יום שני, 1 בפברואר 2016

לזרום על

לירון: תקשיב, יש לי משהו אדיר. 
מושיק: דברי.
לירון: אני ואתה רוצים להתקדם לאורך המשחק נכון? כרגע אנחנו לא צריכים את הקלף הזה.
מושיק: בדיוק.
לירון: בוא נשמור אותו, נחביא אותו.
מושיק: תאבדי אותו, תאבדי אותו.
לירון: אני מאבדת אותו. אבל הקטע שהולכים להאשים אותך שגנבת אותו.
מושיק: אין לי בעיה.
לירון: תזרום עם זה.
(הישרדות הונדורס 2015, 22, רשת)

לזרום / לזרום עם / לזרום על
"לזרום" - מילה שחזרה לאופנה.
להסכים; לשתף פעולה; להשתחרר; להיות חלק מזה; לא להתנגד; לא להערים קשיים; לא להפריע לזרימה הטבעית של הדברים ולא לשבש אותם; לנהוג בחביבות ובנחמדות; לשחק את המשחק; "לאכול" את זה; להאמין.
בחורה זורמת: מושג שהיה נהוג בעבר. בחורה "נותנת", בחורה פתוחה מינית.

"איללה, נו, זרמי איתו" (שי חי לתניה על גילי שרוצה לשחק בכדור" (האח הגדול 7, 10, מאקו)
"ולמרות שזה מוזר, הוא לגמרי זורם על צילום לשער במגזין 'לגבר'" (על כוכבי מהישרדות, חדשות הבידור, 6.12.15, הוט)
"טיטי ביקשה שאני אשאיר אצלה את הקלף בתיק. היה חשוב לי להראות להם שאני איתם. זרמתי עם זה" (הישרדות הונדורס 22, רשת)
"מה, איך את זורמת עם השטויות שלו?" (עמרי לקסניה על שי חי שטען שעמרי צריך לעמוד על כיסא בסלון כדי שלא יהיו פסילות. האח הגדול 7, 7, מאקו)
"אין מה לעשות זה מה שקורה בימים כאלה כשהנערות שותות יותר מדי והגברים מנצלים את זה. יצא לנו כמה פעמים להיות במקומות כאלה. האמת שהיתה שם אווירה ממש נחמדה, נערות זורמות וזה..." (מדברים על מועדון אלנבי 40, מתוך "יומן" בערוץ 1, "מה נסגר" ערוץ 10)
"תזרום עם זה" (לירון למושיק, הישרדות הונדורס 2015, 22, רשת)
______________