יום חמישי, יולי 02, 2015

תפוס תחת

אולפן שישי, 1.8.15, ערוץ 2, מאקו


הוא: מה זה הפרצוף תחת הזה?
היא: העובדת החדשה שסיפרתי לך עליה...
הוא: כן.
היא: כל היום אני קורעת את התחת והיא יושבת, לא מזיזה את התחת. כולה שבוע שם וכבר תפסה תחת על כולם.
הוא: ומה הבוסית אומרת על זה?
היא: חולה על התחת שלה. 
הוא: חשבתי שהיא חולה על התחת שלך.
היא: כבר לא. אמרתי לך שהעולם הזה כפוי טובה, ולא בא לי לעבוד בשביל כפויי טובה. עולם תפוס תחת, צבוע וכפוי טובה.
הוא: סיפור מהתחת.
היא: כן, מה זה מבאס לי ת'תחת.
הוא: איך היא נראית?
היא: סתם פרצוף תחת.
הוא: באמת?
היא: לא, האמת, היא נראית טוב.
הוא: יכול להיות שאת פשוט מקנאה בה?
היא: אוי סתום ת'תחת.
"(ידעתי שעולם התרבות הוא כפוי טובה)... תפוס תחת, צבוע וכפוי טובה, ולא בא לי לעבוד בשבילם" (קולה של מירי רגב מתוך ריאיון למגזין את, אולפן שישי, 1.8.15, ערוץ 2, מאקו) (לריאיון) 
ג'קי: "מי קהל היעד של התחינה הלא דרמטית שלי?"
עורך הדין: "נציגים קפוּצי תחת מוועדת הסיעוד הארצית" (האחות ג'קי, עונה 7 פרק 10, הוט פלוס)
_________________

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.