יום חמישי, אוקטובר 22, 2020

חלום שלי

צילום מסך: מור לרמן ("חלום שלך"), "חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, מאקו, 2020
צילום מסך: מור לרמן. "חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, מאקו, 2020


חלום שלי / חלום שלך וכו'

שימוש בשם העצם "חלום" בלי ה' הידיעה ובלי אוגד.


***

מור שותה לחיים עם כולם. 

מאור (צוחק): "מור, שלא תשתכרי בסוף". 

מור (צוחקת): "חלום שלך." 

("חתונה ממבט ראשון", עונה 3, קשת 12, 2020)

***

לייה: "תקשיבי, החלום שלי ולמה אני פה, זה ברית נשים, אוקי? בשלב הזה מרגיש לי שלכן יש יותר עניין שם מאשר כאן". [...]

אודליה: "אז את טועה. [...] חלום שלי שנגיע בנות. איך אני איתך? אני באותו ראש איתך בקטע של נשים חזקות".

("הישרדות" VIP, עונה 5, רשת 13, 2021) 

***

השף תומר אגאי: "אתה יודע, רז, שאני אוכל כל יום פיצה?"

השף רז רהב: "חלום שלי כל יום פיצה".

("משחקי השף" 6, רשת 13, 2022)


 

צילום מסך: רז רהב ("חלום שלי כל יום פיצה."), "משחקי השף" 6, רשת 13, 2022
צילום מסך: רז רהב"משחקי השף" 6, רשת 13, 2022




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.