יום חמישי, יולי 02, 2015

לצאת עליו

האח הגדול 4: אחרי הביקור של אבא של שחף בבית האח, אופק מציין את הביקור הזה ואת הביקור של אליאב, בן הזוג של בר בבית האח שהודח וחזר לבקר, כביקור מאותו סוג. בר מתפרצת עליו ואומרת לו שלא ישווה בין ביקור של משפחה לביקור של אליאב, ושיש לה ילד בן 3 שהיא לא ראתה זמן רב: "[...] כי מרגיש לי שכולכם פה שכחתם שיש לי ילד בן 3 בחוץ." היא נשברת ובוכה, אופק אומר לה שהוא לא התכוון למה שהיא הבינה ובר אומרת שגם היא לא התכוונה, ומתנצלת: "סליחה שיצאתי עליך, הוא את זה עליך." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
בר, האח הגדול 4, רשת, 2022



"הישרדות" הונדורס: שיחה במועצת השבט: 

[...]

המנחה גיא זוארץ, להודא: איפה את בסיפור הזה? מי יש לך?

הודא: אני? היה לי רון שובל אבל הוא כבר לא פה.

כוכבי: אנחנו לא נחשבים, נכון? לא עשינו בשבילך שום דבר.

הודא: אתה מחכה למילה או שתצא עליי?

כוכבי: את לא יכולה להגיד עלינו שאנחנו היינו חברים שלך?

הודא: עוד לא סיימתי משפט ואתה כבר יוצא עליי.

כוכבי: היה לך רון שובל, זהו, נכון.

גיא: הודא, למה הוא רוצה לצאת עלייך? מה קרה?

(הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

לצאת עליו
להתעמת איתו; 
להתנפל עליו; להתפרץ עליו; לתקוף אותו; להתבטא ללא מעצורים; להגיד לו מה חושבים עליו; להעיר לו; לבקר אותו; לעוף עליו (בקטע רע); לריב איתו; לפתוח את הפה, להטיח בו מידע לא נעים; להשפיל אותו; להמעיט בערכו; לדבר איתו בסגנון לא נעים; לשנות את היחס הידידותי כלפיו.


"האח הגדול" 7: לקראת הכניסה המאוחרת של ארבל קינן לבית האח, היא מדברת על דייר האח הגדול, שי חי: "הוא מאתגר ברמות, הוא היסטרי, עד שהוא יצא עליי, ככל הנראה." (האח הגדול 7, מאקו, 2016)
"האח הגדול" 7: לקראת הכניסה המאוחרת של ארבל קינן לבית האח, היא מדברת על דייר האח הגדול, שי חי: "הוא מאתגר ברמות, הוא היסטרי, עד שהוא יצא עליי, ככל הנראה." (האח הגדול 7, מאקו, 2016)

"האח הגדול" 7: בשיחה בחצר, אור אמרה לשי חי: "אני לא יודעת איזה תלמיד מקבל ממך השראה למשהו". תמר הביעה מחאה על המשפט הזה ופלורי התפרצה עליה וצעקה שהיא צבועה. בסיום היא קמה ועזבה בכעס, נכנסה לתוך הבית ואמרה: "זהו, יצאתי עליה עכשיו, אני לא רוצה לשמוע אותה ולא לראות אותה." (האח הגדול 7, קשת, יוטיוב האח הגדול העמוד הרשמי, 2016)
"האח הגדול" 7: בשיחה בחצר, אור אמרה לשי חי: "אני לא יודעת איזה תלמיד מקבל ממך השראה למשהו". תמר הביעה מחאה על המשפט הזה ופלורי התפרצה עליה וצעקה שהיא צבועה. בסיום היא קמה ועזבה בכעס, נכנסה לתוך הבית ואמרה: "זהו, יצאתי עליה עכשיו, אני לא רוצה לשמוע אותה ולא לראות אותה." (האח הגדול 7, קשת, יוטיוב האח הגדול העמוד הרשמי, 2016) 
"גולסטאריות" 3: מאיה בוסקילה וליטל סמדג'ה מתעמתות בטקס הניפוי. מאיה אומרת לליטל שבריב הקודם היא איימה עליה ואמרה שתפתח עליה. מול המצלמה מאיה חוזרת על דבריה של ליטל: "'כולנו יודעים מאיפה באת, שאני לא אצא עלייך'." (גולדסטאריות 3, הוט, 2021)
"גולסטאריות" 3: מאיה בוסקילה וליטל סמדג'ה מתעמתות בטקס הניפוי. מאיה אומרת לליטל שבריב הקודם היא איימה עליה ואמרה שתפתח עליה. מול המצלמה מאיה חוזרת על דבריה של ליטל: "'כולנו יודעים מאיפה באת, שאני לא אצא עלייך'." (גולדסטאריות 3, הוט, 2021)


