יום חמישי, ינואר 07, 2016

הכול טוב

אילנה ודניאל, האח הגדול 4, רשת, 2022
אילנה ודניאל, האח הגדול 4, רשת, 2022

 

"חתונה ממבט ראשון" 5: בטקס החופה של רינת ודניאל רינת נראית לחוצה מאוד. בפרקים הבאים מתברר שדניאל לא מוצא חן בעיניה חיצונית והיא עוצרת את התהליך. אחרי הטקס רינת הולכת הצידה ומעשנת, מדברת עם חברות שלה:

החברה: טוב, עכשיו נושמים, עכשיו מכילים.

רינת: לא, רגע, הינה, אני אסיים את הסיגריה, הכול טוב.

חברה אחרת: הכול טוב, הכול טוב, כן.

(חתונה ממבט ראשון, עונה 5, קשת, 2022)

*****

"האח הגדול" 4. האח מטיל על דינה משימה לבחור 8 דיירים למסיבה. דינה בוחרת בין היתר בדניאל אבל לא בוחרת באילנה, בת הזוג שלו. אילנה מתוסכלת ובוכה במיטה. דניאל ניגש אליה:

[...]

אילנה: היא (דינה) רואה שאני כל היום איתך, כאילו כל היום [...]

דניאל: אבל זה לא משנה, היא לא שמה זוג. היא לא שמה זוג אחד.

אילנה: זה לא משנה, אבל היא בחרה אותך. 

דניאל: אני כמו הבן שלה פה, מה זה קשור?

אילנה: ואת מרינה (היא כן בחרה) ואותי לא.

דניאל: אבל מרינה אוהבת לרקוד ריקודים. 

אילנה: ואני גם אוהבת. מה, אני לא בן אדם?

דניאל: תגידי, איך את לוקחת את זה?

אילנה (מנגבת את הדמעות): הכול טוב, אני לוקחת הכול נכון. הכול טוב.

דניאל (קם): הכול טוב

אילנה: תיהנו. (חוזרת להתחפר במיטה)

(האח הגדול 4, רשת, 2022)

*****

"האח הגדול" 4. דרור שואל את נתנאל מה קרה בינו לבין קאזם ונתנאל מספר על הריב ביניהם על השוקו, אבל אומר שמה שמפריע לו זה הפה של קאזם. קאזם מתיישב לידם ונתנאל ממשיך לדבר על זה:

נתנאל: בקיצור, הבנת? יש כאלה שיודעים לריב ויכולים להתווכח איתך יופי יופי, ויש כאלה עם פה מסריח, פלפל חריף בתוך הפה.

דרור כנראה מסמן לו לעצור: 

נתנאל: לא, אני אומר לך, סרחנה.

דרור: לא צריך, כפרה עליך, הכול טוב.

נתנאל עוצר. 

(האח הגדול 4, רשת, 2022)



הכול טוב
    • תשובה ל"מה נשמע" שמשדרת שהכול סבבה, מעולה. מסר של קלילות, מצב רוח טוב, אווירה מחויכת של קרבה וידידות
    • מבוסס על תפיסה רוחנית שהכול תלוי בנו ומילים יוצרות מציאות, ואם נגיד מילים חיוביות מספיק פעמים, בכוחן לשנות לטובה את ההסתכלות שלנו על החיים ואת המציאות שבה אנו מצויים: אני בשליטה; אני לא בלחץ; אני לא מתרגש; זה לא מאיים עליי; אני יודע איך לטפל בזה; קטן עליי; לא קרה כלום; זה לא מזיז לי בכלל; לא אכפת לי; אני חי בשלום עם עצמי; אני שלו ורגוע; אני מודע היטב למצב אבל סומך על עצמי ועל הכוחות שלי; אל תדאגו לי; אני בסדר; אני חזק; אני לא פגוע; אני חסין; זה לא חודר אליי; אני אדיש; אני שורד; אני לא נשבר; אני מקבל הכול באהבה;
    • שיהיה; זאת לא הבעיה שלי; זה כבר לא תלוי בי;
    • מקובל עליי, זה לגיטימי;
    • דחייה מנומסת: תודה, אבל זה לא מתאים לי; אין צורך, אני מסתדר טוב מאוד בלי מה שאתם מציעים לי; אני לא זקוק לזה; אני לא תלוי בזה;
    • זה סופי; אין מה להגיד על זה יותר;
    • תירגע, אין בעיה, לא קרה כלום, אני לא כועס, הכול בסדר בינינו;
    • תירגע, אל תדאג, יהיה בסדר; אל תיקח את זה קשה, זה לא כזה נורא;
    • תרגיע; תעצור; זה לא מתאים; זה לא לעניין;
    • התרסה: ככה? אין בעיה!
    • פאסיב אגרסיב: אני כועס אבל לא אסגיר את רגשותיי
    • תתקדם, תניח לי, אני סיימתי עם זה.
    הכול טוב?
    • מסר של קלילות, מצב רוח טוב, אווירה מחויכת של קרבה וידידות; המשך ישיר של "מה נשמע?"; 
    • מסר של דאגה ואכפתיות: אתה בסדר?


