יום רביעי, יולי 29, 2015

שרוף של; שרוף על; שורף את; שיישרף לך; מה שורף לך?

ג'קי אזולאי, אחותי ג'קי 3, הוט, 2020
ג'קי אזולאי, אחותי ג'קי 3, הוט, 2020


"מאסטר שף" 5:

רחל קדוש: אני מכינה מנה לבובי שלי, לבעלי. שרופה עליו [...] בובי שרוף על האוכל שלי. אני הכי נהנית מזה שהוא אומר לי: "אני שרוף על זה, תעשי את זה".

(מאסטר שף עונה 5, קשת, 2015)


*****

"האח הגדול" 4: בזמן ההמתנה למקלחת אליאב אומר לבר שקאזם אמר שאם יש קנסות, זה יקוזז מהתקציב לסיגריות. שרין שומעת ואומרת שאם מעשני הסיגריות עושים קנסות, לא יהיו להם פריווילגיות. בר אומרת שאין להם פריווילגיות גם ככה ושרין מגחכת:

בר: חבל שאני מעשנת. כי אם לא הייתי מעשנת לא היית מתנהגת ככה.

שרין: אין לך פריווילגיות, כן.

בר: ככה זה כשלא סובלים בן אדם סתם.

שרין: לא, אני לא מתנהגת ככה בגלל הסיגריות. את חושבת שסתם? אני לא לא סובלת סתם.

בר: סתם את לא סובלת אותי.

שרין: אני לא סתם לא סובלת אותך.

בר: סתם את לא סובלת אותי.

שרין: אני באמת יש הרבה דברים בהתנהגות שלך.

בר: כי שורף לך. מה שורף לך?

שרין: מה שורף לי?

בר: מה שורף לך?

שרין: תגידי לי. את יודעת, את אומרת ששורף לי, אז תגידי לי מה.

בר: מה, מה שורף לך? מה? תגידי לי את.

שרין: את אומרת ששורף, אז תגידי לי מה.

בר: תגידי לי, מה שורף לך?

שרין: תגידי לי את מה, את אומרת ששורף לי.

בר: אני שואלת אותך, אני לא לא סובלת אותך.

שרין: אז אני אומרת לך שלי לא שורף כלום.

בר: אז מה?

שרין: חוץ משאת לא מתנהגת לכלל הקבוצה, חוץ מזה שטובתך האישית תמיד קדימה [...]

[...]

בר: אולי פשוט הפרצוף שלי שורף לך.

שרין: אה, זה שורף לי?

בר: כן.

שרין: אז אני אומרת לך מאמי שלא שורף לי כלום.

בר: מה שורף לך? מה בי שורף לך?

שרין: לי לא שורף כלום.

(האח הגדול 4, רשת, 2022)


"האח הגדול" 4: משה, טליה ועוד כמה דיירים רוקדים בחדר הגדול, ושרין לא מרוצה. מאוחר יותר טליה, לירן ונתנאל בחדר האוכל. כשטליה אומרת שאי אפשר להתבאס משום סיטואציה שקרתה  בחדר, נתנאל אומר לה שמה שקרה הוא ששרין מקנאה ביופי שלה. לירן שיושבת שם מתקוממת על דבריו ונוצר ביניהם ויכוח, שבמהלכו היא מסננת לעצמה "יצור". נתנאל מתעמת איתה:

[...]

נתנאל: אמרתי לך "תיזהרי עם ה'יצור', אל תקראי לי 'יצור'". [...] אני יכולה להגיד שהיא (לירן) "יצורה"? גם זה לא בסדר? "יצור".

שרין: לא, זה לא בסדר.

נתנאל: מה את קופצת?

שרין: כי זה לא בסדר.

נתנאל: [...] עושה פה קרקס ביום שישי בערב.  

שרין: אני עושה קרקסים, נכון.

נתנאל: תמשיכי לאכול את הלב, בקיצור. יאללה.

שרין: אני עושה קרקסים. שורף לך בנשמה?

נתנאל: לי שורף? לך שורף.

שרין: שורף בנשמה?

נתנאל: לך שורף.

שרין: כי לזרוק פשוט "יצורה" על אנשים זה לשרוף לך בנשמה. 

נתנאל: לך שורף, לך שורף.

