאן אני לא רואה את ההיגיון שבחיבור בין הדברים." (הכרישים עונה 3, מאקו, 2022)
יסמין לוקץ': "לערבב דברים עושה שכל. כאן אני לא רואה את ההיגיון שבחיבור בין הדברים." (הכרישים עונה 3, מאקו, 2022)

זוהר לבקוביץ לליאור רוזנטל: "אבל כל מה שאתה אומר עושה לי המון שכל, אתה נראה לי אחלה אדם, נראה לי שאתה יודע את כל מה שאתה עושה." (הכרישים עונה 3, מאקו, 2022)
זוהר לבקוביץ לליאור רוזנטל: "אבל כל מה שאתה אומר עושה לי המון שכל, אתה נראה לי אחלה אדם, נראה לי שאתה יודע את כל מה שאתה עושה." (הכרישים עונה 3, מאקו, 2022)


דובי פרנסס לליאור רוזנטל, אחרי שליאור לא קיבל את הצעתו להשקיע תמורת 50%: "חמישים אחוז מסתבר שלא יקרה. מה כן עושה שכל?" (הכרישים עונה 3, מאקו, 2022)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.