יום רביעי, אוגוסט 30, 2017

לטנף

צילום מסך: לירז (משה אשכנזי) ונמרוד (נדב נייטס). (לירז: "כן כן חמוד, גם עליך היא מטנפת"). "מטומטמת", עונה 1, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016
צילום מסך: לירז (משה אשכנזי) ונמרוד (נדב נייטס). "מטומטמת", עונה 1, הוט 3 (הוט ביוטיוב), 2016

לטנף

לתקוף; לרכל; להשמיץ; להשתלח; להכפיש; להטיל דופי; להוציא דיבה; ללכלך; להעליב; ללעוג; לבייש; לבטל; להקטין; וכדומה.  


***

"מה גרם לאדם למברט לטנף על החברה איגי אזליה?  המעריצים של איגי אזליה זעמו בחודשים האחרונים על אדם למברט. אחרי שהעליב את הראפרית בריאיון ואמר עליה ש'היא לא יודעת שום דבר על שירה', היא מחליטה לספר לעולם מה גרם לו ללכלך עליה ואיך זה שהשניים עדיין חברים טובים".

(חן פרורדין, מאקו, 23.5.2017)

***

שירי ולירז רבים ברכב. 

שירי: "זה מה שאתם [אתה ונתי] עושים כל ערב? יושבים כמו שתי גרושות, מפצחות גרעינים,  מטנפות עליי ועל הבן זוג שלי?" 

("מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016)

***

לירז: "לא, מה מה מה? מה החברה השקרנית שלך סיפרה לך?"

נמרוד: "כלום, נו, עליכם בתיכון וזה [...] די נו, אני למדתי בבית צבי, אתה יודע כמה הומואים היו איתי בשכבה?"

לירז: "אה אה, קודם כול, אני לא הומו, אוקי? [...] וואלה יופי. 'הומו'. ועוד ממי אני שומע את זה. מהאימפוטנט שלא *** את חברה שלו כבר שלושה חודשים. אני הומו? אתה הומו".

נמרוד: "זה מה שהיא סיפרה לך?"

לירז: "סליחה. הצלחת להעמיד אותו לשתי דקות ביום ההולדת שלך. כן כן חמוד, גם עליך היא מטנפת".

("מטומטמת", עונה 1, הוט 3, 2016)




צילום מסך: ליאור שליין: "חמישה אנשים מטנפים עם פה ג'ורה את מי שבא להם, כמה שבא להם". "גב האומה", רשת, 2017
צילום מסך: ליאור שליין. "גב האומה", רשת, 2017




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.