יום שלישי, ינואר 19, 2016

ללקק



"האח הגדול" וי-איי-פי 2. נירו לו ואיציק זוהר מתעמתים בחצר:

נירו: אתה צבוע, אתה מלקק מתי שנוח לך.

איציק: זו הבעיה שלך. 

נירו: ירדת על החבר שלך הכי טוב (מצביע על מושיק עפיה) ואמרת לו שהוא מלקק, ואתה הלקקן הכי גדול שזה.

איציק: למי אני מלקק בדיוק?

נירו: מלקק לו כשאתה רוצה משהו שיעשה לך.

איציק: לך אני צריך ללקק? למי?

נירו: לי אתה לא צריך ללקק, כי אתה לא יכול ללקק.

איציק: כי אין צורך בך, אתה סתם.

נירו: לא, אני אגיד לך למה, אני לא אוכל את הליקוק שלך, אני לא אוכל את הצביעות שלך.

(האח הגדול וי-איי-פי 2, קשת, 2015)

*****

"האח הגדול" 4:  אחרי שה"האקר" בבית האח הגדול מבטל את האיסור לדבר על הדחות, בר מגלה ששחף, דייר ותיק כמוה, העמיד אותה להדחה, בעוד שהיא העמידה להדחה את הדיירים החדשים ולא את הוותיקים:

בר: אין מגעיל כזה להיכנס (לחדר האח הגדול), להגיד שֵׁם (שלי כמועמדת להדחה) ואז לבוא, לחבק ולהסתכל (לי) בעיניים.

שחף: בר, זה לא היה לי קל ואני לא רוצה שתלכי.

בר: אתה צבוע, לקקן תחת.

שחף: הינה, אני אומר לך אבל בפנים, אני יכול אז אני אומר לך בפנים.

בר: אתה רב עם בן אדם ואז הולך ומלקק לו את התחת. אני לא סובלת את זה.

שחף: בסדר, אני לקקן תחת.

בר: אל תלקק לי את התחת יותר.

שחף: אני לא ניסיתי מעולם ואני מצטער שאת חושבת ככה.

בר: ניסית יפה מאוד. כשאני בוכה, אל תחבק אותי, לא רוצה את זה. מעדיפה שתהיה איתי דוגרי.

(האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)

*****

"האח הגדול" 4:  חברי "הפרלמנט" דרור, נתנתאל, דניאל ומשה מדברים בחצר. דרור שואל את משה במי היה בוחר להיות בגמר, בבר או בו, ומשה משיב שהוא היה בוחר בבר, ומסביר שזה בגלל שהוא ובר חברים ובגלל הוותק שלה (בר הגיעה לבית האח כבר בתחילת התוכנית, דרור ומשה הם דיירים חדשים). דניאל, נתנאל ודרור מתעמתים איתו: 

[...]

דרור: כי אמרת שאתה שומר את הקרובים אליך, אני לא יודע.

משה: אנחנו עדיין שומרים את זה עד הסוף זה לא קשור.

דרור: בר חלק מהאגרוף החזק שלנו?

משה: אם אתה היית פה 80 יום ואתה חבר קרוב שלי, הייתי אומר דרור. (אחרי שנתנאל אומר לו שאצל הדיירים החדשים, הזמן לא אמור לשחק): אבל זה קו המחשבה שלי מהיום הראשון. [...] אני אומר שאני נותן ריספקט למישהו שהיה לפניי.

דניאל: המון מההתנהגות שלך אבל זה לירות לעצמך ברגל.

משה: יכול להיות. 

דניאל: בכל ההתנהלות שלך, ברוב ההתנהלות שלך בבית פה, בקשר עם שרין, מילים שמופנות אליך, אתה בוחר לבלוע רוק בהמון סיטואציות.

משה: נו? 

דניאל: זה הדבר הכי לא גברי שראיתי.

משה: אוקי.

דניאל: אני עד היום, אני אומר את זה, אני בסדר עם כולם גם כשאני לא חבר של כולם.

משה: אני לא חבר של כולם.

דניאל: יש הבדל בין להיות בסדר עם כולם לבין להוציא את הלשון מהתחת קצת. (דרור מהנהן)

משה: אני לא הוצאתי שום... דניאל, אתה מגזים.

דרור: זאת לא הגזמה. 

דניאל: אני לא מגזים, זה שלי אבל.

משה: זה שלך? אז עכשיו זה שלי, ואני אומר לך: אני לא מלקק פה לאף אחד, אני מספיק חכם ממי... כבדהו וחשדהו, אוקי? אתה תופס את זה כליקוק, אוקי? 

דניאל: זה לא ליקוק באמת. זה לא ליקוק, אני חוזר (בי) במילים שלי. אני אדייק אותן, אני אדייק אותן.      

משה: אני תופס את זה, תופס את זה כ... איך אני מתמודד עם הסיטואציה בתוך הבית.

דרור: אין בעיה. מה שדניאל אמר, אני מבין בדיוק אחד לאחד למה הוא התכוון. מה שהוא אמר, אחד לאחד הוא צודק. 

(האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)


חלק מהמאמר "חתיכת אפס מאופס, איכסססס, יאללה, תתקדם!",  התפרסם בהארץ ב-19.1.2016 

ג'ני: אני איתך הלכתי לאורך כל הדרך...
טיטי: את ממש הלכת איתי, חמודה, לא הייתה לך ברירה. אני אף פעם לא הסתרתי ממך את העובדה שאני לא סומכת עלייך.
ג'ני: לא היה לי ברירה? למה אני צריכה ללקק לך? מי את שאני אלקק לך בכלל?
טיטי: את לא מלקקת לי.

