יום שישי, פברואר 19, 2016

בוא

אילנה, האח הגדול 4, רשת, 2022
צילום מסך: האח הגדול 4, רשת, 2022

מתוך "למה מי אתה?!" התפרסם בתפוז ב-7.9.2009; "בוא'נה למה מי אתה שתגיד לי "בואי"? התפרסם בהארץ ב-19.2.2016


בוא

  • בוא נשים את האמת על השולחן כפי שהיא; בוא נדבר בשקיפות ונגיד גם את מה שלא נעים להודות בו; בוא נגיד את הדברים שחייבים להיאמר; בוא נציג את התמונה/המציאות כולה; בוא נגיד את האמת; בוא נחזור למציאות, נו באמת...
  • בוא נירגע; תרגיע; תפסיק לדבר שטויות;
  • בוא לא ניסחף; הגזמת; נו באמת; את צוחקת עליי? come on, give me a break; 
  • בוא תקשיב!
  • משדר ריחוק והתנשאות;
  • משדר כעס מאופק; מיאוס;
  • מפייס, מרגיע, מקרב: תקשיב, תראה, באמת; 
  • הזמנה/קריאה לפעולה: במשמעות של "קדימה", "let's", "יאללה", "בבקשה". התפקיד שלו הוא כמו "תקשיב", "אתה יודע", "תראה" וכדומה - הקדמה שממלאת את המשפט כדי שלא יישמע כפקודה או ציווי. 

"המגזין" עם אושרת קוטלר: עינת ברגר, מנהלת בי"ס תל חי בכפר שלם בתל אביב מדגימה מדיטציה בהדרכתה: "בואו, שימו את שתי הרגליים על הרצפה... בואו, תכניסו אוויר" (המגזין עם אושרת קוטלר, "ימים של שקט: השפעת המדיטציה בחיי היומיום", נענע 10, 2015)
מתוך "המגזין" עם אושרת קוטלר (ערוץ 10): עינת ברגר, מנהלת בי"ס תל חי בכפר שלם בתל אביב מדגימה מדיטציה בהדרכתה: "בואו, שימו את שתי הרגליים על הרצפה... בואו, תכניסו אוויר" (צילום מסך: המגזין עם אושרת קוטלר, "ימים של שקט: השפעת המדיטציה בחיי היומיום", נענע 10, 2015)

"נתיבי אילון": המנחה אילון יוסף אומר לזמר האורח: "אז בוא, אתה שר לנו משהו ככה..." (נתיבי אילון, ערוץ 10, 2015)
"מתוך התוכנית "נתיבי אילון" (ערוץ 10). המנחה אילון יוסף אומר לזמר האורח: "אז בוא, אתה שר לנו משהו ככה..." (צילום מסך: נתיבי אילון, ערוץ 10, 2015)
"נתיבי אילון": המנחה אילון יוסף אומר לאורחת שצריכה לבחור עובדת מתאימה מבין השלוש: "בואי תספרי ואחר כך אני אגיד לך מה שמתאים." (נתיבי אילון, ערוץ 10, 2015)
מתוך התוכנית "נתיבי אילון" (ערוץ 10). המנחה אילון יוסף אומר לאורחת שצריכה לבחור עובדת מתאימה מבין השלוש: "בואי תספרי ואחר כך אני אגיד לך מה שמתאים." (צילום מסך: נתיבי אילון, ערוץ 10, 2015)

"הכוכב הבא" 3: אסי עזר לאימא של משתתף בתוכנית: "אז בואי ספרי לנו קצת על הבן שלך" (הכוכב הבא 3, קשת, 2015-16)
מתוך תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" (קשת). אסי עזר לאימא של משתתף בתוכנית: "אז בואי ספרי לנו קצת על הבן שלך." (צילום מסך: הכוכב הבא, עונה 3, קשת, 2015-16)


