יום חמישי, יולי 30, 2015

על הקשקש

מאסטר שף עונה 5, קשת

הוא: אני בסופר פארם, הם בדיוק עמדו לנעול את הדלת, נכנסתי ממש על הקשקש.
היא: יופי, כל הכבוד... מאמי, אולי תפנק אותי ותקנה לי בושם?
הוא: מאמי, את יודעת שהתקציב שלנו מתוכנן על הקשקש, דברים כאלה יפילו אותנו.
היא: טוב שהזכרת לי, תקנה גם הד-אנד-שולדרס, אבל בריח תפוח.
הוא: אין תפוח.
היא: שיט.
הוא: מה זה חשוב הריח, העיקר שזה נגד קשקשים.

______________
מילון עינת:
על הקשקש: הייתי קרוב מאוד ל...; הייתי על הגבול; כמעט הצלחתי או נכשלתי; פער או הבדל דק כחוט השערה, מזערי ביותר (של סנטימטרים, שניות וכדומה) שמפריד בין כישלון להצלחה; בדקה התשעים. 

"ממש על הקשקש" (מאסטר שף עונה 5, קשת)
עומר: "ניצחתם יפה בסוף". ג'ני: "תקשיב, זה היה על הקשקש" (הישרדות 9, רשת)

____________________
לכל הנושאים בבלוג

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.