יום שבת, ספטמבר 17, 2022

לסגור את האירוע

צילום מסך: עמית סגל ("ברמה האישית, לא בא לך לסיים עם האירוע הזה?"), המהדורה המרכזית, N12, 20.10.2022
צילום מסך: עמית סגל. "המהדורה המרכזית", N12, 20.10.2022


 

לסגור את האירוע / לסיים את האירוע / לסיים עם האירוע


1.  לסגור - לעצור; לסיים; לעזוב; להתנתק; להתרחק; להמשיך הלאה; לשחרר; להרגיע; לא לעסוק בזה יותר; ועוד. אירוע - מצב; מריבה; סכסוך; ויכוח; עימות; התעסקות; סאגה; סיפור; דרך חיים; עיסוק; הרגשה; ועוד. 

***

אחרי עימות עם טליה, אופק מדבר עם דינה וקאזם.

אופק: "תגידי זה נשמע שפוי? אני נכנס כבר ללופים עם עצמי שאני לא מבין מה קורה פה".

דינה: "טוב, בואו נסגור את האירוע. [...] אנחנו נבדוק מה קורה".

אופק: "לא רוצה. אל תבדקו, אל תעדכנו אותי. אני רוצה לסגור את האירוע".

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)

***

"ברמה האישית, לא בא לך לסיים עם האירוע הזה?"

(עמית סגל מראיין את איילת שקד, "המהדורה המרכזית", N12 ,20.10.2022)

 

2. מיציתי; תתקדם; תשחרר; מספיק עם זה.

***

ריווא: "רק חשוב לי שתבין שאתה שחקן ושכולם כבר רואים את זה".

דניאל: "אוקי. סגרנו את האירוע".

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)

 

3.  לעצור, להרגיע את הרוחות. 

***

"לא צריך, לא צריך כפרה, די, סגור אירוע. די."  

(נתנאל עצבני ודרור מבקש משחף שלא יענה לו. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)


    צילום מסך: דניאל  מלכה ("סגרנו את האירוע"), "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
    צילום מסך: דניאל מלכה. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022


    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.