יום חמישי, 16 ביולי 2015

אני אשקר אם אני אגיד ש...

דייט בחשכה, רשת
אני אשקר אם אני אגיד לך שכן = לא.
אני אשקר אם אני אגיד לך שלא = כן.


דייט ראשון בבית קפה:
הוא: את ממש יפה. בטח הרבה אומרים לך את זה. את אוהבת לשמוע את זה?
היא: תשמע, אני אשקר אם אני אגיד לך שאני לא אוהבת את הצומי הזה.
הוא: אני אוהב אישה שמשקיעה בעצמה. את אוהבת להשקיע בעצמך, לטפח את עצמך?
היא: אני אשקר אם אני אגיד לך שאני טיפוס שלא מוציא הרבה כסף על מספרה, בגדים, פדיקור, מניקור.
הוא: אחלה! אני אוהב אישה שאוהבת לעשות חיים, לבלות. את טיפוס שאוהב לצאת או להיות בבית?
היא: אני אשקר אם אני אגיד לך שאני מעדיפה להישאר בבית ולנקות ולבשל. חיים רק פעם אחת.
הוא: נשמע נהדר, זה בדיוק מה שאני מחפש. ותגידי, את לחוצה על חתונה? כי אני ממש לא רוצה מישהי שתשב לי על הווריד עם העניין של חתונה.
היא: מה פתאום, אני ממש לא לחוצה על חתונה וזה לא מעניין אותי ולא מעסיק אותי בכלל.
הוא: וואו, נהדר, אני מת עלייך!
היא: אבל אני אשקר אם אני אגיד לך שלא שיקרתי עכשיו.

"אני אשקר אם אני אגיד שאני לא אוהבת את הצומי הזה" (דייט בחשכה, רשת)
אמנון לוי: "זה עניין של ביטחון עצמי, אם היית מכוערת וזה, לא היית מתגרשת" עטרה: "אני אשקר אם אני אגיד לך שאתה טועה" (פנים אמיתיות, הגרושות החרדיות, דצמ' 2015, נענע 10)
"את מחוזרת?" עומר: "אם אני אגיד שלא אני אשקר" (האח הגדול7 1, מאקו)
______________________
לכל הנושאים בבלוג