(האח הגדול 4, רשת, 2022)


שורף לך! שורף לך?; מה שורף לך? 
בנימה מתריסה: אתה מקנא; הקנאה אוכלת אותך; מה כואב לך?; מה הקטע שלך? מה הבעיה שלך?; מה נתפסת עליי?; יש לך קטע איתי

שורף לי
מכאיב לי מאוד
    שורף (אותי, אותו, את... וכו'), לשרוף
    • חושף את הזהות האמיתית שלי; חושף את הכיסוי שלי; מוסר מידע שאני מעדיף לא לגלות;
    • מוחק; מבטל; הורס; מקלקל;
    • מוחק/מבטל/מערער מעמד מסוים;
    • מלכלך עליי; מבטל אותי; מוחק אותי;
    • מלהיב אותי; סוחף אותי
    שרוף של 
    אוהד - בדרך כלל של קבוצת ספורט.
      שרוף עליך (או על זה)
      אוהב אותך מאוד; מת עליך; מתלהב ממך; חש כלפיך חיבה עזה;
        שיישרף לך
        פרגון: כל הכבוד, שאפו, וואו, מה זה? לך לעזאזל איך הצליח לך.

            "אייל, אני שרופה עליך" התפרסם בהארץ ב-29.7.2015

            את "שרופה על" שמעתי בתכנית מאסטר שף, אחרי שנים שלא שמעתי אותה מאז שהייתי נערה. בהתחלה חשבתי שזה קטע של רחלי קדוש, משתתפת בתכנית שאמרה על המנה שהיא מכינה שזאת "איזושהי קונספירציה לקובה כורדית בטעם סלק, שאני שרופה על זה". אחר כך היא אמרה על אייל שני "אני שרופה עליך" - פעם שנייה. אחר כך במפגש עם שני היא אמרה לו "אני שרופה עליך" - פעם שלישית. בהמשך כשנשאלה על הצבא שבו היא משרתת היא אמרה שהיא שרופה עליו, ובעלה שרוף על האוכל שלה, ושוב היא שרופה על אייל שני. אפשר לסמוך על רחלי, שמשרתת בצבא קבע ושומעת כל הזמן את הסלנג של החיילים הצעירים, שזאת לא קונספירציה אישית שלה לשפה, יש כאן מגמה.

            אחר כך הכרתי במאסטר שף את רחל בן אלול מירושלים. כשמיכל אנסקי אמרה על הסושי שהיא הכינה: "לפחות הוא יודע מה המקור והוא מתייחס אליו", רחל אמרה לפתע: "שרופה עלייך". שוב השרופה הזה. ופתאום אני שמה לב שנשים (אלה בעיקר נשים) הפסיקו למות על... - הן שרופות על... על הג'קט ועל השמלה ועל הנעליים ועל התיק ועל הזמר ועל השחקן ועל כל דבר חמוד שמוצא חן בעיניהן או שהן רוצות בו.

            את רחל אני זוכרת לא רק בגלל ה"שרופה עלייך" אלא בגלל האודישן שלה שבו היא שרפה לחם באש גלויה. המנה שלה נקראה לחם ספרדי חרוך עם עגבניות, חובזה, ביצה עלומה ויוגורט. השופטים נדהמו מהטכניקה הזו: "אוי מדהים, היא מרתכת לחם.. איזה מטורף זה שהיא שורפת לחם", אבל מי שיצא מגדרו באמת היה חיים כהן, שנשפך שם לגמרי: "זה מדהים אותי השריפה הזאת של הלחם, זה בדיוק המקום של הבית, של האימא... אני לא יכול לעזוב אותך", הוא אמר לה. ואחר כך הוא חיבק אותה חזק. "מה שהרג אותי לגמרי", הוא אמר לה בשלב ההחלטה, "זה השריפה הזאת של הלחם על אש גלויה. הרבה זמן לא התרגשתי ככה", ואייל שני דיבר על חוויה פנימית שהוא עבר שבה הוא מרגיש רק את הלחם השרוף, המכושף. אז אולי נמצא הקשר בין טעמו הייחודי, הביתי של הלחם השרוף לבין "שרופה עליך" שמחליף את "מתה עליך". אולי "שרופה עליך" משדר יותר אותנטיות לעומת "מתה עליך" שהפך פתאום לאנמי וסתמי.

