יום ראשון, ינואר 03, 2016

זה סוג של מצחיק אותי: סוגים של "זה סוג של"



"אני סוג של לוקחת את זה על עצמי" (מיכל אנסקי, מאסטר שף עונה 5, קשת)
"טהוניה, שכזכור ניצחה בהאח הגדול, לא מתכננת כרגע ביקור באיים של הישרדות - אולי כי היא חושבת שמבחינת חלק מהצופים היא סוג של עשתה את זה כבר" (חדשות הבידור, דצמבר 2015, הוט בידור ישראלי)
"הבנתי שאני סוג של לבד" (לירון, הישרדות הונדורס, דצמבר 2015)
"הרגשתי מופתעת מאוד. לא רצו להדיח אותי בכוונה, כאילו, רוב הקולות היו לג'ני, וג'ני קיבלה חסינות, ולא ידענו שזה יהיה ככה, אז זה סוג של הצחיק אותי" (הודא נקאש מהישרדות הונדורס, חדשות הבידור, הוט בידור ישראלי, 29.12.15)
"והגורל היה סוג של צריך להעביר לו מסרים" (זמן מיסטיקה 5, ערוץ 10, ינואר 15)
"תקשיבי, ג'ני, אני מרגישה שהיא נהייתה סוג של מושיק" (טיטי לרוסלנה על ג'ני שכורתת בריתות חדשות. הישרדות הונדורס 2015, 28, רשת) 
"והן (טיטי ורוסלנה) יישארו סוג של עירומות (לירון מתכננת עם ג'ני להדיח את טילטיל, הישרדות הונדורס 2015, 27, רשת) 
"אם אני יוצאת בשבת, זה סוג של סוגר לי את הפינה של חוסר הביטחון. זה הדבר הטוב בזה, כי לא הקהל הוציא אותי" (תניה, האח הגדול 7, 2016, מאקו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.