יום שבת, יוני 25, 2022

הכי

צילום מסך: דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי (דיאן: "חרטטנית! ממציאה! הכי לא קרה!"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: דיאן שוורץ ונתנאל רודניצקי. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022

 

הכי

1. מוצמדת לתואר: במידה הגבוהה ביותר; במקסימום; ממש; מאוד.

***

הוא הגבר הכי נאמן שהכרתי.

***

אנחנו נגיע הכי רחוק שאפשר.


2. מוצמדת לשם עצם, פועל, תואר הפועל וכדומה. במידה הגבוהה ביותר; במקסימום; ממש; מאוד. מביע להט, נועד להדגיש, לתת תוקף לאמירה.

***
באספת דיירים ריווא שמה פתק תלונה: "דיאן, תפסיקי להיות אנטיפטית".

ריווא: "וזה קרה".

דיאן: "מה? פיפי! חרטטנית! ממציאה! הכי לא קרה!"

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"וכאילו לו [לבעלך] את הכי צריכה להגיד. הכי כל הזמן את צריכה להגיד לו". 

(חברה של ג'קי אזולאי, "אחותי ג'קי", עונה 1, הוט בידור ישראלי, 2016)

***

"עשיתי השתדלות אדירה בשישי-שבת במגרש הביתי שלי. הכי נתתי לו להרגיש בנוח". 

(מור, "חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, 2020)

***

"הגעתי לפה [לתוכנית] כאילו הכי במקרה בעולם". 

(אריאל שאול, "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, 2022)

***

"לא נכון, אתה הכי הטעם שלי, איתי". 

(שירי מימון לאיתי לוי, "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, 2022) 

***
אילנה: "אתה הכי יודע עליי פה הכול. אני הכי מספרת לך הכול". 

דניאל: "אני הכי יודע עלייך פה הכול מכולם, ואני אומר לך שאני רוצה לדעת עוד". 

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022) 

***
אדיר מזרחי: "את אוהבת להתערב [בריבים בבית האח]".

ריווא: "לא, דווקא לא, שתדע לך ש..." 

אדיר: "הכי כן".

(אתר "האח הגדול" 4, "פוראח עם אדיר מזרחי", רשת 13, 2022)


***

משה מקריא למאי את המכתב שכתב לה, שבו הוא מביע את רצונו להמשיך את הקשר ביניהם מחוץ לתוכנית: "זה 'כן'. זה הכי 'כן'". 

("חתונה ממבט ראשון", עונה 5, קשת 12, מאקו, 2022)

***

"הדיירת השנייה [שאני מעמיד להדחה] זאת מרינה, ובאמת בלית ברירה, זה הכי לא ממקום אישי".

(שחף, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"אני חושב שהצבא זה המקום שהכי קיבל אותי בעולם, בלי הבדל בין דת, למין, לגזע."

(קאזם, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

ניר: "את איתי?"

הגר: "הכי איתך".

("חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, מאקו, 2020)






צילום מסך: אריאל שאול ומשפחתה (אריאל: "הגעתי לפה [לתוכנית] כאילו הכי במקרה בעולם."), "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, מאקו, 2022
צילום מסך: אריאל שאול ומשפחתה, "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, מאקו, 2022

צילום מסך: ג'קי אזולאי וחברה (החברה: "וכאילו לו [לבעלך] את הכי צריכה להגיד. הכי כל הזמן את צריכה להגיד לו."), "אחותי ג'קי", עונה 1, הוט בידור ישראלי, 2016
צילום מסך: ג'קי אזולאי וחברה, "אחותי ג'קי", עונה 1, הוט בידור ישראלי, 2016

צילום מסך: מור לרמן ("הכי נתתי לו להרגיש בנוח."), "חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, מאקו, 2020
צילום מסך: מור לרמן. "חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, מאקו, 2020

צילום מסך: שחף רז ([הדיירת השנייה שאני מעמיד להדחה זאת מרינה] "ובאמת בלית ברירה, זה הכי לא ממקום אישי."),  "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: שחף רז. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022

צילום מסך: משה יחזקאל ומאי שכטר (משה מקריא למאי את המכתב שכתב לה: "זה הכי 'כן'."), "חתונה ממבט ראשון", עונה 5, קשת 12, מאקו, 2022
צילום מסך: משה יחזקאל ומאי שכטר. "חתונה ממבט ראשון", עונה 5, קשת 12, מאקו, 2022


צילום מסך: קאזם חליליה (""אני חושב שהצבא זה המקום שהכי קיבל אותי בעולם"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: קאזם חליליה. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.