יום שלישי, אוגוסט 16, 2022

פיצוצים

צילום מסך: מנת האודישן של שירה שלו ("בא לי שהוא [הבצל] יתקרמל פיצוצים."), "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022
צילום מסך: מנת האודישן של שירה שלו. "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022

פיצוצים

1. שם עצם: מריבות; ויכוחים קשים.

***

"האמת היא שאני ציפיתי שיביאו לי איזה שמאלן או שמאלנית  הארדקור, שיהיה פיצוצים." 

(תמר שילה, דיירת "האח הגדול" 7 קשת"חדשות הבידור", הוט בידור ישראלי, 2016)

***

"בר היו לי איתה מיליון ואחד פיצוצים וגם השלמות." 

(טליה, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

 

2. תואר / תואר הפועל: מאוד; הרבה; ממש; בעוצמה; באופן משמעותי; מסיבי; בכמות גדולה; "רצח" - לטוב או לרע.

***

"אז למה להיקשר לבן אדם? תשמעו, אנשים פה נקשרים פיצוצים."

(בר, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"שחף, שחף, תקשיב, אני עצבנית פיצוצים, תשחרר ממני." 

(טליה, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"זה כור התכה והנשמות שלכם הותכו, ואנשים שאני רבתי איתם בזמנו פיצוצים, היום אנחנו ממש משפחה. חברים." 

(שי חי, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"כשהיא [המסעדה סנטה קתרינה] הייתה בטופ של העיר כולם דיברו עליה. פיצוצים של עבודה." 

(השף תומר אגאי, "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022)

***

"בא לי שהוא [הבצל] יתקרמל פיצוצים.

(שירה שלו, "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022)




צילום מסך: שחף רז וטליה עובדיה (טליה:"שחף, שחף, תקשיב, אני עצבנית פיצוצים, תשחרר ממני."), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז וטליה עובדיה. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022


צילום מסך: יוסי שטרית ותומר אגאי (תומר: "[כשהיא הייתה] בטופ של העיר כולם דיברו עליה. פיצוצים של עבודה."), "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022
צילום מסך: יוסי שטרית ותומר אגאי. "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.