יום שני, ינואר 06, 2014

פיפי

הזוג הכי מאוס בעולם, "ארץ נהדרת", קשת, ינו' 2014

 

"ארץ נהדרת" 11: קטני ופיץ מגיעים להתארח אצל החברים:

קטני: אנחנו פירקנו אתמול בקבוק יין ודיברנו כל הלילה. זה היה כזה מדהים ומרגש, כל כך התרגשנו.

פיץ: וצחקנו.

קטני: לא, צחקנו, איך צחקנו? לא, פיפי, פיפי.

פיץ: היה שם פיפי, פיפי היה שם.

(ארץ נהדרת 11, "הזוג הכי מאוס בעולם", קשת, 2014)

*****

"מטומטמת" 2: נתי ולירז מאמינים שהשכנה שלהם מתה אבל רוחה ממשיכה לרדוף אותם. הם עושים ביחד עם ניסו טקס של גירוש רוחות. לירז מקריא מתוך דף ואומר לנתי מה עליה לעשות.

[...] 

לירז: קחי את הסולת בידיים, תעשי כדור קטן.

נתי: לא נהיה לי. 

[...] 
לירז: עכשיו לקחת את הבשר הטחון ולהוסיף לבלילה ולטגן בשמן עמוק לפחות...

ניסו: זה מתכון לקובה. יואו אני פיפי.

(מטומטמת 2, הוט, 2017)

 

*****

"האח הגדול" 4: אילנה לוקחת מתיבת התלונות פתק ומקריאה: "דיאן, תפסיקי להיות אנטיפטית".

דיאן: אני אנטיפטית?

ריווא: זה שלי.

דיאן (צוחקת): מה?

ריווא: וזה קרה.

דיאן: פיפי.

ריווא: כן.

דיאן: חרטטנית! ממציאה! הכי לא קרה!

(האח הגדול עונה 4, רשת, 2022) 


פיפי
  • מצחיק מאוד; אני מת מצחוק; זה כל כך מצחיק עד שעושים פיפי במכנסיים בלי שליטה; 
  • וואו; איזה קטע; איזה מגוחך; איזה הזוי; איזה מוזר; איזה מביך; איזה מוגזם; אין לתאר; לא ייאמן; מה?!; ממש לא!
"ארץ נהדרת" 11: קטני ופיץ מגיעים להתארח אצל החברים: קטני (משמאל) "אנחנו פירקנו אתמול בקבוק יין ודיברנו כל הלילה. זה היה כזה מדהים ומרגש, כל כך התרגשנו". פיץ: "וצחקנו". קטני: "לא, צחקנו, איך צחקנו? לא, פיפי, פיפי". פיץ: "היה שם פיפי, פיפי היה שם." (ארץ נהדרת 11,  "הזוג הכי מאוס בעולם", מאקו, 2014)
"ארץ נהדרת" 11: קטני ופיץ מגיעים להתארח אצל החברים: קטני (משמאל) "אנחנו פירקנו אתמול בקבוק יין ודיברנו כל הלילה. זה היה כזה מדהים ומרגש, כל כך התרגשנו". פיץ: "וצחקנו". קטני: "לא, צחקנו, איך צחקנו? לא, פיפי, פיפי". פיץ: "היה שם פיפיפיפי היה שם." (ארץ נהדרת 11,  "הזוג הכי מאוס בעולם", מאקו, 2014)

"האח הגדול" 7. ארבל קינן בתעודת הזהות שלה לפני הכניסה לבית האח: "פיפי פיפי כזה" (האח הגדול 7, מאקו, 2016)
"האח הגדול" 7. ארבל קינן בתעודת הזהות שלה לפני הכניסה לבית האח: "פיפי פיפי כזה" (האח הגדול 7, מאקו, 2016)

ארבל קינן: "איזה פיפי זה היה" (האח הגדול 7, קשת, ינואר 2016) "האח הגדול" 7. ארבל קינן בחצר בית האח: "איזה פיפי זה היה." (האח הגדול 7, קשת, 2016)
"האח הגדול" 7. ארבל קינן בחצר בית האח: "איזה פיפי זה היה." (האח הגדול 7, קשת, 2016)


באסיפת דיירים, אחרי שריווא כתבה על דיאן: "דיאן, תפסיקי להיות אנטיפטית". דיאן: "מה?" ריווא: "וזה קרה". "דיאן: "פיפי" (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. באספת דיירים ריווא כתבה על דיאן פתק תלונה: "דיאן, תפסיקי להיות אנטיפטית". דיאן: "מה?" ריווא: "וזה קרה". "דיאן: "פיפי". ריווא: "כן". דיאן: "חרטטנית! ממציאה! הכי לא קרה!" (האח הגדול 4, רשת, 2022)


