יום חמישי, יולי 30, 2015

נסיך, נסיכה, מלך, מלכה, אלוף אלופה

נתנאל, האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022
נתנאל, האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022



"חדשות הבידור": גיא מזרחי, המנהיג הרוחני של "צבא האמת למען שי חי" מ"האח הגדול" עונה 7 (קשת), נלחם למען ניצחונו של שי חי ונגד החרם שעשו לו בבית האח. כולם מתקבצים, גיא צועק והתומכים עונים בהתלהבות: 

גיא: מה קורה להם (לגלידיאטורים) כשהם בתוך הזירה? הם נלחמים? 

התומכים: כככןןןןןן

גיא: למען מי?

התומכים: שי חי

גיא: ומה שי חי?

התומכים: מלךךךךךך

גיא: המלך של מי?

התומכים: של כולללללנו

גיא: של כל ישראל

התומכים: שי חי המלך!

גיא: אנחנו מחבקים אותו!

התומכים: שי חי המלך!

(חדשות הבידור, הוט , מרץ 2016)


נסיך; נסיכה
  • ביטוי אהבה מצד ההורה לבן / לבת; לבן /בת הזוג;
  • ביטוי חיבה לחבר/ה;
  • מילת שבח, פרגון וכבוד: מדהים; מקסים; מתוק; ענוג; מיוחד; מגיע לך יחס מיוחד; יפה; מוצלח; חתיך (לגבר); 

מלך; מלכה; אלוף; אלופה; אש

  • מלכה - מילת אהבה לבת הזוג;
  • מילת שבח, פרגון וכבוד אחרי ניצחון או התגברות על קושי: כל הכבוד; גאה בך; הצלחת בגדול; שאפו; אין דברים כאלה; תותח; אתה הכי טוב שיש; התעלית מעל עצמך; אין עליך; אתה שולט; אתה חזק; מעריצים אותך; עשית את הלא ייאמן; איזה הישג; איזה כישרון; איזה מקצועי; איזה מוצלח; איזה כיף; מדהים; נהדר; נפלא; איזה גבר (לגבר); איזה תותחית (לאישה);
  • מילת שבח ועידוד אחרי הפסד או כישלון

כתבה ב"המגזין": אימא לבְנה: "נכון, נסיך? נסיכוך." (כתבתה של סמדר פלד, "והמלך הזה הוא אני: האם המחמאות המוגזמות לילדינו דווקא מזיקות להם?", המגזין, ערוץ 10, 22.8.2015)
כתבה ב"המגזין": אימא לבְנה: "נכון, נסיךנסיכוך." (כתבתה של סמדר פלד, "והמלך הזה הוא אני: האם המחמאות המוגזמות לילדינו דווקא מזיקות להם?", המגזין, ערוץ 10, 22.8.2015)

"הכוכב הבא" 3. משפחתה של קרן בתום ההופעה שלה (קיבלה 85%): "איזה מתוקה קרן, איזה נסיכה." (הכוכב הבא 3, מאקו, 2016)
"הכוכב הבא" 3. משפחתה של קרן בתום ההופעה שלה (קיבלה 85%): "איזה מתוקה קרן, איזה נסיכה." (הכוכב הבא 3, מאקו, 2016)

"הכוכב הבא" 3. האב על בתו ששרה מול השופטים: "איזה נסיכה." (הכוכב הבא 3, קשת, 2016)
"הכוכב הבא" 3. האב על בתו ששרה מול השופטים: "איזה נסיכה." (הכוכב הבא 3, קשת, 2016)

"הכוכב הבא" 3. החברים והמשפחה של עלמה מעודדים אותה בזמן ההופעה: -"יאלה עלמה". -"אלופה." (הכוכב הבא 3, מאקו, 2016)
"הכוכב הבא" 3. החברים והמשפחה של עלמה מעודדים אותה בזמן ההופעה: -"יאלה עלמה". -"אלופה." (הכוכב הבא 3, מאקו, 2016)

"מאסטר שף" 5. אופיר מודח מהתוכנית. אומר למצלמה: "יש לי בבית שלוש נסיכות ומלכה, אני אמשיך לבשל להן." (מאסטר שף 5, מאקו, 2015)
"מאסטר שף" 5. אופיר מודח מהתוכנית. אומר למצלמה: "יש לי בבית שלוש נסיכות ומלכה, אני אמשיך לבשל להן." (מאסטר שף 5, מאקו, 2015)
"האח הגדול וי-איי-פי" 2: איציק זוהר מדבר בטלפון עם בתו: "אוי, נסיכה שלי, את שוברת לי את הלב עכשיו" (האח הגדול וי-איי-פי 2, מאקו, 2015)
"האח הגדול וי-איי-פי" 2: איציק זוהר מדבר בטלפון עם בתו: "אוי, נסיכה שלי, את שוברת לי את הלב עכשיו" (האח הגדול וי-איי-פי 2, מאקו, 2015)
"האח הגדול וי-איי-פי" 2: איציק זוהר מדבר בטלפון עם בנו: "יואו, נסיך שלי, אני שומע את הקול שלך אני מתעלף עוד רגע." (האח הגדול וי-איי-פי 2, מאקו, 2015)
"האח הגדול וי-איי-פי" 2: איציק זוהר מדבר בטלפון עם בנו: "יואו,  נסיך שלי, אני שומע את הקול שלך אני מתעלף עוד רגע." (האח הגדול וי-איי-פי 2, מאקו, 2015)

