יום שישי, דצמבר 25, 2015

נדיר

מאור גמליאל, הכוכב הבא עונה 3, מאקו, דצמ' 2015
מאור גמליאל, הכוכב הבא עונה 3, מאקו, דצמ' 2015

"הכוכב הבא" 3: מאור גמליאל מגיע לאודישן עם דובי צהוב:

הראל סקעת: למה באת עם דובי? זה חנופה כזאת לאטדגי?

מאור: אני קורא לו זבולון.

אסף אטדגי: זבולון, חזק.

מאור: הוא עוזר לי לשיר.

אטדגי: מה, הוא עושה קולות? מה זה עוזר לך לשיר?

מאור: לא. הייתי אצל מורה לפיתוח קול, עכשיו, שרתי, ובהתחלה התרגשתי מאוד, גמגמתי, היא אמרה לי: "שמע, זה מולך". זה שלה, כן? זה של המורה. שמתי את זה על הרצפה, התחלתי לשיר לדובי, שרתי נדיר.

מוקי: "שרתי נדיר", אני אזכור את זה.

(הכוכב הבא עונה 3, קשת 12, 2015)

*****

"האח הגדול" 4: קאזם, דיאן ונתנאל מדברים בפינת העישון. קאזם אומר שהוא מאוכזב, שהוא לא מבין את הפורמט של בית האח ולא מצליח להתחבר לכולם. בר מצטרפת:

[...]

קאזם: כאילו יכול להיות שבגלל שאני נפתח מהר לאנשים זה טעות? 

דיאן: זה מהמם אבל, זה מי שאתה.

קאזם: אני מדבר בפתיחות וזה.

בר: תחשוב מאיפה אתה עושה את זה. אם אתה עושה את זה מהמקום שאתה רוצה להתחבר...

קאזם: אבל ככה אני עם כולם.

בר: אין בעיה, תישאר. אבל זה עושה לך עצוב שאתה מרגיש שאין לך את הפידבק?

קאזם: לא, לא, לא, אני...

בר: אז למה אתה בוכה? אתה עוד שנייה בוכה.

קאזם: אני לא מבין את זה, כאילו לא מבין את האנשים.

בר: לא כל בן אדם מסוגל לפתיחות יתר הזאת.

נתנאל: זה מה שאמרתי. ומי שזה לא בא לו בטוב, אז שיהיה לו יום טוב. הכול בסדר.

בר: אתה לא יודע כמה זה חמוד שאתה כאילו, אתה לא יודע כמה זה...

[...]

נתנאל: אתה נדיר. אל תשתנה במיל. תביא חיבוק. כפרה שלי, חיים שלי. אתה נדיר, אחי, אל תשתנה במיל, אמרתי לך, בסנטימטר, אתה לא יודע איזה נדיר אתה אחי. פשוט תישאר בדיוק מי שאתה. ומי שלא, מי שלא בא לו בטוב, הכול בסדר, זה בעיה שלו, זה לא בעיה שלך. אתה לא יודע איזה זן נדיר

(האח הגדול 4, רשת, 2022)

*****

[...]

אנחנו פוחדים מהצל של עצמנו
נצמדים לקירות הבתים
ורוב הזמן מתביישים בגופנו
חופרים מקלטים
[...]
אנחנו זן נדיר
ציפור משונה
החלומות באוויר
הראש באדמה
[...]

(זן נדיר, בביצוע קורין אלאל, מילים: מאיר גולדברג, לחן: קורין אלאל, עיבוד: יהודית רביץ. מתוך האלבום "זן נדיר", 1992)



נדיר
  • ייחודי, לא שכיח; זן נדיר
  • עוף מוזר וחריג, אך ייחודי ומיוחד; 
  • מדהים, פצצה, אין דברים כאלה.

"הכוכב הבא" 3: מאור גמליאל באודישן: "שמתי את זה (את הדובי) על הרצפה, התחלתי לשיר לדובי, שרתי נדיר." מוקי: "'שרתי נדיר', אני אזכור את זה." (הכוכב הבא עונה 3, מאקו, 2015)
"הכוכב הבא" 3: מאור גמליאל באודישן: "שמתי את זה (את הדובי) על הרצפה, התחלתי לשיר לדובי, שרתי נדיר." מוקי: "'שרתי נדיר', אני אזכור את זה." (הכוכב הבא עונה 3, מאקו, 2015)

"גולסטאר" 4: אייל גולן מחזיק פסל בדמותו של דורון מירן ואומר לו: "אתה בן אדם נדיר, באמת." (גולסטאר 4 מקסיקו, הוט, 2017)
"גולסטאר" 4: אייל גולן מחזיק פסל בדמותו של דורון מירן ואומר לו: "אתה בן אדם נדיר, באמת." (גולסטאר 4 מקסיקו, הוט, 2017)