    אני עמוק בבוץ, אבל הכול טוב! פורסם בהארץ ב-7.1.2016

    הוא: היי, מה קורה? הכול טוב?

    אני: נפלתי, אני עמוק בבוץ, לא יכולה לקום.

    הוא: אני רואה. אבל הכול טוב?

    אני: הכול טוב.

    הוא: אני שמח לשמוע. גם אצלי הכול טוב.

    אני: יופי, הבנתי...

    הוא: מה, אני מעצבן אותך?

    אני: לא, לא, הכול טוב.


    אחת השאלות שמעצבנות אותי היא "הכול טוב?". אם אגיד: "לא! הכול רע!", זה יתייג אותי כמשביתת שמחות. אם אגיד: "כן, סבבה, הכול טוב", אשקר, כי לא הכול טוב. חלק טוב, חלק רע, ויש חלקים שעדיין לא הספקתי לברר עם עצמי לגביהם.

    כשמישהו שואל "הכול טוב?" הוא לא רוצה לדעת באמת איך אתה מרגיש, זוהי שאלה מנחה שאמורה להוביל לתשובה אחת בלבד:

    התובע שתבע את חברת הביטוח נחקר בחקירה נגדית בבית המשפט:

    עורך הדין מטעם הנתבעת: איך אתה מרגיש?

    התובע: אני...

    עורך הדין: הכול טוב? 

    התובע: לא הכול טוב.

    עורך הדין: אני מבין. אתה מצפה שהכול יהיה מושלם ולכן אתה תובע.

    התובע: אני לא מצפה שיהיה מושלם, אבל... 

    עורך הדין: אז הכול טוב?

    התובע: אי אפשר להגיד שכן ואי אפשר להגיד שלא.

    עורך הדין: כבוד השופט, אני מבקש להורות לתובע לחדד את תשובותיו.

    השופט: תענה בתשובות מוחלטות. כן או לא?

    התובע: באופן כללי כן, חוץ מהבעיה של ה...

    עורך הדין: כבוד השופט, שהתובע ישתמש בשפה חיובית, שפת הבעד, לא שפת הנגד.

    השופט: תענה בשפה שמדגישה את הטוב, לא את הרע. 

    עורך הדין: אז הכול טוב?

    התובע: כ... כ... כן, הכול טוב

    עורך הדין: כבוד השופט, לאור תשובתו המוחלטת של התובע, אני לא רואה כל עילה לתביעתו ואני מבקש מבית המשפט הנכבד לדחות אותה על הסף.


    בצד שאלות "הכול טוב?", יש הצהרות של "הכול טוב". מתוך "הישרדות" הונדורס:

    עומר: את יודעת שלהודא יש פסלון חסינות.

    טיטי: הכול טוב... כן. מי אם לא אני יֵדע?

    טיטי (למצלמה): יש מצב שהבחורה הזאת שיקרה לי כל הזמן הזה ואני יצאתי מטומטמת? יש מצב שיש לה פסלון? פאק.

