יום רביעי, ינואר 06, 2016

רוח גבית


"עלמה, הבחירה של השיר לא היתה כל כך טובה. הפסנתר חסם אותך מאוד, היית עסוקה בלהיות בטון, היית עסוקה בלמשוך את הטון כמה שיותר אבל לא היתה בזה שום בעירה, לא היתה בזה שום כוונה. אבל אני חושב שאת מאוד מאוד מוכשרת ויש לך עוד הרבה דרך לעשות, ואני חושב גם שהשירים שלך מאוד מאוד טובים, אז אני מצביע לך כחול של רוח גבית ואהבה".
(הראל סקעת, הכוכב הבא 3, 17, קשת)

רוח גבית
עידוד; גיבוי; דחיפה/פּוּש; דרבון; תמיכה; חיזוק; תמריץ; הסכמה; אישור; תוקף; חותמת; קבלה; היתר; רישיון; פרגון.
"מצער לגלות שערוץ 10, שאמור היה להציב אלטרנטיבה למיינסטרים הימני של ערוץ 2, חוטא בחטא ההדרה של האוכלוסייה הערבית, ונותן, גם אם לא התכוון לכך, רוח גבית לגזענות" (אבישי מתיה, תיק תקשורת, מילה שלי, 31.12.15, חינוכית)
"ברשות ההגבלים שואבים עידוד מהרוח הגבית שקיבלו בבית המשפט. כעת הם מצפים לגזר דין דומה (לזה של יהודה שניידמן - בעל מאפיית ברמן ושל ישעיהו דוידוביץ' בעל מאפיית דוידוביץ', שנשלחו לכלא בגין עריכת הסדר כובל ותיאום מחירים - ע.ק.) בעניינם של בעלי המאפיות אנג'ל ומרחבית" (חדשות ערוץ 2 13.1.16) 
"ננסה לתת לו (לעוף) עוד קצת מעוף ורוח גבית" (מיכל אנסקי, הכי טרי שיש עם מיכל אנסקי, 23, 2011, ערוץ 20)
"אז אני מצביע לך כחול של רוח גבית ואהבה" (הראל סקעת, הכוכב הבא 3, 17, מאקו)
________________
לעמוד הראשי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.