"הישרדות" הונדורס: הודא (ברקע) בשיחת מועצת שבט של "הישרדות, הודא אומרת שהחבר שהיה לצידה היה רון אלוף. כוכבי (מימין) מתקומם שהיא לא מזכירה אותו ושורדים נוספים שהיו לצידה, והודא מגיבה: "עוד לא סיימתי משפט ואתה כבר יוצא עליי." (הישרדות הונדורס, רשת, 2016)
"הישרדות" הונדורס: הודא (ברקע) בשיחת מועצת שבט של "הישרדות, הודא אומרת שהחבר שהיה לצידה היה רון אלוף. כוכבי (מימין) מתקומם שהיא לא מזכירה אותו ושורדים נוספים שהיו לצידה, והודא מגיבה: "עוד לא סיימתי משפט ואתה כבר יוצא עליי." (הישרדות הונדורס, רשת, 2016)

"האח הגדול" 4: באספת דיירים, שרון כתב פתק לדיון - "להקשיב גם לוותרנים". בר כעסה והתחילה לתקוף אותו כשניסה להסביר למה התכוון. בר: "אז תסביר, לא הבנתי". שרון: "אבל אני מסביר, אתם רק יוצאים. רגע." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: באספת דיירים, שרון כתב פתק לדיון - "להקשיב גם לוותרנים". בר כעסה והתחילה לתקוף אותו כשניסה להסביר למה התכוון. בר: "אז תסביר, לא הבנתי". שרון: "אבל אני מסביר, אתם רק יוצאים. רגע." (האח הגדול 4, רשת, 2022)



"האח הגדול" 4: אחרי הריב בין נתנאל וקאזם על הקולה שדינה הזמינה מהתקציב שלה עבור קאזם, דינה ניגשת לדבר עם נתנאל. נתנאל: "לא, אבל ההתקבצות כאילו, זה מעצבן אותי שהם (קאזם וריווא) כאילו מתקבצים שניהם ויוצאים עליי על 700." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: אחרי הריב בין נתנאל וקאזם על הקולה שדינה הזמינה מהתקציב שלה עבור קאזם, דינה ניגשת לדבר עם נתנאל. נתנאל: "לא, אבל ההתקבצות כאילו, זה מעצבן אותי שהם (קאזם וריווא) כאילו מתקבצים שניהם ויוצאים עליי על 700." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: שחף וקאזם מדברים על הסגנון המכוער מצד בר ודיאן כלפי טליה ועל הצורך שלו לגונן עליה: "היא (טליה) עושה פה רק טוב, ואנשים פה יוצאים עליה כאילו. וואלה לא בא לי לראות את זה." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: שחף וקאזם מדברים על הסגנון המכוער מצד בר ודיאן כלפי טליה ועל הצורך שלו לגונן עליה: "היא (טליה) עושה פה רק טוב, ואנשים פה יוצאים עליה כאילו. וואלה לא בא לי לראות את זה." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: אחרי הביקור של אבא של שחף בבית האח, אופק מציין את הביקור הזה ואת הביקור של אליאב - שהיה בן הזוג של בר בבית האח, הודח וחזר לבקר - כביקור מאותו סוג. בר מתפרצת עליו ואומרת לו שלא ישווה בין ביקור של משפחה לביקור של אליאב, ושיש לה ילד בן 3 שהיא לא ראתה זמן רב: "[...] כי מרגיש לי שכולכם פה שכחתם שיש לי ילד בן 3 בחוץ." היא נשברת ובוכה, אופק אומר לה שהוא לא התכוון למה שהיא הבינה ובר אומרת שגם היא לא התכוונה, ומתנצלת: "סליחה שיצאתי עליך, הוא את זה עליך." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: אחרי הביקור של אבא של שחף בבית האח, אופק מציין את הביקור הזה ואת הביקור של אליאב - שהיה בן הזוג של בר בבית האח, הודח וחזר לבקר - כביקור מאותו סוג. בר מתפרצת עליו ואומרת לו שלא ישווה בין ביקור של משפחה לביקור של אליאב, ושיש לה ילד בן 3 שהיא לא ראתה זמן רב: "[...] כי מרגיש לי שכולכם פה שכחתם שיש לי ילד בן 3 בחוץ." היא נשברת ובוכה, אופק אומר לה שהוא לא התכוון למה שהיא הבינה ובר אומרת שגם היא לא התכוונה, ומתנצלת: "סליחה שיצאתי עליך, הוא את זה עליך." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: בר מספרת לדיאן ונתנאל על הקושי שלה מאז שטליה, האקסית של אליאב, נכנסה לבית האח, ואומרת שבכל פעם שטליה מתקרבת היא קמה, "כי אין לי סבלנות, זה מביך אותי. תקשיבו, היא הזויה, ואני לא יכולה לצאת עליה ואני לא יכולה... כי כאילו זה קשור באליאב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: בר מספרת לדיאן ונתנאל על הקושי שלה מאז שטליה, האקסית של אליאב, נכנסה לבית האח, ואומרת שבכל פעם שטליה מתקרבת היא קמה, "כי אין לי סבלנות, זה מביך אותי. תקשיבו, היא הזויה, ואני לא יכולה לצאת עליה ואני לא יכולה... כי כאילו זה קשור באליאב." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