    (הישרדות הונדורס, רשת, 2016)

    אם כן, לא הכול טוב אצל טיטי, אבל היא שומרת על פרצוף פוקר, לא מסגירה רגשות, לא חושפת שהיא נסערת מהמידע שנחשף בפניה. הכול טוב. באמירה "הכול טוב" היא מנסה לשדר: נו, אז מה? אני בשליטה, אני לא בלחץ, זה לא מאיים עליי, אני יודעת איך לטפל בזה, קטן עליי, לא קרה כלום, זה לא מזיז לי בכלל, לא אכפת לי.

    "הכול טוב" הוא תדמית שהדובר מבקש להעביר לסביבתו לגבי עצמו: אני חי בשלום עם עצמי, אני שלו ורגוע, אני לא מתרגש, אני מודע למצב אבל סומך על עצמי ועל הכוחות שלי.


    "הישרדות" הונדורס. הכול טוב של טיטי: אני בשליטה, אני לא בלחץ, זה לא מאיים עליי, אני יודעת איך לטפל בזה, קטן עליי (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
    "הישרדות" הונדורס. הכול טוב של טיטי: אני בשליטה, אני לא בלחץ, זה לא מאיים עליי, אני יודעת איך לטפל בזה, קטן עליי (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)


    קסניה: והיא אומרת שהכול טוב



    "האח הגדול" 7. קסניה ושי חי מדברים.

    קסניה: שי, בינינו, בינינו יש לה (לעומר) בהרבה יותר קולות מאשר שיש לי.

    שי חי: תגידי, איך... מאיפה את מביאה את הדבר הזה? כמה... כאילו למה את מזלזלת בעצמך בצורה כזאת? כמה כאילו את עוד תמעיטי בערכך? איזה מין דבר זה?

    קסניה: (בוכה) 

    שי חי: את לא יכולה להסתיר את זה שיש לך לב טוב. את לא יכולה להסתיר את זה שאת בן אדם טהור. מאיפה את מביאה את הדבר הזה? מה... עוד מה... עוד חודש את תחיי פה בבית כמו צל וכאילו תחשבי על עצמך כל מיני דברים את פחות מזה ופחות מזה?

    (מתקרב ומחבק אותה): די.

    קסניה (מנסה להדוף אותו): לא, לא, הכול הטוב, הכול טוב. שי, לא, לא, אני לא, לא... זו לא הכוונה, אני גם לא זה...

    שי חי: אני מצטער ש...

    קסניה: לא, הכול טוב.

    (האח הגדול 7, קשת, 2015)

    "הכול טוב" של קסניה הוא אני בסדר, אין ממה להתרגש, אני לא שברירית כמו שנראה לך, לא ביקשתי נחמה ואני לא זקוקה לה, אני בשליטה, תפוס מרחק, החיבוק שלך מיותר, זה לא מתאים לי, אין צורך. וכששי חי אומר "אני מצטער ש...", ואולי מתכוון לכך שהוא גרם לה לאי נוחות בחיבוק והיא משיבה לו "הכול טוב", היא אומרת: אין בעיה, לא קרה כלום, אני לא כועסת, הכול בסדר בינינו.

    כשגילי מודיע לקסניה שהוא החליט להכניס אותה לרשימת ההדחה במקומו ובמקום גיל, והיא אומרת לו "הכול טוב", היא אומרת: אני לא פגועה, אני חסינה, אני חזקה, זה לא חודר אליי, אני לא מתרגשת מזה. וכששי חי, שדיירי הבית מנדים אותו, יושב בצד ומישהו אומר לו "בוא תאכל" והוא משיב: "הכול טוב", הוא מתכוון: אין צורך, אני חזק, אני אדיש, אני שורד, אני מסתדר טוב מאוד בלי האוכל שלכם, אני לא זקוק לכם. 


    "האח הגדול" 7. קסניה מנסה להדוף את שי חי: "לא, לא, הכול הטוב, הכול טוב. שי, לא, לא, אני לא, לא..." (האח הגדול עונה 7, מאקו, 2015)


    ולפעמים "הכול טוב" הוא "תרגיע", או "אין לי כוונה רעה":
    טיטי (לטילטיל): כי אני... כי ככה אני הולכת, זה לא בהכרח דיווה. (למצלמה): הדרמה קווין, המטר במבה הזה מעז להגיד לי שאני דיווה.
    טילטיל: הכול טוב, אני לא מבין מה את מתביישת בזה. הכול טוב.

