יום שבת, מרץ 16, 2019

יוניקורן

צילום מסך: ריבי (קובי מאור) (באבא: "את פאקינג יוניקורן.")  "מטומטמת", עונה 3, הוט 3 (הוט ביוטיוב) 2019
צילום מסך: ריבי (קובי מאור). "מטומטמת", עונה 3, הוט 3 (הוט ביוטיוב) 2019


יוניקורן

סלנג מאנגלית: Unicorn - חד-קרן. 

חד קרן הוא יצור מהאגדות והמיתולוגיות של אירופה העתיקה וימי הביניים, דמוי תיש, בעל קרן אחת במצח. 


1. חברת סטארט אפ מצליחה מאוד ששוויה מוערך ביותר ממיליארד דולר. החיה מסמלת את נדירות התופעה.

***

"בשנת 2020 אחת מכל 10 חברות יוניקורן הייתה ישראלית".

(דן רבן, ווינט, 13.8.2021)



2. משהו מוצלח מאוד, ייחודי, נדיר, מדהים.

***

באבא מדבר עם ריבי על הניתוח לשינוי מין שהיא מתכננת לעשות:

"אל תעשי את זה [...] את אישה, את כולך אישה אדירה, ויש לך ***. זה מטורף עד כמה שזה נדיר. את פאקינג יוניקורן. אל תוותרי על זה".

("מטומטמת", עונה 3, הוט 3, 2019)

***

ירון סיון, בעלה של תום יער, מספר על ההיכרות איתה: 

"הדבר הראשון, אני חושב, שהדליק אותי זה היה כשהבנתי שאני מתעסק פה עם משהו שאני לא מכיר. וזה נורא סקרן אותי, אני בן אדם נורא סקרן. וזה היה מין כזה: 'אה, וואו, כזה לא ראיתי. יש פה יוניקורן אמיתי'". 

תום יער: "ונתפסת חזק". 

ירון: "ונתפסתי חזק". 

("אולפן שישי", חדשות 12, 26.12.2022) 




צילום מסך: ירון סיון, תום יער ולוסי אהריש (ירון: "יש פה יוניקורן אמיתי'". תום: "ונתפסת חזק". ירון: "ונתפסתי חזק."). "אולפן שישי", חדשות 12, מאקו, 26.12.2022
צילום מסך: ירון סיון, תום יער ולוסי אהריש. "אולפן שישי", חדשות 12, מאקו, 26.12.2022





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.