"האח הגדול" 4. נתנאל ודיאן רבים אחרי שאמר לה "את לא מבינה אותי, את תמיד נותנת לי איזה ניגוד מטומטם. דיאן בוכה ואומרת: "אני בוכה כי זה מצחיק אותי שאתה בכלל כאילו הוצאת את זה מהפה. כאילו, זה פיפי בעיניי. ברמות, וזהו." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. נתנאל ודיאן רבים אחרי שאמר לה "את לא מבינה אותי, את תמיד נותנת לי איזה ניגוד מטומטם". דיאן בוכה ואומרת: "אני בוכה כי זה מצחיק אותי שאתה בכלל כאילו הוצאת את זה מהפה. כאילו, זה פיפי בעיניי. ברמות, וזהו." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. אופק, דיאן ונתנאל מדברים על דברים שאנשים מחביאים במטבח. אופק: "אני היום מצאתי צ'ייסר של זמן זית". דיאן: "די!". אופק: "יודע את זה?". נתנאל: "פיפי". (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. אופק, דיאן ונתנאל מדברים על דברים שאנשים מחביאים במטבח. אופק: "אני היום מצאתי צ'ייסר של זמן זית". דיאן: "די!". אופק: "יודע את זה?". נתנאל: "פיפי". (האח הגדול 4, רשת, 2022)


"האח הגדול" 4. במשימת "כן" או "לא" הדיירים נשאלו האם הם בגדו בבן או בבת הזוג. דיאן: "יואו, זה הולך להיות פיפי עכשיו." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. במשימת "כן" או "לא" הדיירים נשאלו האם הם בגדו בבן או בבת הזוג. דיאן: "יואו, זה הולך להיות פיפי עכשיו." (האח הגדול 4, רשת, 2022)



"האח הגדול" 4. בישיבת תקציב בר ודיאן רבות ומטיחות זו בזו מילים קשות. נתנאל מגן על דיאן ורב עם בר. דיאן מטיחה בבר "את אימא בושה". בר נפגעת מאוד. בחצר היא צועקת: "עוד מילה אחת על האימא שאני או מילה אחת שקשורה איכשהו לבן שלי, אני שורפת אותה". דיאן ונתנאל בתוך הבית. דיאן אומרת לנתנאל: "'אני אשרוף אתכם'. פיפי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. בישיבת תקציב בר ודיאן רבות ומטיחות זו בזו מילים קשות. נתנאל מגן על דיאן ורב עם בר. דיאן מטיחה בבר "את אימא בושה". בר נפגעת מאוד. בחצר היא צועקת: "עוד מילה אחת על האימא שאני או מילה אחת שקשורה איכשהו לבן שלי, אני שורפת אותה". דיאן ונתנאל בתוך הבית. דיאן אומרת לנתנאל: "'אני אשרוף אתכם'.  פיפי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. דיאן ונתנאל (ברקע) יושבים למעלה מחוץ לנסט ומסתכלים על החצר עם הדיירים. דיאן: "כל הבית הזה פיפי". נתנאל: "פיפי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. דיאן ונתנאל (ברקע) יושבים למעלה מחוץ לנסט ומסתכלים על החצר עם הדיירים. דיאן: "כל הבית הזה פיפי". נתנאל: "פיפי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)



"האח הגדול" 4. טליה צועקת על שחף בתוך בית האח. הריב התחיל אחרי שאנשים מחוץ לבית האח צעקו "טליה ושחף תתעוררו". בחוץ יושבים דרור, ריווא, נתנאל, בר ודניאל ושומעים את הצעקות. בר: "לא, שתדעו לכם שלריב על צעקות בחוץ זה כאילו, זה פיפי כאילו." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. טליה צועקת על שחף בתוך בית האח. הריב התחיל אחרי שאנשים מחוץ לבית האח צעקו "טליה ושחף תתעוררו". בחוץ יושבים דרור, ריווא, נתנאל, בר ודניאל ושומעים את הצעקות. בר: "לא, שתדעו לכם שלריב על צעקות בחוץ זה כאילו, זה פיפי כאילו." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4, ריאיון הדחה עם אדיר מזרחי. אדיר לריווא: "ב'תעודת הזהות' אמרתי, דיירת חמודה. נכנסת, עשו לך ככה (עושה סימן של מנעול על הפה), לא היה עם מי לדבר. פתאום התהפך לך הפיוז, מה זה טורים... אמרתי לעצמי: פיפי, מאיפה זה בא?" (הכתובית לא במקור. האח הגדול 4, המיוחדים, פוראח עם אדיר מזרחי, אתר רשת, 2022)
"האח הגדול" 4, ריאיון הדחה עם אדיר מזרחי. אדיר לריווא: "ב'תעודת הזהות' אמרתי, דיירת חמודה. נכנסת, עשו לך ככה (עושה סימן של מנעול על הפה), לא היה עם מי לדבר. פתאום התהפך לך הפיוז, מה זה טורים... אמרתי לעצמי: פיפי, מאיפה זה בא?" (הכתובית לא במקור. האח הגדול 4, המיוחדים, פוראח עם אדיר מזרחי, אתר רשת, 2022)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.