"האח הגדול" 4: אחרי ערב הברביקיו בבית האח יש בלגן במטבח. הבנות מנקות ונתנאל שוכב במיטה ולא עוזר. בר כועסת עליו ואומרת במטבח: "אללה יסתור וואי וואי, עוד שנייה אני יוצאת עליו בקללות." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: אחרי ערב הברביקיו בבית האח יש בלגן במטבח. הבנות מנקות ונתנאל שוכב במיטה ולא עוזר. בר כועסת עליו ואומרת במטבח: "אללה יסתור וואי וואי, עוד שנייה אני יוצאת עליו בקללות." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"האח הגדול" 4: טליה כועסת על אופק אחרי שאמר לה "את קטנה" כשחשב שהיא מצדדת בקאזם. הבוקר כשהשתמשה בפן הוא ביקש אותו ממנה לרגע והיא סירבה. אופק לדיירים בחצר: "אני הולך לצאת עליה וזה יהיה לא נעים." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: טליה כועסת על אופק אחרי שאמר לה "את קטנה" כשחשב שהיא מצדדת בקאזם. הבוקר כשהשתמשה בפן הוא ביקש אותו ממנה לרגע והיא סירבה. אופק לדיירים בחצר: "אני הולך לצאת עליה וזה יהיה לא נעים." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

"היחידה" 2: במאי הלהקה משה קפטן ניסה לפתוח שיחה על הקושי ביחסים בין טהוניה רובל ועדי שילון, וטהוניה הגיבה: "בעשירי". עדי שילון אמרה שהיא אדם שיודע להתנהל בשיח   נורמלי, בכבוד ובדרך ארץ, וש"בעשירי" הוא לא תגובה לגיטימית בעיניה. טהוניה הרגישה שעדי השפילה אותה והמעיטה בערכה מול חברי הקבוצה. בחוץ היא אומרת לרמי קליינשטיין ואורנה דץ: "מי את? [...] קמה ויוצאת עליי כמו שאתה יוצאת עליי? [...] את תמעיטי מערכי מול 20 אנשים? מי את בכלל?" (היחידה 2 הוט, 2016)
"היחידה" 2: במאי הלהקה משה קפטן ניסה לפתוח שיחה על הקושי ביחסים בין טהוניה רובל ועדי שילון, וטהוניה הגיבה: "בעשירי". עדי שילון אמרה שהיא אדם שיודע להתנהל בשיח   נורמלי, בכבוד ובדרך ארץ, וש"בעשירי" הוא לא תגובה לגיטימית בעיניה. טהוניה הרגישה שעדי השפילה אותה והמעיטה בערכה מול חברי הקבוצה. בחוץ היא אומרת לרמי קליינשטיין ואורנה דץ: "מי את? [...] קמה ויוצאת עליי כמו שאתה יוצאת עליי? [...] את תמעיטי מערכי מול 20 אנשים? מי את בכלל?" (היחידה 2 הוט, 2016)


"האח הגדול" 4: בין דניאל ונתנאל היה ריב קשה. אחרי שהריב מסתיים דניאל נכנס לבית ואומר למרינה: "אל תחייכי, זה לא מצחיק. מבחינתי החיוך הקטן הזה זה לתת יד למה שקורה כאן". אחר כך הוא לוקח אותה לשיחה ומסביר לה שהוא לא הרגיש נוח כשראה את מרינה מחייכת בסיטואציה כל כך קשה, ומוסיף: "אני מצטער שיצאתי עלייך ככה." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
"האח הגדול" 4: בין דניאל ונתנאל היה ריב קשה. אחרי שהריב מסתיים דניאל נכנס לבית ואומר למרינה: "אל תחייכי, זה לא מצחיק. מבחינתי החיוך הקטן הזה זה לתת יד למה שקורה כאן". אחר כך הוא לוקח אותה לשיחה ומסביר לה שהוא לא הרגיש נוח כשראה את מרינה מחייכת בסיטואציה כל כך קשה, ומוסיף: "אני מצטער שיצאתי עלייך ככה." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.