יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

שרופה, חולה, קרועה, מתה, הרוסה, מדורה עליך

מאסטר שף עונה 5, פרק 1, מאקו


היא: אני שרופה עליך! קרועה עליך! חולה עליך! מתה עליך! הרוסה עליך! מדורה עליך!
הוא: ...
היא: ואתה?
הוא: אני אוהב אותך.



"יא, אני שרופה עליך" (רחלי קדוש לאייל שני, מאסטר שף עונה 5, מאקו)
"קוסקוס זה משהו שאני שרופה עליו" (רחלי קדוש, מאסטר שף עונה 5, קשת)
אייל שני: שרופה? רחלי קדוש: שרופה עליו (על הצבא) (מאסטר שף עונה 5, מאקו)
"חולה עליה, חיים שלי" (אסף אטדגי לאופל צברי, הכוכב הבא3, מאקו)
"חולה עליכם, יו איזה חמודים" (טום באום, חדשות הבידור, הוט 3)
"יו, אני חולה עלייך, אין, אין, אין" (חלומות מפלסטיק4, הוט בידור ישראלי)
"אני חולה עלייך" (מושיק עפיה לנטלי עטיה, האח הגדול VIP, מאקו)
"מת עלייך" (מושיק עפיה לנטלי עטיה, האח הגדול VIP2, מאקו)
"חולה עלייך, באמת" (מעריצה לשיר אלמליח, האח הגדול VIP חוזים הבית, קשת)
"אני קרוע עלייך" (יהודה לוי, אהבה מעבר לפינה, הוט בידור ישראלי)
"אתה חולה על עצמך" (השופטים באקס פקטור 2, רשת)
"אין, אני הרוס עליה" (רמי פורטיס על אחת הנבחנות, אקס פקטור 2, רשת)
"אימאל'ה, אני חולה עלייך" (המשתתפת לשירי מימון, אקס פקטור 2, רשת)
"אני שרופה על הז'קט" (חדשות הבידור, הוט בידור ישראלי)
"וואו, הוא שרוף על האוכל שלי" (רחלי קדוש, מאסטר שף עונה 5, מאקו)
"שרופה עלייך" (רחל אלול למיכל אנסקי , מאסטר שף 5, מאקו)
"שרוף עלייך" (שי ואורי, בא לחדש לכם 5, רשת)
"אני שרופה על קוקוס" (רחלי קדוש, מאסטר שף עונה 5, קשת)
"ואני שרופה על המעמד של מצטיינת" (רחלי קדוש, מאסטר שף עונה 5, קשת)
"שרוף עליה, אה?" - "שרוף" (רון שובל וטילטיל על הנשים שלהן, הישרדות הונדורס פרק 19, רשת)
"מדורה עליך. מי מדורה עליך?" (דודו לאח הגדול עונה 7, משחקי האח3, מאקו)
"מדורה אני עליך, יא נסיך" (עומרי לדודו, האח הגדול 7 3, מאקו)
נדיר: "אני באמת, אני אוהב אותך" (השף אבי ביטון לקובי אריאלי, ארוחת שבת 2, פרק 31, ערוץ 10)
"מה יכול להיות הסיכוי שלא יאהבו אותי? כולם חולים עליי כאילו" (ארבל קינן, האח הגדול 7 מאקו)
"בואי, אהבה שלי" (שי מיקה לעומר שבכתה בגלל שי חי, האח הגדול 7 4, מאקו)
__________________
לפוסט "אייל, אני שרופה עליך", הארץ
לעמוד הראשי