יום חמישי, 30 ביולי 2015

נסיך, נסיכה, מלך, מלכה, אלוף אלופה



- מה קורה להם [לגלידיאטורים] כשהם בתוך הזירה? הם נלחמים? 
- כככןןןןןן
- למען מי?
- שי חי
- ומה שי חי?
- מלךךךךךך
- המלך של מי?
- של כולללללנו
- של כל ישראל
- שי חי המלך!
- אנחנו מחבקים אותו!
- שי חי המלך!
(גיא מזרחי והתומכים בשי חי מהאח הגדול 7, חדשות הבידור, הוט בידור ישראל, מרץ 2016)


נסיכה
ביטוי אהבה מצד ההורה לבת;

ביטוי אהבה לאישה שאוהבים;
מילת שבח ופרגון: איזו יפה; מדהימה; מקסימה; מתוקה; ענוגה; מיוחדת; מגיע לך יחס מיוחד; מלכה;
נסיך
ביטוי אהבה מצד ההורה לבן;
ביטוי אהבה לגבר שאוהבים;
מילת שבח ופרגון: איזה מדהים; מקסים; מיוחד; מגיע לך יחס מיוחד; מלך.
מלך / מלכה, אלוף / אלופה
מילת שבח ופרגון: כל הכבוד; הצלחת בגדול; שאפו; אין דברים כאלה; אתה תותח; אתה מדהים; אתה הכי טוב שיש; התעלית מעל עצמך; אין עליך; אתה שולט; אתה חזק; מעריצים אותך; עשית את הלא ייאמן; איזה הישג; איזה כישרון; איזה מוצלח; אחלה גבר (לגברים בלבד).
איזה אליפות
איזה כיף; מדהים; נהדר; נפלא; איזה אלוף/אלופה.


"מלך! מלך!" (משפחתו של המתמודד בכוכב הבא 3, קשת, 2016)
"איך אתה?" - "נסיך" (חברים של מושיק עפיה מקבלים את פניו, האח הגדול VIP2 חוזרים הביתה, קשת, 2015)
"נסיכה, אלופה, אין עלייך, ענת" (מושיק גלאמין, בא לחדש לכם 5, רשת, 2015)
"נכון, נסיך? נסיכוך" ("והמלך הזה הוא אני: האם המחמאות המוגזמות לילדינו דווקא מזיקות להם?, המגזין, ערוץ 10, 22.5.15)
"איזו מתוקה קרן, איזו נסיכה" (משפחתה של קרן, הכוכב הבא 3, קשת, 2016)
"יש לי בבית שלוש נסיכות ומלכה, אני אמשיך לבשל להן" (אופיר, מאסטר שף 5, 8, מאקו)
"כל יום הוא אצל יוצר אחר במקום אחר, והוא אלוף" (עדי ליאון, פושרז, 2, הוט, 2014)
"אלופות" (כוכבי לטיטי ודנה במשימה הקשה, הישרדות הונדורס 2015, 23, רשת)
"איזו נסיכה" (האב על בתו, הכוכב הבא 3, 12, קשת, 2016)
"שמדורה אני עליך, יא נסיך" (עמרי לדודו, האח הגדול 7 2015, 3, מאקו)
"אמרתי לך שהמנה שלך מדהימה. כל הכבוד. איזו אליפות" (לדודו, האח הגדול 7 2015, 9, קשת)
"אתם אלופים. טילטיל אתה מלך, וג'ני את מלכה. ודנה, את הכי מלכה, היית היום פה הכי מלכה" (מושיק גלאמין שמח שהם הצליחו במשימה. הישרדות הונדורס 2015, 20, רשת)
"איזו מלכה, איזו מלכה" (האח הגדול 7 2015, 7, קשת)
"אוי, נסיכה שלי, את שוברת לי את הלב עכשיו" (איציק זוהר לבת שלו, האח הגדול VIP2, 11, 2015, מאקו)
"יואו, נסיך שלי, אני שומע את הקול שלך אני מתעלף עוד רגע" (איציק זוהר לבן שלו, האח הגדול VIP2, 11, 2015, מאקו)
לפני ש"מלך" ו"אלוף" נכנסו לאופנה: "אילן, אתה תותח" (מסודרים 1,  ערוץ 2 קשת, פבר'-מאי 2007, אתר וואלה)
"איזה כיף, יואו, איזה אליפות" (אסתי לי, האח הגדול 7 2015, 18, מאקו)
"אמרתי לך שהמנה שלך מדהימה, כל הכבוד". -"איזה אליפות" (לדודו, האח הגדול 7 2015, 9, קשת)

_________________
לפוסט "זאת היתה שנה וואו", הארץ,
לעמוד הראשי