יום שבת, 11 ביולי 2015

די, לא נכון

שיר אלמליח: ובלי קשר אני צריכה גם לנסוע לאיזה שלושה ימים לניו יורק כי שם יש לי פגישה מאוד חשובה.
המראיין: עם...?
שיר: אתה תדע.
המראיין: ספורטס?
שיר: כן.
המראיין: די!
(חדשות הבידור, אוג' 2015, הוט בידור ישראלי)

די / לא נכון / די, לא נכון
  • השתתפות בעצב של המספר: אוי איזה באסה; הלוואי שזה לא היה קורה לך; זה הזוי; זה לא ייתכן; זה לא אמיתי;
  • פרגון, התפעלות, השתתפות בשמחה של המספר: וואו; שאפו; כל הכבוד; איזה יופי; אני שמח בשבילך;
  • שמחה, התרגשות, הפתעה: איזה כיף; זה כל כך משמח אותי; אני מתרגש; אני מופתע; לא ציפיתי לזה.
  • הפתעה: נפגשים במקרה - "די לא נכון"
  • אכזבה: "אין לנו את המידה שלך" - "די, לא נכון".
"אחד ההורסים". -"די". (דייט בחשכה, רשת, 2012)
"... קוראים לו 'סקסי טיים". יוכי: "די! מזל טוב!" (מלחמת המינים, רשת, 2015)
"איזה סגנון?" -"רוקנרול, בלוז, קאנטרי". -"לא נכון". -"כן" (אקס פקטור 2, 2, רשת 2015)
טום: "הוא יהיה נדנדה?" מושיק: "נדנדה". טום: "לא נכון". מושיק: "כן" (בא לחדש לכם 5, רשת, 2015)
המראיין: "גרייס פיי אבני". -"לא נכון". המראיין: "תסתכלי" (אחרי שמספר לה שזהו שמה של הבת של אקי אבני. חדשות הבידור ינו' 16, הוט)
"לא נכון" (מפגש מפתיע בתכנית של אקס פקטור 2, 2015, 1 רשת)
"יואו, לא נכון. מה אתה עושה פה? לא נכון" (מפגש מפתיע בתכנית של אקס פקטור 2, 2015, 1 רשת)
דניאל יפה: "אני רואת חשבון". בר רפאלי: "די". דניאל: "כן". (אקס פקטור 2, 2015, 1 רשת)
"לא נכון, איזה חמודים" (דניאל יפה מחקה את הדמות של אילנית. אקס פקטור 2, 2015, 1 רשת)
שירי מימון: "היית מלכת יופי?" שני חזן: "כן". שירי מימון: "די" (אקס פקטור 2, 2015, 6 רשת)
- "לא נכון". -"די, לא נכון" (מפגש מפתיע בתכנית של אקס פקטור 2, 2015, 1 רשת)
המראיין: "(פגישה עם) ספורטס?" שיר אלמליח: "כן". המראיין: "די!" (חדשות הבידור, אוג' 2015, הוט בידור ישראלי)
____________
לפוסט "את רוצה לשכב איתי? - לגמרי!", 9.8.15, הארץ
לתכנית "שעה אישית" עם אלכס אנסקי שבה אנסקי ציטט קטעים מהפוסט הנ"ל, 14.8.15, החל מ-09:30 דקות
לעמוד הראשי