יום שישי, יולי 31, 2015

חולה עליה

איט גירלס, הוט בידור ישראלי

מתוך "ערב מגעיל, מושלם ומעעעולה", פורסם בהארץ ב-31.7.2015

 

קסם: תראי את הנעל שקניתי במבצע. איך?
חופית: סבבה, אחלה.
קסם: זהו? זה מה שיש לך להגיד?
חופית: יפה מאוד.
קסם: רק?
חופית: מקסימה!
קסם: רק מקסימה?
חופית: עשר, עשר.
קסם: רק עשר?
חופית: מהממת!
קסם: ו...
חופית: מהממת ברמות.
קסם: ...
חופית: ברמות מטורפות, בטירוף.
קסם: ומדהימה?
חופית: ברור, מדהימה.
קסם: ומה עוד?
חופית: מגניבה!
קסם: רק מגניבה?
חופית: פיצוץ.
קסם: רק פיצוץ?
חופית: סוף הדרך!
קסם: סוף?
חופית: סוףףףףף סוףףףףףףף
קסם: כן?
חופית: אין אין אין אין
קסם: אין?
חופית: חבל על הזמן, ליגה, אין דברים כאלה, הורססססת, לפנים
קסם: וואלה?
חופית: מטריפה!
קסם: כן?
חופית: מטמטמת!
קסם: אהה
חופית: משגעת!
קסם: כן אה?
חופית: היסטרית!
קסם: נכון!
חופית: מעלפת!
קסם: וואלה!
חופית: אני אוהבת אותה.
קסם: רק אוהבת?
חופית: אני קרועה עליה.
קסם: רק קרועה?
חופית: אני מתה עליה.
קסם: רק מתה?
חופית: אני שרופה עליה!
קסם: רק שרופה?
חופית: אני חולה עליה!
קסם: רק חולה?
חופית: חולה, אני אומרת לך, חולה...
קסם: רק חולה?
חופית: היא מושלמת, מושלמת, תעזבי אותי.
קסם: רק מושלמת?


איט גירלס, הוט בידור ישראלי
"יש תיק כזה הורס, הורס, הורס מעור" (איט גירלס, הוט בידור ישראלי)
"גוף הורס. הלוואי עליי כאלה רגליים" (מילון היופי, ערוץ 10)
"יו, אני חולה עלייך. אין אין אין" (חלומות מפלסטיק 4, הוט בידור ישראלי)
"איט גירלז": שילוב של מהמם והורס: "סטייל מהרס" ( הוט בידור ישראלי)
"אני שרופה על הז'קט" (חדשות הבידור, הוט בידור ישראלי)


"חולה עליכם, יו איזה חמודים..." (טום באום, חדשות הבידור, הוט 3)


"אימא'לה, אני חולה עלייך" (נבחנת באקס פקטור לשירי מימון, רשת)


"אין, אני הרוס עליה" (רמי פורטיס על מתמודדת, אקס פקטור, רשת)

"האמת, היתה לנו באמת שנה מעלפת. שיהיו לנו גם כל השנים מדהימות" (חלומות מפלסטיק 4, הוט בידור ישראלי)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.