"חתונה ממבט ראשון" 5. בן מדבר עם הפסיכולוג דני פרידלנדר על הזוגיות עם מעיין. דני שואל אותו על הרגעים שבהם הוא התגעגע למעיין כשהיה בניו יורק והתקשר אליה. בן אמר שהוא התגעגע אליה אבל הוא רוצה להגיד לה את זה כשהוא רוצה ולא כשהיא שואלת. דני: "איך אתה מפחד שישנו אותך". בן: "כי טוב לי איתי, לא רוצה להשתנות". דני: "טוב לך איתך, אבל בוא, בוא נגיד את זה, יש לך כמה באגים." (חתונה ממבט ראשון 5, מאקו, 2022)
מתוך תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" (קשת). בן אומר לפסיכולוג דני פרידלנדר שהוא התגעגע למעיין אבל הוא רוצה להגיד לה את זה כשהוא רוצה ולא כשהיא שואלת. דני: "איך אתה מפחד שישנו אותך". בן: "כי טוב לי איתי, לא רוצה להשתנות". דני: "טוב לך איתך, אבל בוא, בוא נגיד את זה, יש לך כמה באגים." (צילום מסך: חתונה ממבט ראשון, עונה 5, מאקו, 2022)

"האח הגדול" 4. טליה ואופק בשיחה חברית בפינת העישון, מדברים על הפרשי הגילים ביניהם - טליה מבוגרת מאופק ב-9 שנים. טליה: "גם בוא, מעבר לגיל, זה מקומות בחיים." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
מתוך תוכנית הריאליטי "האח הגדול" (רשת). טליה ואופק בשיחה חברית בפינת העישון, מדברים על הפרשי הגילים ביניהם - טליה מבוגרת מאופק ב-9 שנים. טליה: "גם בוא, מעבר לגיל, זה מקומות בחיים." (צילום מסך: האח הגדול עונה 4, רשת 13, 2022)

"האח הגדול" 4. לבר ולאליאב יש זוגיות בבית האח, וכמה ימים אחר כך נכנסה לבית האח טליה, האקסית שלו. בר מדברת עם דיאן ונתנאל על הקושי שלה במצב הזה. דיאן אומרת לה שלאליאב יש עדיין רגשות לטליה: "בואי, בוא, גם... זה כאילו, הוא (אליאב) דיבר עליה (על טליה) יום לפני אצל האח ובכה עליה." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
מתוך תוכנית הריאליטי "האח הגדול" (רשת). לבר ולאליאב יש זוגיות בבית האח, וכמה ימים אחר כך נכנסה לבית האח טליה, האקסית שלו. דיאן אומרת לבר שלאליאב יש עדיין רגשות לטליה: "בואי, בוא, גם... זה כאילו, הוא (אליאב) דיבר עליה (על טליה) יום לפני אצל האח ובכה עליה." (צילום מסך: האח הגדול עונה 4, רשת 13, 2022)


"חדשות הבידור", ריאיון עם עומר דרור, הפרזנטור של קסטרו. המראיינת: "אין כזה חשש כזה? לא כל הלילה ישבת עם סיוטים שתיפול, תשתטח (על המסלול)?" עומר: "זה לא תורה מסיני ללכת על מסלול. בואי, בואי." (חדשות הבידור, הוט, פבר' 2016)
מתוך "חדשות הבידור" (הוט). ריאיון עם עומר דרור, הפרזנטור של קסטרו. המראיינת: "אין כזה חשש כזה? לא כל הלילה ישבת עם סיוטים שתיפול, תשתטח (על המסלול)?" עומר: "זה לא תורה מסיני ללכת על מסלול. בואי, בואי." (צילום מסך: חדשות הבידור, הוט 3, 2016)
"אחותי ג'קי": ג'קי אזולאי (ברקע, מחייכת): "טוב, אני שרה לישראל (הבעל) שיר. בוא, מה זה שרה... אני קודם כול מנסה" (אחותי ג'קי, הוט, 2016, צילום מסך מאתר seretbox.com)
מתוך תוכנית הריאליטי "אחותי ג'קי" (הוט). ג'קי אזולאי (ברקע, מחייכת): "טוב, אני שרה לישראל (הבעל) שיר. בוא, מה זה שרה... אני קודם כול מנסה" (אחותי ג'קי, הוט 3, 2016, צילום מסך מאתר seretbox.com)


