יום חמישי, דצמבר 31, 2015

חיים שלי; חיימי; חיים שלי בלב; אהבה בלב; כפרה; נשמה


"הכוכב הבא" 3. האודישן של אופל צברי:

אופל: קוראים לי אופל צברי, אני מפרדס כץ, אני בת 17 ושמונה חודשים.

מתחילה לשיר:

אופל: "תמיד הוא בא אליי במכונית עם גג פתוח..."

אסף אטדגי: חיים שלי את...

אופל: "קוראים לי בשכונה מלכת השושנים..."

אטדגי: חולה עליה, חיים שלי...

אופל: "בלי המאמי, תקרא לי מהיום מדמואזל..."

אטדגי: חיים שלי...

אופל: "כל מה שבא ליד אני הופכת לקוצים ..."

אטדגי: היידה, חיים שלי. בואי, חיים שלי, חיים, חיים בלב עמוק עמוק, בואי חיים בלב, בואי... זה היה חמוד לאללה... יש בך מלא מלא טוב.

אופל: תודה.

אטדגי: עזבי אותך מהשירה, חיים שלי, ולכי תעשי חיים... אני אפילו לא מצביע.

אופל: טוב, חיים שלי.

(הכוכב הבא לאירוויזיון, קשת, 2016)

*****

"הישרדות" הונדורס. טיטי ומושיק מתעמתים:

מושיק: טיטי באה להיות פה כלבה שבאה לשחק את המשחק עד הסוף...

טיטי: וואו... וואו... וואו... וואו... אתה תפיל את זה עליי?...

מושיק: זה אמיתי, חיים שלי...

טיטי: אל תנסה להוציא אותי מפלצת, כי אני לא מפלצת.

מושיק: היית מפלצת... זה צביעות ושקר...

טיטי: ממש ממש לא... אני לא צבועה איתך ואני לא שקרנית איתך.

מושיק: את צבועה ואת שקרנית, חיים שלי.

טיטי: וגם אתה שקרן וגם אתה צבוע, חמוד שלי...

מושיק: ... את שקרנית אז.

טיטי: סבבה.

מושיק (לג'ני): "אתה מנסה לעשות אותי ביצ'". אני לא מנסה לעשות אותך ביצ', את נולדת כזאת, חמודה.

(הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

 *****

"שווה כסף": ג'קי אזולאי במסעדת רובן כמבקרת מסעדות. מקבלת את כריך ההמבורגר:

ג'קי: שימו לב, יש פה בעיה קטנה. המלצר האמת שכח וגם אני שכחתי, לבקש מידת עשייה, וההמבורגר פה הוא מדי רייר (צלוי חלקית) בשבילי. יקיר (המלצר) בוא, בוא חיים של אבא, אני מצטערת, אני לא אמרתי לך איזה מידת עשייה אני רוצה. מצד שני, גם לא שאלת אותי."

(שווה כסף - ביקורת מסעדות, ערוץ 13, 2019)

*****

"מטומטמת" 2: לירז מדחיק את נטייתו המינית ואחרי ששכב עם ניסו, הוא אמר שהוא לא הומו ונפרד ממנו. בסצנה הבאה הוא יוצא מהבית לרחוב כדי להשתיק את קולות הרעש והבנייה. ניסו עומד בחוץ:

[...]

לירז: מה זה, מה אתה עושה פה?

ניסו: צוהריים טובים גם לך, ז'קלין.

לירז: מה, אתה עושה לי סטוקינג עכשיו?

ניסו: יואו.

לירז: ניסו, אני אמרתי לך כבר שאני לא בקטע של זוגיות, אוקי? [...]

ניסו: לא, את מרוכזת בעצמך שזה למות.

לירז: אז מה אתה עושה פה?

ניסו: עובד פה.

לירז: עובד? מה פתחו מועדון דראג מתחת לבית שלי ואני לא יודע?

ניסו: לא, זה לא ייאמן, זה כל מה שאתה מצליח לראות בי, אה?

לירז קורא לעובדים, מבקש שיפסיקו את הרעש אבל הם ממשיכים לעבוד.

ניסו: אני יכול להבין מה הבעיה?

לירז: מה הבעיה? הוא דופק עם הרעש הזה פה מהבוקר, ויש לי שותפה עם התקף פסיכוטי בבית ורוצה לחתוך את הוורידים. ולא מספיק, גם אתה מופיע לי פה מתחת לבית.

