יום ראשון, ינואר 31, 2016

כזה, כאלה

בר כהן, האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022
בר כהן, האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022



המראיינת: הם (הילדים שלך) ביקורתיים כלפייך? הם נותנים לך טיפים? אומרים לך "את מהממת" וכאלה?
אילנית לוי: קודם כול, הם ביקורתיים מאוד. אין "את מהממת", יש תמיד הערות. ואז אני מסתכלת... (והם אומרים): "לא, אימא, את מהממת, אבל...". כאלה.

(אילנית לוי, חדשות הבידור, הוט, ינו' 2016)

************


האח: מה היה לך הכי קשה (כשנודע לך שאת בהיריון)?
בר כהן: מה יהיה איתו? איך זה ישפיע עליו ה... לגדול בלי (אבא)? השאלות: אימא, למה לא ניסית מספיק? אולי... למה זה קרה? כזה.

(האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)


כזה / כאלה

  • כנראה בהשראת השפה האנגלית. מילת המחשה או מילת חיזוק לדוגמאות שנתתי קודם, למה שאמרתי, לקול שעשיתי או לתנועה בגוף שעשיתי, שאומרת: כמו הדוגמה/הדוגמאות שהבאתי עכשיו; למשל; דברים מהסוג הזה; וכאלה; 
  • אשכרה; ממש ככה; הנה, ככה.
  • משדר קלילות, מצב רוח טוב ושליטה בעולם המונחים העכשווי.

כזה?: כאלה?

ככה? אתה מתכוון לזה?

לירן כוהנר: "אני עדיין מנסה להרשים את בעלי, כאילו, כזה!" (אנשים בלילה 2, מאקו, 2015)
לירן כוהנר: "אני עדיין מנסה להרשים את בעלי, כאילו, כזה!" (אנשים בלילה 2, מאקו, 2015)
מיכל מ"מאסטר שף" מספרת שאנשים מתפעלים מהאוכל שלה ואומרים לה משפטים כמו: "יואו, איך עשית את זה?": "כאלה" (מאסטר שף 5, קשת, 2015)
מיכל מ"מאסטר שף" מספרת שאנשים מתפעלים מהאוכל שלה ואומרים לה משפטים כמו: "יואו, איך עשית את זה?": "כאלה" (מאסטר שף 5, קשת, 2015)
אילנית לוי מספרת למראיינת מה הילדים שלה אומרים לה: "אין 'את מהממת', יש תמיד הערות. ואז אני מסתכלת... (והם אומרים) 'לא, אימא, את מהממת, אבל...'. כאלה" (חדשות הבידור, הוט ינו' 2016)
נוי בן ברית מ"הכוכב הבא" שואלת את הצלם איך לעמוד: "כזה? מה, מה לעשות עם עצמי?" (הכוכב הבא 3, 15, מאקו ינו' 2016)
טילטיל מ"הישרדות": "אישה חזקה שגם יש לה דעות, שגם היא מובילה. למה אתה לא חושב על זה? שלוקחת את הקנה סוכר וזורקת על הרצפה כשהיא בקריזה". המנחה גיא זוארץ: "אה, באמת? כאלה? יש לה התקפות זעם?" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015 )
"כן, הלו, מה? יו!. כזה" (חברה של מגי אזרזר מספרת איך הודיעו לה שהיא נבחרה להיות הפרזנטורית של גרנייה. חדשות הבידור, הוט, פבר' 2016)

המרואיין מתאר מה אומרים לו: "'וואו, איזה יופי, יש תאורה? וואו'. כזה. יש הרבה וואו" (חדשות הבידור, הוט, פבר' 2016)

שחף וקאזם מדברים על דיאן. שחף: "ועכשיו היא אומרת לעצמה: 'אין לי מה להקשיב לאף אחד אחר, כי מה שאני יודעת, אני יודעת הכי טוב'. (קאזם: "עלה לה השתן לראש"). כזה". (. האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)

בר כהן: "מה יהיה איתו (עם התינוק שעומד להיוולד)? איך זה ישפיע עליו ה... לגדול בלי (אבא)? השאלות: אימא, למה לא ניסית מספיק? אולי... למה זה קרה? כזה." (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)


*******************

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.