"האח הגדול" 4. דרור בשיחה באווירה טובה עם הדיירים בחצר האח הגדול: "תכלס אני לא חושש משום דבר, אחי, בוא." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
מתוך תוכנית הריאליטי "האח הגדול" (רשת). דרור בשיחה באווירה טובה עם הדיירים בחצר האח הגדול: "תכלס אני לא חושש משום דבר, אחי, בוא." (צילום מסך: האח הגדול, עונה 4, רשת 13, 2022)

"האח הגדול" 4. במשימת הדו קרב מול בר, טליה הייתה צריכה להשיב על שאלות שהופנו אליה מהאולפן. מהשאלות היא הבינה שכולם ראו שהיא ושחף החזיקו ידיים והיא אומרת את זה לשחף. שחף צוחק על זה: "זה... בואי, את לא פה כאילו." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)
מתוך תוכנית הריאליטי "האח הגדול" (רשת). במשימת הדו קרב מול בר, טליה הייתה צריכה להשיב על שאלות שהופנו אליה מהאולפן. מהשאלות היא הבינה שכולם ראו שהיא ושחף החזיקו ידיים והיא אומרת את זה לשחף. שחף צוחק על זה: "זה... בואי, את לא פה כאילו." (צילום מסך: האח הגדול, עונה 4, רשת 13, 2022)


חדשות 12, כתבה על אפליית הגיל בחברות הייטק. תום אסא, עובד בחברת צ'קמרקס: "אני מבין הצעירים פה, אז כן, יוצא לי לעבוד עם אנשים מבוגרים ממני [...] גם הם לא כאלה מבוגרים, בוא, חוץ מאיתי" (חדשות 12, "היי-טק רק לצעירים? העובדים שמספרים על אפליות הגיל בתעשייה", ערוץ 12, 2022)
מתוך "חדשות 12" (קשת) כתבה על אפליית הגיל בחברות הייטק. תום אסא, עובד בחברת צ'קמרקס: "אני מבין הצעירים פה, אז כן, יוצא לי לעבוד עם אנשים מבוגרים ממני [...] גם הם לא כאלה מבוגרים, בוא, חוץ מאיתי" (צילום מסך: חדשות 12, "היי-טק רק לצעירים? העובדים שמספרים על אפליות הגיל בתעשייה", ערוץ 12, 2022)

"חתונה ממבט ראשון" 5: לימור לחוצה מהקשר הלא טוב עם ליעד. במפגש זוגות מאי מנסה להרגיע אותה בדיבור רך: "וכנראה שזה השינוי שלי ושלך, שאנחנו צריכות לעשות משהו שטיפה יותר שוקל מילים. בואי, כאילו, את יודעת כמה פחדים יש לי מהקשר שלי הקודם? בואי." (חתונה ממבט ראשון 5, מאקו, 2022)
מתוך תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" (קשת): לימור לחוצה מהקשר הלא טוב עם ליעד. במפגש זוגות מאי מנסה להרגיע אותה בדיבור רך: "וכנראה שזה השינוי שלי ושלך, שאנחנו צריכות לעשות משהו שטיפה יותר שוקל מילים. בואי, כאילו, את יודעת כמה פחדים יש לי מהקשר שלי הקודם? בואי." (צילום מסך: חתונה ממבט ראשון, עונה 5, מאקו, 2022)