"האח הגדול" 4. האימהות של חלק מהדיירים מגיעות לבית האח ורואות אותם כמה דקות מבעד לקיר זכוכית. אימא של אופק: "אופק, דבר אליי, דבר אליי. אתה מלאך, אתה נסיך, אתה מדהים, אתה יהלום." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. האימהות של חלק מהדיירים מגיעות לבית האח ורואות אותם כמה דקות מבעד לקיר זכוכית. אימא של אופק: "אופק, דבר אליי, דבר אליי. אתה מלאך, אתה נסיך, אתה מדהים, אתה יהלום." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)


"האח הגדול וי-איי-פי" 2 - חוזרים הביתה. חבריו של מושיק עפיה, המנצח בהאח הגדול וי-איי-פי 2, מקבלים את פניו: "איך אתה?" - "נסיך." (האח הגדול וי-איי-פי 2, מאקו, 2015)
"האח הגדול וי-איי-פי" 2 - חוזרים הביתה. חבריו של מושיק עפיה, המנצח בהאח הגדול וי-איי-פי 2, מקבלים את פניו: "איך אתה?" - "נסיך." (האח הגדול וי-איי-פי 2, מאקו, 2015)
"האח הגדול" 7. הדיירים צופים בסרטון של שי מיקה בחדר האח  ומגלים שהייתה לה משימה סודית ושהיא הצליחה בה. האח הנחה אותה שמהרגע שבו היא תשמע צחוק מפחיד, יש לה שעתיים לשכנע לפחות שני דיירים לצאת מחדר החושך לפני הזמן שנקבע. אור לשי מיקה: "איזה מלכה, איזה מלכה!" (האח הגדול 7, קשת, 2015)
"האח הגדול" 7. הדיירים צופים בסרטון של שי מיקה בחדר האח  ומגלים שהייתה לה משימה סודית ושהיא הצליחה בה. האח הנחה אותה שמהרגע שבו היא תשמע צחוק מפחיד, יש לה שעתיים לשכנע לפחות שני דיירים לצאת מחדר החושך לפני הזמן שנקבע. אור לשי מיקה: "איזה מלכה, איזה מלכה!" (האח הגדול 7, קשת, 2015)



"האח הגדול" 7. בחצר התפתח דיון שבמהלכו שי חי טען ששמן זה לא בריא. כשדודו התערב בשיחה ואמר שהוא השמין כי הוא חולה בבלוטת התירס, שי חי אמר לו: "דודו, אתה לא נראה בריא. אתה רופס, אתה לא נראה בריא. לא יעזור מה תגיד. מה אתה רוצה, שאני אשקר?". דודו נפגע ונכנס לבית האח בבכי. מאוחר יותר הוא יוצא לחצר, מוריד את החולצה ונכנס לבריכה. שי חי מוחא לו כפיים וכולם מפרגנים לו. עמרי: "שימדורה (כמו "כפרה") אני עליך, יא נסיך." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
"האח הגדול" 7. בחצר התפתח דיון שבמהלכו שי חי טען ששמן זה לא בריא. כשדודו התערב בשיחה ואמר שהוא השמין כי הוא חולה בבלוטת התירס, שי חי אמר לו: "דודו, אתה לא נראה בריא. אתה רופס, אתה לא נראה בריא. לא יעזור מה תגיד. מה אתה רוצה, שאני אשקר?". דודו נפגע ונכנס לבית האח בבכי. מאוחר יותר הוא יוצא לחצר, מוריד את החולצה ונכנס לבריכה. שי חי מוחא לו כפיים וכולם מפרגנים לו. עמרי: "שימדורה (כמו "כפרה") אני עליך, יא נסיך." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)

"הישרדות" הונדורס. מושיק גלאמין שמח על ההצלחה במשימה ומשבח את חבריו: "אתם אלופים. טילטיל אתה מלך, וג'ני את מלכה. ודנה, את הכי מלכה היית היום פה, הכי מלכה." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס. מושיק גלאמין שמח על ההצלחה במשימה ומשבח את חבריו: "אתם אלופים. טילטיל אתה מלך, וג'ני את מלכה. ודנה, את הכי מלכה היית היום פה, הכי מלכה." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

"הישרדות" הונדורס. חברים של מושיק מפרגנים לו אחרי ההצלחה במשימה: "תקשיב, אתה אלוף". מושיק: "אתם אלופים." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס. חברים של מושיק מפרגנים לו אחרי ההצלחה במשימה: "תקשיב, אתה אלוף". מושיק: "אתם אלופים." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

"הישרדות" הונדורס. במשימה הנ"ל רוסלנה, דנה וג'ני מפרגנות למושיק: "איזה אלוף אתה, איזה אלוף". -"כל הכבוד." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס. במשימה הנ"ל רוסלנה, דנה וג'ני מפרגנות למושיק: "איזה אלוף אתה, איזה אלוף". -"כל הכבוד." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

"האח הגדול" 4. במשימת התנ"ך הוטלה על נתנאל מכת ארבה והוא היה צריך לאכול כמה פעמים מנה עם חגבים. החברים מפרגנים לו אחרי שאכל: "כל הכבוד, אתה אלוף עולם". -"אתה אש. אתה אלוף." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. במשימת התנ"ך הוטלה על נתנאל מכת ארבה והוא היה צריך לאכול כמה פעמים מנה עם חגבים. החברים מפרגנים לו אחרי שאכל: "כל הכבוד, אתה אלוף עולם". -"אתה אש. אתה אלוף." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. אילנה ודניאל הכינו לשחף כלב מנייר טואלט ודבק לריסים, כמו הכלב שלו לוקי. שרין: "וואו אילנה, את אלופה, איזה יצירתית." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. אילנה ודניאל הכינו לשחף כלב מנייר טואלט ודבק לריסים, כמו הכלב שלו לוקי. שרין: "וואו אילנה, את אלופה, איזה יצירתית." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.