            אפשר לטעון שהביטוי "שרופה עליך" פחות חזק מ"מתה עליך", כיוון שאני יכולה להיות שרופה אבל עדיין להישאר בחיים, ואם זה לא מוחלט, זה עלול להעמיד בספק את עוצמת הרגשות שלי, ובכל זאת, "שרופה עליך" חזק יותר. הכלל הוא שגם כאשר אנחנו עוברים להשתמש במילה חזקה פחות שמחליפה את זאת שנחשבה לחזקה ביותר עד כה, אנחנו משדרגים ומעלים את עוצמתה מעצם השינוי, כמובן, כל עוד לא ויתרנו על הטוטאליות.

            וכשם שהאמירות "חיים שלי", "קרועה עליך", "הרוסה עליך", "חולה עליך" אינן מעידות בהכרח על מחויבות רגשית שלי כלפי זה שאני אומרת לו את זה, ואני יכולה להגיד את זה לכל אחד ועל כל אחד, כך אני יכולה להגיד לכל מי שאני מחבבת שאני שרופה עליו. אבל עוד מעט אולי גם זה לא יספיק, ונצטרך לשנות שוב כדי להעביר את המסר שאתה ממש ממש אחלה. כשזה יקרה, אפשר לעבור ל"אני חרוכה עליך" או "אני מותכת עליך באש גלויה".


            שרוף על

            "מאסטר שף" 5: רחל אלול שומעת מבחוץ את חוות הדעת של השופטים על המנה שלה. אומרת על מיכל אנסקי: "שרופה עלייך." (מאסטר שף עונה 5, מאקו, 2015)
            אסטר שף" 5: רחל אלול שומעת מבחוץ את חוות הדעת של השופטים על המנה שלה. אומרת על מיכל אנסקי: "שרופה עלייך." (מאסטר שף עונה 5, מאקו, 2015)
            "מאסטר שף" 5: רחלי קדוש על בעלה: "וואו, הוא שרוף על האוכל שלי." (מאסטר שף עונה 5, מאקו, 2015)
            אסטר שף" 5: רחלי קדוש על בעלה: "וואו, הוא שרוף על האוכל שלי." (מאסטר שף עונה 5, מאקו, 2015)

            "חדשות הבידור": "עוד מעריצה שרופה שלא הייתה מוותרת על ההופעה הזו (במסך - אביתר בנאי ואביב גפן) היא השורדת טיטי" (חדשות הבידור, הוט, ינו' 2015)
            "חדשות הבידור": "עוד מעריצה שרופה שלא הייתה מוותרת על ההופעה הזו (במסך - אביתר בנאי ואביב גפן) היא השורדת טיטי" (חדשות הבידור, הוט, ינו' 2015) 

            "מאסטר שף" 5. רחלי קדוש: "ואני שרופה על המעמד של מצטיינת." (מאסטר שף 5, קשת, 2015)
            "מאסטר שף" 5. רחלי קדוש: "ואני שרופה על המעמד של מצטיינת." (מאסטר שף 5, קשת, 2015)
            "האח הגדול" 4. נתנאל לדיאן: "שרוף עלייך קשות." (האח הגדול עונה 4, רשת, יוני 2022)
            "האח הגדול" 4. נתנאל לדיאן: "שרוף עלייך קשות." (האח הגדול עונה 4, רשת, יוני 2022)


            שורף לך

            "האח הגדול" 4. בר ושרין בעימות. בר: "תגידי לי, מה שורף לך?". שרין: "תגידי לי את מה, את אומרת ששורף לי." [...] בר: "אולי פשוט הפרצוף שלי שורף לך". שרין: "אה, זה שורף לי?" בר:"כן". שרין: "אז אני אומרת לך מאמי, שלא שורף לי כלום". בר: "מה שורף לך? מה בי שורף לך?" שרין:"לי לא שורף כלום." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. בר ושרין בעימות. בר: "תגידי לי, מה שורף לך?". שרין: "תגידי לי את מה, את אומרת ששורף לי." [...] בר: "אולי פשוט הפרצוף שלי שורף לך". שרין: "אה, זה שורף לי?" בר:"כן". שרין: "אז אני אומרת לך מאמי, שלא שורף לי כלום". בר: "מה שורף לך? מה בי שורף לך?" שרין:"לי לא שורף כלום." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