    (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

    "הישרדות" הונדורס. טילטיל, החרד מההדחה שאולי צפויה לו, ממלמל לעצמו "הכול טוב" - אני חזק, אני לא נשבר, אני מקבל הכול באהבה.    (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
    "הישרדות" הונדורס. טילטיל, החרד מההדחה שאולי צפויה לו, ממלמל לעצמו "הכול טוב" - אני חזק, אני לא נשבר, אני מקבל הכול באהבה.    (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)


    שרון משבט קויופה עומד להיות מודח, אבל "הכול טוב, חבר'ה". אנחנו לא נשברים, אנחנו חזקים, הכול טוב. למרות הכול, מצבנו טוב, אנחנו מתעלים מעל זה. נתגבר, קטן עלינו.

    "הכול טוב" היא אמירה מוחלטת ברוח המילים והביטויים הנחרצים שאנו משתמשים בהם ביומיום (כמובן, עם פזילה לאנגלית I'm good; ). " הכול טוב" הוא גם שכנוע עצמי של קבלה, אהבה והתחזקות פנימית, מתוך התפיסה הרוחנית שהכול תלוי בנו ומילים יוצרות מציאות, ואם נגיד מילים חיוביות מספיק פעמים, בכוחן לשנות לטובה את ההסתכלות שלנו על החיים ואת המציאות שבה אנו מצויים, מזכיר את המנטרה Serenity Now של פרנק קונסטנזה מ"סיינפלד", שצורח את זה בהיסטריה. 




    "הכול טוב" הוא מנגנון הגנה שכאילו נבנה על ידי יועץ תדמית צמוד. אסור לחשוף חולשות, אסור להסגיר רגשות. אנחנו בונים אסטרטגיות של הישרדות, מסתירים, מתבצרים בתוך עצמנו ומנסים לשדר עליצות ושליטה. הכול מעולה, הכול סבבה.

    "האח הגדול" 7. אור ושי חי בעימות מתמיד. אור בישלה ומחלקת מהסירים לכל מי שמגיע למטבח. שי חי נשאר לשבת בחדר האוכל. מייקי: "שי, בוא קח, כאילו שם (במטבח)". שי חי: "הכול טוב, אחי, אני מסתדר." (האח הגדול 7, קשת, 2015)
    "האח הגדול" 7. אור ושי חי בעימות מתמיד. אור בישלה ומחלקת מהסירים לכל מי שמגיע למטבח. שי חי נשאר לשבת בחדר האוכל. מייקי: "שי, בוא קח, כאילו שם (במטבח)". שי חי: "הכול טוב, אחי, אני מסתדר." (האח הגדול 7, קשת, 2015) 
    "האח הגדול" 7. שי חי ופלורי בסכסוך עם אור. פלורי שולחת את שי להגיד לאור שתשים בצד חצי כמות של שניצלים להכנה. כששחי חי אומר לה, אור אומרת שהמספר שלהם לא מצדיק כמות של חצי ושצריך לחשב. שי חי מגיב: "ישבנו וחשבנו, חישבנו, הכול טוב." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
    "האח הגדול" 7. שי חי ופלורי בסכסוך עם אור. פלורי שולחת את שי להגיד לאור שתשים בצד חצי כמות של שניצלים להכנה. כששחי חי אומר לה, אור אומרת שהמספר שלהם לא מצדיק כמות של חצי ושצריך לחשב. שי חי מגיב: "ישבנו וחשבנו, חישבנו, הכול טוב." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)

    "האח הגדול" 7. אחרי ריב קשה עם דודו, פלורי מחליטה לעזוב את בית האח. גילי כהן מנסה לעצור אותה ופלורי אומרת שהכול בסדר ואורזת את הבגדים שלה. גילי: "את אומרת לי 'הכול טוב' וזה מה שאת עושה?" (האח הגדול עונה 7, מאקו, 2015)
    "האח הגדול" 7. אחרי ריב קשה עם דודו, פלורי מחליטה לעזוב את בית האח. גילי כהן מנסה לעצור אותה ופלורי אומרת שהכול בסדר ואורזת את הבגדים שלה. גילי: "את אומרת לי 'הכול טוב' וזה מה שאת עושה?" (האח הגדול עונה 7, מאקו, 2015)