לירז ממשיך לקרוא לעובדים.

ניסו (בערבית): מוחמד, תגיד לחמיד חאלס עם הפטישון.[...]

העובדים מפסיקים מייד את העבודה.

ניסו: אין בעד מה, ז'קלין.

לירז: מה זה, מה אתה... מנהל פה?

ניסו: לא חיימי, אני הקבלן והבעלים. רק קפצתי לוודא שהכול דופק כמו שצריך.

(מטומטמת 2, הוט, 2017)


חיים שלי; חיים שלי בלב; חיים בלב עמוק; חיים; חיימי; חיים של אבא; חיים של אימא; אהבה בלב; נשמה; כפרה; יקירי
  • העברת מסר של רגש אמיתי מהלב;
  • פנייה לאדם אהוב;
  • הבעת התלהבות;
  • הבעת חיבה וידידות;
  • יצירת אווירה טובה וקלילה;
  • הקדמה לביקורת;
  • חיים שלי; חיים שלי בלב; חיים; חיימי; נשמה; כפרה; יקירי: ציניות או לגלוג; כעס, העברת מסר של "הפוך על הפוך"; עידון ואיפוק בניסיון להימנע ממילים קשות 


"הכוכב הבא" 3: אסף אטדגי על אופל צברי: "חולה עליה, חיים שלי." (הכוכב הבא לאירוויזיון, מאקו, 2016)
"הכוכב הבא" 3: אסף אטדגי על אופל צברי: "חולה עליה, חיים שלי." (הכוכב הבא לאירוויזיון, מאקו, 2016)
"שווה כסף": ג'קי אזולאי במסעדת רובן, קוראת למלצר כדי לבקש ממנו מידת עשייה של ההמבורגר: "יקיר, בוא, בוא חיים של אבא" ("שווה כסף - ביקורת מסעדות, ערוץ 13, 2019, צילום מסך מיוטיוב חדשות היום)
"שווה כסף": ג'קי אזולאי במסעדת רובן, קוראת למלצר כדי לבקש ממנו מידת עשייה של ההמבורגר: "יקיר, בוא, בוא חיים של אבא" ("שווה כסף - ביקורת מסעדות, ערוץ 13, 2019, צילום מסך מיוטיוב  חדשות היום)

"האח הגדול" 4. לירן נכנסת לבית האח במסגרת משימה סודית שבה היא כביכול צופה בתוכנית בערוץ 26. נמצאת בחדר עם קירות זכוכית. ברגע שהיא נכנסת הדיירים מקיפים אותה ושואלים שאלות. קאזם מבעד לזכוכית: "חיים שלי בלב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. לירן נכנסת לבית האח במסגרת משימה סודית שבה היא כביכול צופה בתוכנית בערוץ 26. נמצאת בחדר עם קירות זכוכית. ברגע שהיא נכנסת הדיירים מקיפים אותה ושואלים שאלות. קאזם מבעד לזכוכית: "חיים שלי בלב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. קאזם נכנס לנסט, אומר לשחף: "מה איתך, חיים שלי בלב?" (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"מטומטמת" 2: לירז: "אז מה אתה עושה פה?" ניסו: "עובד פה". לירז: "עובד? מה, פתחו מועדון דראג מתחת לבית שלי ואני לא יודע?" ניסו: "לא, זה לא ייאמן, זה כל מה שאתה מצליח לראות בי, אה?" [...] לירז: "מה זה, מה אתה... מנהל פה?" ניסו: "לא חיימי, אני הקבלן והבעלים. רק קפצתי לוודא שהכול דופק כמו שצריך." (מטומטמת 2, הוט, 2017)
"מטומטמת" 2: לירז: "אז מה אתה עושה פה?" ניסו: "עובד פה". לירז: "עובד? מה, פתחו מועדון דראג מתחת לבית שלי ואני לא יודע?" ניסו: "לא, זה לא ייאמן, זה כל מה שאתה מצליח לראות בי, אה?" [...] לירז: "מה זה, מה אתה... מנהל פה?" ניסו: "לא חיימי, אני הקבלן והבעלים. רק קפצתי לוודא שהכול דופק כמו שצריך." (מטומטמת 2, הוט, 2017)


