יום שלישי, אוקטובר 20, 2009

אלי גיא: גשם של סימני פיסוק

אלי גיא
גשם של סימני פיסוק התפרסם בבלוג "מיומנו של עורך"ב-20.10.2009 

היום בוויינט דוגמה נחמדה לכתיבה עם המון סימני פיסוק. המסומנים בכתום נראים לי מיותרים לגמרי, אלה המסומנים בירוק אינם הכרחיים (מפרידים תמורות), וזה עניין של טעם אישי. אני עצמי הייתי מוותר עליהם. זוהי המחשה מצוינת לדברים שכתבתי עליהם כאן

אחרי פגישותיו עם ברק ונתניהויצא מיטשל מירושלים לאבו דאבי, שם ייפגש עם מזכירת המדינה האמריקנית, הילרי קלינטוןעמה ישוב מחר לישראל, לפגישות עם נתניהו והנשיא הפלסטיני, מחמוד עבאס (אבו מאזן). קלינטון צפויה להיפגש גם עם ברק. בשל הביקור בוושינגטון, ביטל ברק את נסיעתו המתוכננת לספרד. בלשכתו הכחישו, כי ביטול נסיעתו למדריד קשורה לדיווחים על מתיחות לכאורה עם הספרדיםלגבי זהותו של מפקד יוניפי"ל הבא בלבנון.
אני הייתי מפסק כך:
אחרי פגישותיו עם ברק ונתניהו יצא מיטשל מירושלים לאבו דאבי, שם הוא ייפגש עם מזכירת המדינה האמריקנית הילרי קלינטון. מחר מיטשל אמור לשוב עם קלינטון לישראל לפגישות עם נתניהו ועם הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס (אבו מאזן). קלינטון צפויה להיפגש גם עם ברק. בשל הביקור בוושינגטון ביטל ברק את נסיעתו המתוכננת לספרד. בלשכתו הכחישו כי ביטול הנסיעה קשור למתיחות לכאורה עם הספרדים באשר לשאלה מי ימונה למפקד יוניפי"ל הבא בלבנון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.