יום ראשון, ספטמבר 18, 2022

פוגש אותך; איפה זה פוגש אותך?

צילום מסך: דני פרידלנדר ("כי כשגיא פוגש את הציפיות של המשפחה שלו, שכל כך מפרגנת לו על הזוגיות עם מתן, הוא מתחיל להילחץ."), "חתונה ממבט ראשון" 5, קשת 12, מאקו, 2022
צילום מסך: דני פרידלנדר. "חתונה ממבט ראשון" 5, קשת 12, מאקו, 2022


ביטויים בהשראת עולם הפסיכולוגיה


איפה זה פוגש אותך?

תשקף לי איך זה גורם לך להרגיש?; אילו רגשות / מחשבות / זיכרונות / אירועים זה מעורר בך?; מה זה מציף בך?; איך זה משפיע עליך?; מה זה עושה לך?; מה יש לך להגיד על זה? איך אתה מתמודד עם זה? 

***

ליעד שואל את מעיין איך מתמודדים כשבן הזוג אומר דברים שמכאיבים.

מעיין: "משקפים איפה זה פוגש אותי ומה זה עושה לי להרגיש." 

("חתונה ממבט ראשון" 5, קשת 12, 2022) 


 

זה פוגש אותי

זה נוגע בי; אני מתחבר לזה; זה מעניין אותי; זה מעורר בי רגשות חזקים; זה מדבר אליי; זה מוכר לי; זה משפיע עליי; זה נוגע ב...; זה מעורר אצלי...

***

רותם סלע מדברת על תפקידה בסדרה כאישה שמתקשה להביא ילדים לעולם.
רותם: "זה כאילו מייד פגש אותי, למרות שזה לא היה הסיפור שלי".

("ערב טוב עם גיא פינס", עונה 5, קשת 12, 2022)

***

השף תומר אגאי אומר על המנה: "לא עשה [לי] את זה". 

השף אסף גרניט: "זה לא פוגש אותך?"  

("משחקי השף", עונה 6, רשת 13, 2022) 



פוגש / נפגש

חווה; מבין; רואה; נתקל; מתעמת; שומע. 

***

"זאת הייתה נסיעה לא פשוטה [...]. כי כשגיא פוגש את הציפיות של המשפחה שלו, שכל כך מפרגנת לו על הזוגיות עם מתן, הוא מתחיל להילחץ." 

(הפסיכולוג דני פרידלנדר, "חתונה ממבט ראשון", עונה 5, קשת 12, 2022)

***

"את יצאת [מהשיחה] בתחושה מעולה כי קיבלת משהו שאת רוצה. אבל אני, עשו לי משהו שאני לא רוצה אז את יצאת עם זה בתחושה טובה ואני פחות. ואני כל פעם פוגש את זה." 

(בן בשיחה עם מעיין, "חתונה ממבט ראשון", עונה 5, קשת 12, 2022)




צילום מסך: אסף גרניט (תומר אגאי:"לא עשה את זה". אסף: "זה לא פוגש אותך?"), "משחקי השף", עונה 6, רשת 13, 2022
צילום מסך: אסף גרניט. "משחקי השף", עונה 6, רשת 13, 2022 

צילום מסך: ניר צוק: "אני בודק עם עצמי - כל דבר שאני מקיים, איפה הוא פוגש אותי, מה מדויק לי, מה אני חושב שנכון וראוי". "אולפן שישי", חדשות 12, 3.6.2022
צילום מסך: ניר צוק. "אולפן שישי", חדשות 12, 3.6.2022

צילום מסך: דני פרידלנדר ("כי כשגיא פוגש את הציפיות של המשפחה שלו, שכל כך מפרגנת לו על הזוגיות עם מתן, הוא מתחיל להילחץ."), "חתונה ממבט ראשון" 5, קשת 12, מאקו, 2022
צילום מסך: דני פרידלנדר. "חתונה ממבט ראשון" 5, קשת 12, מאקו, 2022




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.