    "הישרדות" הונדורס. חברי שבט קויופה עושים הערכת מצב: -"הכול טוב, חבר'ה". -"הכול טוב" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
    "הישרדות" הונדורס. חברי שבט קויופה עושים הערכת מצב: -"הכול טוב, חבר'ה". -"הכול טוב" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

    "הישרדות" הונדורס. חברי שבט קויופה מעודדים את לירון: -"נגבי את הדמעות".  -"הכול טוב." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
    "הישרדות" הונדורס. חברי שבט קויופה מעודדים את לירון: -"נגבי את הדמעות".  -"הכול טוב." (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

    כתבה על אלי פיניש: פיניש (בימין - הכתב אילן לוקץ') הולך לחנות המיצים בצד השני של הרחוב. המוכר מקבל את פניו: "הכול טוב?". פיניש: "תענוג." ("אלי פיניש, האיש בעל אלף הפנים", אולפן שישי, ערוץ 2, מאקו, 2016)
    כתבה על אלי פיניש: פיניש (בימין - הכתב אילן לוקץ') הולך לחנות המיצים בצד השני של הרחוב. המוכר מקבל את פניו: "הכול טוב?". פיניש: "תענוג." ("אלי פיניש, האיש בעל אלף הפנים", אולפן שישי, ערוץ 2, מאקו, 2016)

    "חתונה ממבט ראשון" 5. רינת פוגשת לראשונה את דניאל בחופה. אחרי החופה היא הולכת הצידה ומעשנת, נראית לחוצה מאוד. חברותיה לצידה. רינת: "לא, רגע, הינה, אני אסיים את הסיגריה, הכול טוב." חברה: "הכול טוב, הכול טוב, כן." (חתונה ממבט ראשון, עונה 5, מאקו, 2022)
    "חתונה ממבט ראשון" 5. רינת פוגשת לראשונה את דניאל בחופה. אחרי החופה היא הולכת הצידה ומעשנת, נראית לחוצה מאוד. חברותיה לצידה. רינת: "לא, רגע, הינה, אני אסיים את הסיגריה, הכול טוב." חברה: "הכול טובהכול טוב, כן." (חתונה ממבט ראשון, עונה 5, מאקו, 2022)

    "האח הגדול" 4. שחף הודיע לדיירים שהוא יוצא מהתקציב, כלומר אי אפשר להזמין מהחלק שלו. הוא אמר את זה מתוך טקטיקה מחושבת שתגרום להם להזמין יותר אוכל מסיגריות. טליה הייתה מרוצה מהמהלך הזה. אחרי שהדיירים הודיעו שהם מפחיתים בכמות הזמנת הסיגריות, שחף נשאר בתקציב ואמר לבר שהוא מעריך את זה. טליה התאכזבה וכעסה עליו. בשיחה עם דניאל שחף אומר: "אבל אני לא עשיתי שום דבר לא בסדר, אורגינל, באמת אני אומר לך. אני מאוד, אם לדבר על שלשום, סופר גאה בעצמי. מי שלא מבין את זה, הכול טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4. שחף הודיע לדיירים שהוא יוצא מהתקציב, כלומר אי אפשר להזמין מהחלק שלו. הוא אמר את זה מתוך טקטיקה מחושבת שתגרום להם להזמין יותר אוכל מסיגריות. טליה הייתה מרוצה מהמהלך הזה. אחרי שהדיירים הודיעו שהם מפחיתים בכמות הזמנת הסיגריות, שחף נשאר בתקציב ואמר לבר שהוא מעריך את זה. טליה התאכזבה וכעסה עליו. בשיחה עם דניאל שחף אומר: "אבל אני לא עשיתי שום דבר לא בסדר, אורגינל, באמת אני אומר לך. אני מאוד, אם לדבר על שלשום, סופר גאה בעצמי. מי שלא מבין את זה, הכול טוב.(האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4. בריאיון לפני הכניסה לבית האח, נתנאל מספר שהוא נפגש בסתר עם אימו הביולוגית, עד שבשלב מסוים הוא סיפר את זה לאביו המאמץ: "הוא אמר לי 'הכול טוב, בוא נשאיר את זה בינינו ולא נספר לאימא והכול טוב." (האח הגדול 4, "חושפים את הכול", רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4. בריאיון לפני הכניסה לבית האח, נתנאל מספר שהוא נפגש בסתר עם אימו הביולוגית, עד שבשלב מסוים הוא סיפר את זה לאביו המאמץ: "הוא אמר לי 'הכול טוב, בוא נשאיר את זה בינינו ולא נספר לאימא והכול טוב." (האח הגדול 4, "חושפים את הכול", רשת, 2022)