"מטומטמת" 3: באבא לריבי: "אל תעשי את זה (את הניתוח לשינוי מין) [...] את אישה, את כולך אישה אדירה, ויש לך זין. זה מטורף עד כמה שזה נדיר. את פאקינג יוניקורן. אל תוותרי על זה". ריבי: "באבא, אתה נדיר." (מטומטמת עונה 3 הוט, 2019)
"מטומטמת" 3: באבא לריבי: "אל תעשי את זה (את הניתוח לשינוי מין) [...] את אישה, את כולך אישה אדירה, ויש לך זין. זה מטורף עד כמה שזה נדיר. את פאקינג יוניקורן. אל תוותרי על זה". ריבי: "באבא, אתה נדיר." (מטומטמת עונה 3 הוט, 2019)

"האח הגדול" 4: נתנאל אומר לדיאן שגם הוא יצא מטומטם כמו ריווא ודניאל שעליהם הם דיברו, כשקם מהכיסא וצעק באספת הדיירים. דיאן משיבה: "אתה פשוט חייב להפסיק לקום מהכיסא ואתה תהיה נדיר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: נתנאל אומר לדיאן שגם הוא יצא מטומטם כמו ריווא ודניאל שעליהם הם דיברו, כשקם מהכיסא וצעק באספת הדיירים. דיאן משיבה: "אתה פשוט חייב להפסיק לקום מהכיסא ואתה תהיה נדיר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: דנה עושה לליה צמות. אומרת לריווא: "לא, אבל תראי איזה נדיר." (הכתובית לא במקור. מתוך טיימליין האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: דנה עושה לליה צמות. אומרת לריווא: "לא, אבל תראי איזה נדיר." (הכתובית לא במקור. מתוך טיימליין האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: באספת דיירים, הדיירים הוותיקים התבקשו לכתוב ולתאר בפני כולם על ההתרשמות שלהם מהדיירים החדשים. בר מדברת על דנה: "דנה, רוצה קצת להרים לך, את קצת מזכירה לי אותי לפני כמה שנים, אולי אפילו גם קצת עכשיו, של הרבה כאלה (עושה תנועות חזקות בידיים), אבל בפנים לב גדול, נתינה אינסופית, את ילדה נדירה. באמת, מיומיים אני יכולה להגיד לך שאת לגמרי נותנת לי תחושה של בית ועבורי זה חשוב פה". (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: באספת דיירים, הדיירים הוותיקים התבקשו לכתוב ולתאר בפני כולם על ההתרשמות שלהם מהדיירים החדשים. בר מדברת על דנה: "דנה, רוצה קצת להרים לך, את קצת מזכירה לי אותי לפני כמה שנים, אולי אפילו גם קצת עכשיו, של הרבה כאלה (עושה תנועות חזקות בידיים), אבל בפנים לב גדול, נתינה אינסופית, את ילדה נדירה. באמת, מיומיים אני יכולה להגיד לך שאת לגמרי נותנת לי תחושה של בית ועבורי זה חשוב פה". (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: בר למרינה: "אבל המבטא שלך נדיר." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: בר למרינה: "אבל המבטא שלך נדיר." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: בר ב"ריאיון" לקאזם בנסט: "כל החיים שלי היו די לפי הספר, אם זה לימודים, אם זה... למרות שהייתי מרדנית כזאתי ומסיבות והייתה לי ילדות באמת נדירה." (הכתובית לא במקור. מתוך האח הגדול עונה 4, קטעים נבחרים, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: בר ב"ריאיון" לקאזם בנסט: "כל החיים שלי היו די לפי הספר, אם זה לימודים, אם זה... למרות שהייתי מרדנית כזאתי ומסיבות והייתה לי ילדות באמת נדירה." (הכתובית לא במקור. מתוך האח הגדול עונה 4, קטעים נבחרים, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: אילנה ושרין מכינות לקאזם "עוגת" דגל הגאווה מסוכריות צבעוניותה. אילנה: "שיהיה פה, נשלים טיפה." שרין: "זה יצא נדיר, נדיר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: אילנה ושרין מכינות לקאזם "עוגת" דגל הגאווה מסוכריות צבעוניותה. אילנה: "שיהיה פה, נשלים טיפה." שרין: "זה יצא נדיר, נדיר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


"האח הגדול" 4: קאזם, דיאן ונתנאל מדברים בפינת העישון. קאזם אומר שהוא מאוכזב, שהוא לא מבין את הפורמט של בית האח ולא מצליח להתחבר לכולם. נתנאל: "אחי, תישאר נדיר כמו שאתה". דיאן: "ואתה הכי לא תהיה לבד. הכי לא." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: קאזם, דיאן ונתנאל מדברים בפינת העישון. קאזם אומר שהוא מאוכזב, שהוא לא מבין את הפורמט של בית האח ולא מצליח להתחבר לכולם. נתנאל: "אחי, תישאר נדיר כמו שאתה". דיאן: "ואתה הכי לא תהיה לבד. הכי לא." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


"האח הגדול" 4: נתנאל לקאזם: "אתה נדיר. אל תשתנה במיל. תביא חיבוק. כפרה שלי, חיים שלי. אתה נדיר, אחי, אל תשתנה במיל, אמרתי לך, בסנטימטר, אתה לא יודע איזה נדיר אתה אחי. פשוט תישאר בדיוק מי שאתה. ומי שלא, מי שלא בא לו בטוב, הכול בסדר, זה בעיה שלו, זה לא בעיה שלך. אתה לא יודע איזה זן נדיר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.