"האח הגדול" 4. דנה ואופק רבים. אופק: "דברי קצת עם הידיים, זה ישמיע אותך יותר". דנה: אני לא דיברתי עם הידיים, חיים שלי בלב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. דנה ואופק רבים. אופק: "דברי קצת עם הידיים, זה ישמיע אותך יותר". דנה: אני לא דיברתי עם הידיים, חיים שלי בלב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"הישרדות" הונדורס. מושיק וטיטי רבים. מושיק: "את צבועה ואת שקרנית, חיים שלי" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
"הישרדות" הונדורס. מושיק וטיטי רבים. מושיק: "את צבועה ואת שקרנית, חיים שלי" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

"האח הגדול" 4. בבוקר נתנאל צעק על טליה כשהיא הייתה במקלחת. עכשיו הוא מדבר עליה עם דיאן, וכשהיא פונה אליו הוא אומר: "ניקית את הצלחת של עצמך? ניקית אותה? יאללה תתקדמי. תשחררי אותי, תשחררי אותי טליה, תתקדמי. טליה: "קודם כול, נשמה שלי, הצרחות שצרחת בבוקר - פעם אחרונה,  פעם אחרונה שאתה מרים עליי את הקול." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. בבוקר נתנאל צעק על טליה כשהיא הייתה במקלחת. עכשיו הוא מדבר עליה עם דיאן, וכשהיא פונה אליו הוא אומר: "ניקית את הצלחת של עצמך? ניקית אותה? יאללה תתקדמי. תשחררי אותי, תשחררי אותי טליה, תתקדמי. טליה: "קודם כול, נשמה שלי, הצרחות שצרחת בבוקר - פעם אחרונה,  פעם אחרונה שאתה מרים עליי את הקול." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. נתנאל אומר לטליה ששרין מקנאה בה בגלל היופי שלה. לירן שומעת ומתפתח ביניהם ויכוח, שבמהלכו לירן מסננת "איזה יצור". נתנאל: "אני חושב קודם כול שאת שיא היצור, חיים שלי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. נתנאל אומר לטליה ששרין מקנאה בה בגלל היופי שלה. לירן שומעת ומתפתח ביניהם ויכוח, שבמהלכו לירן מסננת "איזה יצור". נתנאל: "אני חושב קודם כול שאת שיא היצור, חיים שלי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. בין שחף וריווא מתפתח ריב על הטבק. מתוך 150 גרם ריווא מצפה לקבל 30 גרם ביחד, וכך גם עוד שני דיירים (כנראה בר ואופק), בזמן ש-8-9 דיירים צריכים להתחלק ביניהם ב-60 גרם שנשארו. דניאל ושחף דורשים שוויון, ריווא לא מוכנה לקבל פחות מ-30. שחף אומר שאם היא תיקח הוא יזרוק לה לבריכה והוויכוח מסלים. ריווא: "לא, נשמה, אתה פחדן [...] פחדן ולוזר". שחף: "אני עוד שנייה פותח עלייך את הפה כפרה עלייך, שאת הולכת לבכות שם בחצר [...]." [...] ריווא: "אני לא רואה אותך ממטר". שחף: "את לא רואה אף אחד ממטר כפרה." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4. מוקדם יותר בר תקפה את נתנאל על כך שלא עזר במטבח אחרי הברביקיו. ריווא תמכה בבר ודניאל חיזק את נתנאל ששמר על איפוק מול המילים הקשות שבר הטיחה בו. בחצר ריווא אומרת לדניאל: לא הבנתי את המבט, יא דבע אחד", ונוצר עימות. דניאל: "שחררי אותי נתקי אותי ריווא, תעשי דליט, אני לא דייר איתך בבית". ריווא: "אתה מנותק נשמה, אתה מנותק". (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4. מוקדם יותר בר תקפה את נתנאל על כך שלא עזר במטבח אחרי הברביקיו. ריווא תמכה בבר, ודניאל חיזק את נתנאל ששמר על איפוק מול המילים הקשות שבר הטיחה בו. בחצר ריווא אומרת לדניאל: "לא הבנתי את המבט, יא דבע אחד", ומתפתח ויכוח. דניאל: "שחררי אותי נתקי אותי ריווא, תעשי דליט, אני לא דייר איתך בבית". ריווא: "אתה מנותק נשמה, אתה מנותק". (האח הגדול 4, רשת, 2022)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.