    "האח הגדול" 4. במהלך ההזמנה השבועית דרך הטבלט נתנאל כועס על אופק ואומר שאופק השתלט על הטבלט במקום שטליה תמשיך בהזמנה. הוא צועק ודניאל מנסה להרגיע אותו ולקחת אותו הצידה, אבל נתנאל לא רוצה ללכת אלא להסתכל על מה שקורה. דניאל: "בוא איתי לעשן סיגריה". נתנאל: "הכול טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4. במהלך ההזמנה השבועית דרך הטבלט נתנאל כועס על אופק ואומר שאופק השתלט על הטבלט במקום שטליה תמשיך בהזמנה. הוא צועק ודניאל מנסה להרגיע אותו ולקחת אותו הצידה, אבל נתנאל לא רוצה ללכת אלא להסתכל על מה שקורה. דניאל: "בוא איתי לעשן סיגריה". נתנאל: "הכול טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4. מאז שדיאן הודחה מבית האח, נתנאל מתגעגע אליה מאוד ומשתוקק לקבל מסר ממנה. אחרי שהציגו לו במסך את האינסטגרם שלה, הוא מתרגש והולך הצידה. דניאל הולך אחריו: "בוא לפדרה (לאבא), בוא". נתנאל: "הכול טוב, הכול טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4. מאז שדיאן הודחה מבית האח, נתנאל מתגעגע אליה מאוד ומשתוקק לקבל מסר ממנה. אחרי שהציגו לו במסך את האינסטגרם שלה, הוא מתרגש והולך הצידה. דניאל הולך אחריו: "בוא לפדרה (לאבא), בוא". נתנאל: "הכול טוב, הכול טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4. קאזם, ריווא ושרין הם חבורה מגובשת בבית האח.   ה"האקר" שנכנס לבית האח שואל את קאזם במי יבחר לזכות בגמר האח הגדול - בשרין או בריווא. שרין אומרת לקאזם: "הכול טוב חיים שלי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4. קאזם, ריווא ושרין הם חבורה מגובשת בבית האח.   ה"האקר" שנכנס לבית האח שואל את קאזם במי יבחר לזכות בגמר האח הגדול - בשרין או בריווא. שרין אומרת לקאזם: "הכול טוב חיים שלי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4. אחרי שאבא של שחף מגיע לביקור קצר בבית האח, טליה מוציאה את כעסה על אופק אחרי שאמר משהו, ואז מתפרקת ובוכה ומספרת שהיא מתגעגעת לבנה בן השלוש ברמה שכואב לה הגוף. ריווא מרגיעה אותה: "די חיים שלי, הכול טוב". בר: "אני חייבת לראות את הילד שלי כבר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4. אחרי שאבא של שחף מגיע לביקור קצר בבית האח, טליה מוציאה את כעסה על אופק אחרי שאמר משהו, ואז מתפרקת ובוכה ומספרת שהיא מתגעגעת לבנה בן השלוש ברמה שכואב לה הגוף. ריווא מרגיעה אותה: "די חיים שלי, הכול טוב". בר: "אני חייבת לראות את הילד שלי כבר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4.  בין דיאן לבר התעורר עימות, אחרי שדיאן טענה שבר מרכלת עליה בבית משום שהיא לא בחרה בה (בבר) כמי שתקבל מכתב מהבית אלא נתנה את הזכות לקאזם ומרינה. בעימות ביניהן דיאן הטיחה בבר שהיא ממורמרת ושבחיים היא לא הייתה נותנת לה את הזכות לקבל מכתב מהבית. בר אומרת לריווא: "להגיד לי, להגיד לאימא 'בחיים לא הייתי נותנת לך את זה'?". [...] ריווא: "מי ישבור אותך, דיאן? תתעוררי על עצמך, הכול טוב". (האח הגדול 4, רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4.  