יום שני, מאי 04, 2020

בעניין / לא בעניין

צילום מסך: שחף רז (שחף: "תגידי, את מקשיבה למה שאני אומר לך?". טליה: "נו?" שחף: "טליה, אני מאוד מאוד  בעניין.") "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022


בהשראת האנגלית -  into it; into you; not into him וכו'.


אני בעניין; אני בעניין שלך 

אני נמשך אלייך; אני רוצה אותך; אני דלוק עליך; אני מאוהב בך; אני חושב עלייך; אני מתלהב ממך; את מרגשת אותי; וכו'.

***

שחף: "טליה, כל מה שקורה לי בלב ובראש בשבוע האחרון זאת את".

טליה: "בסדר, אבל הנפש שלי עייפה גם ככה, והדבר האחרון שאני צריכה זה את ההתאכזבויות הקטנות מהמקום של הרגש. אין לי כוח להכיל את זה, אין לי. זה לא ממקום של חוסר הערכה..." 

שחף (צוחק בייאוש): "תגידי, את מקשיבה למה שאני אומר לך?"

טליה: "נו?" 

שחף: "טליה, אני מאוד מאוד בעניין". 

טליה: "בסדר". 

שחף: "אני מאוד מאוד מאוד בעניין, כנראה יותר ממך, לפחות כרגע".

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)


אני לא בעניין; אני לא בעניין שלך

אני לא נמשך אלייך; את לא הטעם שלי; אני לא מעוניין בקשר רומנטי איתך.

***

עמית קאפח מספרת איך הרגישה בתחילת הקשר עם מי שהפך להיות בעלה, ינון, כששלח לה הודעה באינסטגרם: 

אני לא בעניין, לא רוצה, הוא לא הטעם שלי".

("הכוכב הבא" 2022, קשת 12, 2022)

***

מאור מספר לחבר שלו על הקשיים בזוגיות עם מור. 

החבר: "אני חושב שהיא באמת, היא לא בעניין. לא יודע אם זה לא בעניין של התהליך, של הקונספט. בעניין שלך – איפשהו פה היא לא בעניין".

("חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, 2020)

***

שירי: "אבל כבר אמרתי שאני לא בעניין, נכון?"

דודי: "אמרת. בכל זאת חשבתי שלא תזיק לך חברה".

("מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016)


אני בעניין

אישור; הסכמה; התלהבות; תמיכה: כן, מתאים לי; בכיף; אני מעוניין; זה נראה לי; זה מקובל עליי; בא לי; אני מצטרף; אני מוכן; יאללה; קדימה.

***

אחרי שבפעם הקודמת הסקס לא היה מוצלח, איזי אומר ליעל:

"אשמח לתקן את הרושם, אם את בעניין".

("מנאייכ", עונה 2, כאן 11, 2022) 


אני לא בעניין

שלילה; חוסר התלהבות; ריחוק; בלבול; רתיעה; חשש. 
לא מעוניין; לא רוצה; לא מצטרף; לא תומך; לא בא לי; לא מתלהב; לא מתאים לי; זה לא נראה לי; וכו'.

***

אלברט, בעלו של אסי עזר, מספר שבתחילה כשקיבלו את התינוקת מהאם הפונדקאית הוא הרגיש מפוחד, לא רצה ממש לגעת בה ולא ידע איך להחזיק אותה: 

"אסי, אני חושב שהוא הרגיש שאני לא מאה אחוז בעניין [that I wasn’t a 100 percent into it] אז הוא עשה את הצעדים הראשונים".

("אין עוד אהבה כזאת", עונה 1, קשת 12, 2022)




צילום מסך: שירי (בת חן סבג) ודודי (מיקי לאון). (שירי: "אבל כבר אמרתי שאני לא בעניין, נכון?". דודי: "אמרת."). "מטומטמת", עונה 1, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016
צילום מסך: שירי (בת חן סבג) ודודי (מיקי לאון). "מטומטמת", עונה 1, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016

צילום מסך: אסי עזר ואלברט אסקולה (אלברט: "אסי, אני חושב שהוא הרגיש שאני לא מאה אחוז בעניין."). "אין עוד אהבה כזאת", עונה 1, קשת 12, 2022
צילום מסך: אסי עזר ואלברט אסקולה"אין עוד אהבה כזאת", עונה 1, קשת 12, מאקו, 2022

צילום מסך: איזי (שלום אסייג) ("אשמח לתקן את הרושם, אם את בעניין"). "מנאייכ", עונה 2, כאן 11, 2022
צילום מסך: איזי (שלום אסייג). "מנאייכ", עונה 2, כאן 11, 2022





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.