(הישרדות הונדורס, רשת, 2015)


ללקק; ללקק את התחת
מתרפס בפני מישהו אחר; מתחנף אליו; מתחנחן; מחמיא לו; מאדיר אותו; משבח אותו; מְרצה אותו תוך ויתור על עצמו; מציית לו; כנוע; מוכן לעשות עבורו דברים שמבזים אותו; מנסה למצוא חן בעיניו; מכרכר סביבו; מתחנף במטרה לרכוש את אמונו או מתוך הערצה ותחושת נחיתות כלפיו; נוהג בצביעות.

"הישרדות" הונדורס: ג'ני וטיטי בעימות. ג'ני: "מי את שאני אלקק לך בכלל?" טיטי: "את לא מלקקת לי" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס: ג'ני וטיטי בעימות. ג'ני: "מי את שאני אלקק לך בכלל?" טיטי: "את לא מלקקת לי" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

"הישרדות" הונדורס. ג'ני על לירון: "כל היום מלקקת את התחת לטיטי ולרון" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס. ג'ני על לירון: "כל היום מלקקת את התחת לטיטי ולרון" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)


"האח הגדול" 7. סלים על שי חי: "כל היום מלקק לי, 'אוהב אותך, אין כמוך, אין זה, זה, זה'." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
"האח הגדול" 7. סלים על שי חי: "כל היום מלקק לי, 'אוהב אותך, אין כמוך, אין זה, זה, זה'." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)

מתוך "פגוש את העיתונות". אמילי מואטי לניר חפץ: "אדם שעבד כל הזמן בללקק את הישבן של נתניהו. שיים-און-יו!" ("מה נסגר", ערוץ 10, מתוך "פגוש את העיתונות", ערוץ 2, אוק' 2015)
מתוך "פגוש את העיתונות". אמילי מואטי לניר חפץ: "אדם שעבד כל הזמן בללקק את הישבן של נתניהו. שיים-און-יו!" ("מה נסגר", ערוץ 10, מתוך "פגוש את העיתונות", ערוץ 2, אוק' 2015)



"האח הגדול" וי-איי-פי 2. נירו לוי מדבר עם אריאנה מלמד על מושיק עפיה: "אל תלקק לבן אדם מצד אחד ותלכלך עליו בצד שני." (האח הגדול וי-איי-פי 2, אתר streaming ביוטיוב, 2016)
"האח הגדול" וי-איי-פי 2. נירו לוי מדבר עם אריאנה מלמד על מושיק עפיה: "אל תלקק לבן אדם מצד אחד ותלכלך עליו בצד שני." (האח הגדול וי-איי-פי 2, אתר streaming ביוטיוב, 2016)


"האח הגדול" וי-איי-פי 2. נירו: "ירדת על החבר שלך הכי טוב (מצביע על מושיק עפיה) ואמרת לו שהוא מלקק, ואתה הלקקן הכי גדול שזה". איציק: "למי אני מלקק בדיוק?" נירו: "מלקק לו כשאתה רוצה משהו שיעשה לך". איציק: "לך אני צריך ללקק? למי?" נירו: "לי אתה לא צריך ללקק, כי אתה לא יכול ללקק." (האח הגדול וי-איי-פי 2, אתר streaming ביוטיוב, 2016)
"האח הגדול" וי-איי-פי 2. נירו: "ירדת על החבר שלך הכי טוב (מצביע על מושיק עפיה) ואמרת לו שהוא מלקק, ואתה הלקקן הכי גדול שזה". איציק: "למי אני מלקק בדיוק?" נירו: "מלקק לו כשאתה רוצה משהו שיעשה לך"איציק: "לך אני צריך ללקק? למי?" נירו: "לי אתה לא צריך ללקק, כי אתה לא יכול ללקק.(האח הגדול וי-איי-פי 2, אתר streaming ביוטיוב, 2016)

"האח הגדול" 4:  אחרי שה"האקר" בבית האח הגדול מבטל את האיסור לדבר על הדחות, בר מגלה ששחף, דייר ותיק כמוה, העמיד אותה להדחה. בר: "אתה צבוע, לקקן תחת." שחף: "הינה, אני אומר לך אבל בפנים, אני יכול אז אני אומר לך בפנים." בר: "אתה רב עם בן אדם ואז הולך ומלקק לו את התחת. אני לא סובלת את זה." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4:  אחרי שה"האקר" בבית האח הגדול מבטל את האיסור לדבר על הדחות, בר מגלה ששחף, דייר ותיק כמוה, העמיד אותה להדחה. בר: "אתה צבוע, לקקן תחת." שחף: "הינה, אני אומר לך אבל בפנים, אני יכול אז אני אומר לך בפנים." בר: "אתה רב עם בן אדם ואז הולך ומלקק לו את התחת. אני לא סובלת את זה." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4:  בר לשחף: "אל תלקק לי את התחת יותר." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4:  בר לשחף: "אל תלקק לי את התחת יותר." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4:  משה לדניאל: "אני לא מלקק פה לאף אחד, אני מספיק חכם ממי... כבדהו וחשדהו, אוקי? אתה תופס את זה כליקוק, אוקי? אני תופס את זה, תופס את זה כ... איך אני מתמודד עם הסיטואציה בתוך הבית." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4:  משה לדניאל: "אני לא מלקק פה לאף אחד, אני מספיק חכם ממי... כבדהו וחשדהו, אוקי? אתה תופס את זה כליקוק, אוקי? אני תופס את זה, תופס את זה כ... איך אני מתמודד עם הסיטואציה בתוך הבית." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.