בין דיאן לבר התעורר עימות, אחרי שדיאן טענה שבר מרכלת עליה בבית משום שהיא לא בחרה בה (בבר) כמי שתקבל מכתב מהבית אלא נתנה את הזכות לקאזם ומרינה. בעימות ביניהן דיאן הטיחה בבר שהיא ממורמרת ושבחיים היא לא הייתה נותנת לה את הזכות לקבל מכתב מהבית. בר אומרת לריווא: "להגיד לי, להגיד לאימא 'בחיים לא הייתי נותנת לך את זה'?". [...] ריווא: "מי ישבור אותך, דיאן? תתעוררי על עצמך, הכול טוב". (האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4.  בחדר האח דנה מעמידה את אילנה להדחה. דנה: "יש בינינו סוג של דיסטנס כזה וזה שלה, כאילו הכול טוב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "משחקי השף" 6: הודיה אלחריר לא עברה את שלב האודישן. אומרת למצלמה: "וואי כאילו מחר זה יום חדש, מחר זה עוד... אני ממשיכה לטראנס ולמרתון של החיים שלי. הכול טוב." (משחקי השף 6, רשת, 2022)
    "משחקי השף" 6: הודיה אלחריר לא עברה את שלב האודישן. אומרת למצלמה: "וואי כאילו מחר זה יום חדש, מחר זה עוד... אני ממשיכה לטראנס ולמרתון של החיים שלי. הכול טוב." (משחקי השף 6, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4. דרור שואל את נתנאל מה קרה בינו לבין קאזם ונתנאל מספר על הריב ביניהם על השוקו, אבל מדגיש שמה שמפריע לו זה הפה של קאזם. קאזם מתיישב לידם ונתנאל ממשיך לדבר על זה: "בקיצור, הבנת? יש כאלה שיודעים לריב ויכולים להתווכח איתך יופי יופי, ויש כאלה עם פה מסריח, פלפל חריף בתוך הפה". דרור כנראה מסמן לו לעצור, אבל נתנאל ממשיך: "לא, אני אומר לך, סרחנה". דרור: "לא צריך, כפרה עליך, הכול טוב." נתנאל עוצר. (האח הגדול 4, רשת, 2022)
    "האח הגדול" 4. דרור שואל את נתנאל מה קרה בינו לבין קאזם ונתנאל מספר על הריב ביניהם על השוקו, אבל מדגיש שמה שמפריע לו זה הפה של קאזם. קאזם מתיישב לידם ונתנאל ממשיך לדבר על זה: "בקיצור, הבנת? יש כאלה שיודעים לריב ויכולים להתווכח איתך יופי יופי, ויש כאלה עם פה מסריח, פלפל חריף בתוך הפה". דרור כנראה מסמן לו לעצור, אבל נתנאל ממשיך: "לא, אני אומר לך, סרחנה". דרור: "לא צריך, כפרה עליך, הכול טוב." נתנאל עוצר. (האח הגדול 4, רשת, 2022)


    "האח הגדול" 4. האח מטיל על דינה משימה לבחור 8 דיירים למסיבה. דינה בוחרת בין היתר בדניאל אבל לא בוחרת באילנה, בת הזוג שלו. אילנה מתוסכלת ובוכה במיטה. דניאל ניגש אליה. דניאל: "תגידי, איך את לוקחת את זה?" אילנה (מנגבת את הדמעות): "הכול טוב, אני לוקחת הכול נכון. הכול טוב". דניאל (קם): "הכול טוב". אילנה: "תיהנו". חוזרת להתחפר במיטה (האח הגדול 4, רשת, 2022)






    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה

    שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.