יום שישי, פברואר 08, 2019

איך אני איתך?

צילום מסך: שירי (בת חן סבג): "איך אני איתך?". "מטומטמת" 3, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2019
צילום מסך: שירי (בת חן סבג)"מטומטמת" 3, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2019


איך אני איתך?


1. נכון שאני בסדר איתך?; נכון שאני טוב אליך?; יש יותר טוב מזה?

***

"כפרה איזה צלע שאת רוצה עכשיו אני מביא לך [...] ושם מעל טחינה. איך אני איתך?"

(נעם לרוני, "חתונה ממבט ראשון" 3, קשת 12, 2020) 

***

השף יוסי שטרית אומר שמי שהכין את מנת האודישן זאת אישה. השף אסף גרניט חושב שזה גבר.

אסף: "אם זאת טבחית אני נותן לך [לנבחרת שלך] את המתמודד הראשון הכי חזק שאני יכול לבחור. אני נותן לך את תומר [אגאי, השף]. איך אני איתך? יותר טוב מזה אתה רוצה?" 

("משחקי השף", עונה 6, רשת 13, 2022)

 

2. בהתרסה, משפט מחץ: יש יותר טוב מזה?;  מה תגיד על זה?

***

שרי: "אני כבר משכתי כספים ועכשיו את הלכת אליו והוא ביטל את הכול". [...]

שירי: "את רוצה להמשיך לנבוח עליי או שאת רוצה עזרה?"

שרי: ה האבן [גביש סמים] שלי, שירי".

שירי: "בסדר. ומה את מתכננת לעשות איתה, אה? כי לי יש קונה שיכול לארגן לנו בבת אחת פריטה של כל האבן. איך אני איתך?"

("מטומטמת" 3, הוט 3, 2019)

 

3. ככה אני חושב / מרגיש; בזה אני מאמין; עד כדי כך; מה תגיד על זה?

***

"זו פעם רביעית שאלוהים מפגיש אותנו [אותי ואת טליה]. איך אני איתך? אחי יש פה משהו שאני לא יודע להסביר אח שלי, לא יודע להסביר".

(אליאב, "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)

***

"עדה זה הכול, זה כל כולך. זה מנטליות, זה מסורת, זה הכול. [...] זה מנהגים, זה מבטא, זה חיים, זה שם משפחה, זה הסבתא שלך, זה הסבא שלך. עדה בשבילי לאום. איך אני איתך?"

(ג'קי, "הישרדות" VIP 5, רשת 13, 2022)

***

"שחף גם מתקפל בצורה... היה עדיף שהיה סותם מלכתחילה, איך אני איתך נתנאל? היה עדיף שהיה סותם. ההתקפלות הזאת, זה הדבר הכי מכוער שראיתי".

(טליה, "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)

 *** 

לייה: "תקשיבי, החלום שלי ולמה אני פה, זה ברית נשים, אוקי? בשלב הזה מרגיש לי שלכן יש יותר עניין שם מאשר כאן". [...]

אודליה: "אז את טועה. [...] חלום שלי שנגיע בנות. איך אני איתך?"

("הישרדות" VIP 5, רשת 13, 2022)

 

4. בהתרסה: זה עד כדי כך; טוב לך?; מה תגיד על זה?; זה מה שאתה רוצה לשמוע?

***

דניאל: "[להזמין מסכה לשיער ב-] 100 שקל זה לא נורמלי. אני לא, אם יש הצבעה לדבר הזה אני מצביע נגד". [...]

טליה: אני מודיעה לכם שזה מה שאני לוקחת. מצידי לא לאכול, איך אני איתך? זה השיער שלי, הוא הלך לי לאלף עזאזל. אני לא אוכל. זה מה שאתה רוצה לשמוע?"

("האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022)



צילום מסך: אליאב טעטי: "זו פעם רביעית שאלוהים מפגיש אותנו. איך אני איתך?". "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: אליאב טעטי. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022


צילום מסך: טליה עובדיה: "[היה עדיף שהיה סותם מלכתחילה,] איך אני איתך נתנאל?" "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022
צילום מסך: טליה עובדיה. "האח הגדול", עונה 4, רשת 13, 2022


צילום מסך: לייה גיל, פאני בר מוחה ואודליה סוויסה. (אודליה: "חלום שלי שנגיע בנות. איך אני איתך?"). "הישרדות VIP, עונה 5, רשת 13, 2021
צילום מסך: לייה גיל, פאני בר מוחה ואודליה סוויסה. "הישרדות VIP, עונה 5, רשת 13, 2021








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.