יום שישי, אוגוסט 19, 2022

לפלפ, מפלפ, פילפ, פלופ, פלפה, להתפלף

צילום מסך: טליה עובדיה ואופק לוי (טליה: "מה התפַלָפְּתי? למה התפַלָפְּתי?"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: טליה עובדיה ואופק לוי. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022


לְפַלֵפּ, מְפַלֵפּ, פילֵפּ

סלנג. 

- מבוסס על flip באנגלית  - להפוך; לסובב; לזרוק; לשגע.

- שרוט; מוזר; מחורפן; בהשפעת סמים.


1. להפוך אותו; לסובב אותו; לשגע; לעצבן; לשרוט; לסבך; לחרפן.

***

אני כבר לא יודע מי מְפַלֵפּ אותי, מי לא מְפַלֵפּ אותי. מצד אחד הוא אומר לי שהיא אמרה לו שעבורה אני רק כמו אח, ומצד שני אני מרגיש ממנה מסרים אחרים לגמרי.

***
נתנאל: "פילֵפּ אותך עכשיו?"

אופק: "פילֵפּ אותי רציני, אחי".

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)

***

"אני כבר לא יודע איך לאכול פה אנשים, אני נשבע לך. יא אללה, עוד חשבתי איך [הדיירים] החדשים יְפַלְפּוּ אותי, וכשזה בא ממנה?" 

(נתנאל, "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)

***

"הינה זה למשל [...] הלקום וללכת באמצע שיחה. זה מְפַלֵפּ אותי לגמרי, שתדעי לך דיאן."

(נתנאל, "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)


פָלוּפּ 

שרוט; מתוסבך; מוזר; תמהוני; מסוּבָבמחורפן. 

***

"איזה בית של משוגעים באימא שלי. כל אחד יותר פָלוּפּ פה מהשני." 

(נתנאל, "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)


אוכל על זה פְלוֹפּ

נשרט מזה; מתערער מזה; מושפע מזה.

***

שחף, על הכינוי "פיחו": 

"אני כבר מזמן לוקח את זה בגאווה. אני באמת מאמין היום שאני שם בגלל שאני יודע להכיל את זה. כי בן אדם אחר היה אוכל על זה פְלוֹפּ." 

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)


בפְלֵפָּה

הפוך; נשרט מזה; מוטרד; מוזר; מסתבך; משתגע; מושפע מזה; זה מפריע לו.

***
אופק: "מה את אבל כל כך בפְלֵפָּה, אני לא מבין".

בר: "אני לא בפְלֵפָּה. פשוט נורא הובכתי".

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022) 


להתפַלֵפּ, מתפַלֵפּ, מתפַלֵפֶּת, התפַלָפְּתי

מתנהג מוזר; מתחרפן.

***
אופק: "למה אני צריך להרגיש לא נעים?"

טליה: "שמה?"

אופק: "שאני לוקח צעד אחורה ואת מתפַלֵפֶּת?" 

טליה: "מה התפַלָפְּתי? למה התפַלָפְּתי? באיזה קטע?" [...] 

אופק: "זה שאת עושה לי פרצופים." 

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022) 



צילום מסך: נתנאל רודניצקי ("זה מְפַלֵפּ אותי לגמרי, שתדעי לך דיאן."), "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: נתנאל רודניצקי. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: בר כהן ואופק לוי (בר: "אני לא בפְלֵפָּה. פשוט נורא הובכתי."), "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: בר כהן ואופק לוי. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ (נתנאל: "יא אללה. עוד חשבתי איך [הדיירים] החדשים יְפַלְפּוּ אותי.") "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: נתנאל רודניצקי ודיאן שוורץ. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: שחף רז ושרין אברהם (שחף: "כי בן אדם אחר היה אוכל על זה פְלוֹפּ."), "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז ושרין אברהם. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.