"היחידה" 2. טהוניה רובל ועדי שילון בסכסוך. כשמשה קפטן מציע ללבן את הדברים כדי שיוכלו לשיר ביחד, טהוניה אומרת "בעשירי" (מעין לא יהיה). עדי מגיבה על כך ואומרת שהיא בן אדם שמתנהל בשיח נורמלי וש"בעשירי" זה משהו שהיא לעולם לא הייתה אומרת. טהוניה: "בואי תשאירי את הוויכוח הזה ואת הדיונים האלה לאחרי החזרה ואז נדבר על זה. אז בואי, בואי ננוח קצת, תרגיעי. תנוחי." (היחידה 2, הוט, 2016)
מתוך תוכנית הריאליטי "היחידה" (הוט): טהוניה רובל ועדי שילון בסכסוך. כשמשה קפטן מציע ללבן את הדברים כדי שיוכלו לשיר ביחד, טהוניה אומרת "בעשירי" (מעין לא יהיה). עדי מגיבה על כך ואומרת שהיא בן אדם שמתנהל בשיח נורמלי וש"בעשירי" זה משהו שהיא לעולם לא הייתה אומרת. טהוניה: "בואי תשאירי את הוויכוח הזה ואת הדיונים האלה לאחרי החזרה ואז נדבר על זה. אז בואיבואי ננוח קצת, תרגיעי. תנוחי." (צילום מסך: היחידה, עונה 2, הוט 2, 2016)
"גולסטריות" 3: סילבי טוענת שליטל לא השקיעה מספיק במשחק הכדורגל. ליטל למצלמה: "עכשיו נשמה, בואי, קרעתי את התחת." (גולסטריות 3, הוט, 2021)
מתוך תוכנית הריאליטי "גולסטריות" (הוט): סילבי טוענת שליטל לא השקיעה מספיק במשחק הכדורגל. ליטל למצלמה: "עכשיו נשמה, בואי, קרעתי את התחת." (צילום מסך: גולסטריות, עונה 3, הוט 3, 2021, הוט ביוטיוב)

"הכוכב הבא" 3: קרן פלס בתום האודישן של כפיר פופוביץ', אחרי שאמרה שהשירה שלו היא כמו למרוח חמאה על חמאה ואחרי שאסף אטדגי אמר שצריך לתת לו צ'אנס: "אז בוא אני אתן לך את חמת הספק הזה ואתן לך כחול בינתיים." (הכוכב הבא 3, מאקו, 2016)
מתוך תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" (קשת). קרן פלס בתום האודישן של כפיר פופוביץ', אחרי שאמרה שהשירה שלו היא כמו למרוח חמאה על חמאה ואחרי שאסף אטדגי אמר שצריך לתת לו צ'אנס: "אז בוא אני אתן לך את חמת הספק הזה ואתן לך כחול בינתיים." (צילום מסך: הכוכב הבא, עונה 3, מאקו, 2016)


"הכוכב הבא" 3: קרן פלס באודישן של איתי: "אתה נראה אחלה בחור ובוא, שיהיה לך בהצלחה." (כוכב הבא 3, מאקו, 2016)
מתוך תוכנית הריאליטי "הכוכב הבא" (קשת). קרן פלס באודישן של איתי: "אתה נראה אחלה בחור ובוא, שיהיה לך בהצלחה." (צילום מסך: הכוכב הבא, עונה 3, מאקו, 2016)

"טי-אל-וי עושים את תל אביב" 4. בתום הריאיון של הבחורה הצעירה שהגיעה לעבוד, ד"ר מוסקונה אומר לה: "בואי, תמשיכי עם אורי שהוא מנכ"ל המרפאה פה." (טי-אל-וי עושים את תל אביב 4, הוט, 2013)
"טי-אל-וי עושים את תל אביב" 4. בתום הריאיון של הבחורה הצעירה שהגיעה לעבודד"ר מוסקונה אומר לה: "בואי, תמשיכי עם אורי שהוא מנכ"ל המרפאה פה." (צילום מסך: טי-אל-וי עושים את תל אביב 4, הוט, 2013)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.