יום שני, מאי 31, 2021

שומע?

צילום מסך: מרינה וטליה (מרינה: "שומעת? יש לי שאלה."), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: מרינה קוזנצובה וטליה עובדיה. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022


שומע? 

אתה שומע?; תשמע; תקשיב; שים לב למה שיש לי להגיד. לרוב בא בתחילת המשפט.
 

1. באווירה טובה, בנחת. סמול טוק; לפני שרוצים לספר משהו, לבקש, לשאול, למסור מידע, לדבר על נושא רגיש, לעבור לנושא אחר ועוד.

***

"שומעת? יש לי שאלה. את דלוקה על שחף?"

(מרינה לטליה, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)

***

"טוב, אתה דביל. שומע? קבעתי עם היבא."

(טל בטלפון עם איזי, "מנאייכ", עונה 2, כאן 11, 2022)

***

"שומע? ההורים שלי ישנים כאן הלילה, אז חשבתי אם בא לך, אולי זאת תהיה ההזדמנות שלך לתקן את הרושם?"

(יעל לאיזי, "מנאייכ", עונה 2, כאן 11, 2022)


***

"אם זה היה הצגה [כשסבתא שלי נתנה למעיין תכשיטים], ניחא. הייתי עולה לאוטו, אומר למעיין 'שומעת? בסוף, תחזירי את התכשיטים לפה, אני אחזיר את זה לסבתא שלי, היא עשתה הצגה'."

(בן, "חתונה ממבט ראשון", עונה 5, קשת 12, 2022)


2. טיעון; הבהרה; הצהרה. 

***

"אני זוכרת ממש בהתחלה, אמרתי לו [למאור בתחילת הקשר]: 'תקשיב, שומע? זה צריך להיות מאוד ברור. זה דבר שהוא שלך. אתה לא הפסקת ואתה לא מפסיק בגללי. אתה לא מפסיק בשבילי. אתה עובר דרך שהיא שלך'."

(ניב סולטן, "חדשות סוף השבוע", ערוץ 12, 24.9.2022)

***

דניאל מספר איך הגיב כשמפקדת הבסיס הודיעה לו שהוא יעשה טירונות בחוות השומר:

"אמרתי לה 'חוות השומר זה לא בשבילי, שומעת? זה עבריינים שם'." 

("האח הגדול" 4, "תעודת זהות", רשת 13, 2022)


*
**

בר מדברת עם נתנאל ודיאן על הקושי שהיא חווה מאז שטליה, האקסית של אליאב, נכנסה לבית האח, ועל כך שהיא מבליגה כשהיא רואה אותם מדברים:

"אבל מי שאני, בר, זה: 'שומע? אם אתה מדבר איתה, ביי'."

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022) 

***

"שומע? שומע? באמת, בשיא הרצינות, שחרר אותי. כמה דקות שחרר, לך." 

(טליה לשחף, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022) 

***

נתנאל מגלה שקאזם החביא שוקולית וקורא לו:

"שומע, ק'? אתה חי בסרט מדומין כאילו." 

("האח הגדול" 4, רשת 13, 2022) 

***

נתנאל מסביר לבר למה שני דיירים יקבלו יותר טבק לעומת שאר הדיירים.

נתנאל: "אלה שני אנשים שבאים מעמדה של: 'שומעים? אני עשיתי אפס קנס, אני רוצה שלושים [גרם טבק]'".

(נתנאל, "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022)


3. באווירה טובה. נועד לשעשע; לצחוק; להפתיע; להתגרות.

***

כותרת ידיעה באתר TMI:

"ג'וזי, שומע? האקסית שלך ארבל קינן התחתנה"

(מעריב, TMI, 31.5.2021)

***

עמית קאפח מספרת שבדייט הראשון שלה עם ינון, מי שהפך להיות בעלה, הוא השמיע לה את עצמו שר.

עמית: "ואז הוא עף, עף על עצמו, ואז אמרתי לו: 'שומע? גם אני זמרת, גם אני שרה."

("הכוכב הבא" 2022, קשת 12, 2022)

***

נינט: "אתה מתרגש?"

אושרי מוגוס: "אחד המתרגשים, שומעת?"

נינט: "שומעת".

("הכוכב הבא" 2022, קשת 12, 2022)

 

***

באודישן של פריאל שבו.

השף אסף גרניט: "אז מה, מה נגיד לך? תשמעי, יש לנו דעה מאוד מאוד נחרצת לגבי המנה שלך, מאוד מאוד נחרצת. [...] אבל תשמעי. בסוף אבל אנחנו יכולים לשפוט רק את מה שהגיע אלינו, לא את מה שהתכוונת אליו.[...] אז תודה רבה, היה כיף לפגוש אותך. תחזרי לשוק [הכרמל, למסעדה].

[פריאל הולכת לכיוון היציאה].

שומעת שנייה? זה ייקח לך טיפה זמן לחזור לשוק. איפה את חושבת שאת הולכת, תגידי לי?"

(ששת השפים מחייכים ומראים שנתנו סכינים ושפריאל עברה בהצלחה את האודישן. "משחקי השף", עונה 6, רשת 13, 2022)


צילום מסך: טל (לירז חממי) ("טוב, אתה דביל. שומע? קבעתי עם היבא."), "מנאייכ", עונה 2, כאן 11, 2022
צילום מסך: טל (לירז חממי). "מנאייכ", עונה 2, כאן 11, 2022

צילום מסך: דניאל מלכה ("שומעת? [חוות השומר] זה עבריינים שם'."), "האח הגדול" 4, "תעודת זהות", רשת 13, 2022
צילום מסך: דניאל מלכה. "האח הגדול" 4, "תעודת זהות", רשת 13, 2022

צילום מסך: נתנאל רודניצקי ובר כהן (נתנאל: "'שומעים? אני עשיתי אפס קנס, אני רוצה שלושים [גרם טבק]"), "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: נתנאל רודניצקי ובר כהן. "האח הגדול" 4, רשת 13, 2022 

צילום מסך: "ינון ועמית קאפח (עמית: "ואז הוא עף, עף על עצמו, ואז אמרתי לו: 'שומע? גם אני זמרת, גם אני שרה."), "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, מאקו, 2022
צילום מסך: ינון ועמית קאפח. "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, מאקו, 2022
צילום מסך: אושרי מוגוס [נינט: "אתה מתרגש?"] אושרי: "אחד המתרגשים, שומעת?". נינט: "שומעת"). "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, מאקו, 2022
צילום מסך: אושרי מוגוס. "הכוכב הבא" 2022, קשת 12, מאקו, 2022






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.