            "האח הגדול" 4. נתנאל ושרין בעימות. שרין: "שורף בנשמה?" נתנאל: "לך שורף." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. נתנאל ושרין בעימות. שרין: "שורף בנשמה?" נתנאל: "לך שורף." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. קאזם מתעמת עם נתנאל ודיאן: "אתם כל היום שורף לכם שאתם רואים אנשים יושבים לידי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. קאזם מתעמת עם נתנאל ודיאן: "אתם כל היום שורף לכם שאתם רואים אנשים יושבים לידי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

            "האח הגדול" 4. קאזם מתעמת עם נתנאל ודיאן. אחרי שהוא מחקה את דיאן אומרת לנתנאל "בוא נשב שם", "בוא נלך לשם", נתנאל אומר לו: "כואב לך, שורף לך שאין לך אחד כזה שיעשה לך את זה, אה?". קאזם: "לא, לא כואב לי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. קאזם מתעמת עם נתנאל ודיאן. אחרי שהוא מחקה את דיאן אומרת לנתנאל "בוא נשב שם", "בוא נלך לשם", נתנאל אומר לו: "כואב לך, שורף לך שאין לך אחד כזה שיעשה לך את זה, אה?". קאזם: "לא, לא כואב לי." (האח הגדול 4, רשת, 2022)

            "האח הגדול" 4. טליה ובר בעימות. אחרי ריב נוסף ביניהן, טליה מדברת עליה עם מרינה. מרינה: "אני מנסה להבין מאיפה יש לכן נקודה, כאילו על מה אתן רבות, זה מה שאני לא מבינה". טליה: "אין על מה לריב. היא, שורף לה. היא חייבת לתת לי עקיצות מהצד כי כנראה חורה לה איך שאני מתנהגת, לא מתחבר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. טליה ובר בעימות. אחרי ריב נוסף ביניהן, טליה מדברת עליה עם מרינה. מרינה: "אני מנסה להבין מאיפה יש לכן נקודה, כאילו על מה אתן רבות, זה מה שאני לא מבינה". טליה: "אין על מה לריב. היא, שורף לה. היא חייבת לתת לי עקיצות מהצד כי כנראה חורה לה איך שאני מתנהגת, לא מתחבר." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


            "האח הגדול" 4. לפני הכניסה של דיאן לבית האח היא נשאלת: "בנות מפרגנות לך או מקנאות?" דיאן: "מי שיש לה ביטחון תפרגן לי, ומי שיש לה חוסר ביטחון עצמי לא תפרגן לי וישרוף לה, וזה בסדר, כי זה שלה וזו בעיה שלה". (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. לפני הכניסה של דיאן לבית האח היא נשאלת: "בנות מפרגנות לך או מקנאות?" דיאן: "מי שיש לה ביטחון תפרגן לי, ומי שיש לה חוסר ביטחון עצמי לא תפרגן לי וישרוף לה, וזה בסדר, כי זה שלה וזו בעיה שלה". (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)

            "האח הגדול" 4. בר ודרור רבים. בר: "וואי, תקשיב, הקנאה...". דרור: "הקנאה שלי". בר: "שורפת לך." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. בר ודרור רבים. בר: "וואי, תקשיב, הקנאה...". דרור: "הקנאה שלי". בר: "שורפת לך." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
            "אחותי ג'קי" 3: ישראל שומע את שיחת הטלפון בין אימא של ג'קי לג'קי ומבין שג'קי דיברה איתה על דברים שמפריעים לה אצלו. ישראל כועס על זה וג'קי אומרת בתגובה: "לא אכפת לך שאולי אשתך דיברה מכאב? מה שורף לה, מה כאב לה, הבנת?" (אחותי ג'קי 3, הוט, 2020)
            "אחותי ג'קי" 3: ישראל שומע את שיחת הטלפון בין אימא של ג'קי לג'קי ומבין שג'קי דיברה איתה על דברים שמפריעים לה אצלו. ישראל כועס על זה וג'קי אומרת בתגובה: "לא אכפת לך שאולי אשתך דיברה מכאב? מה שורף לה, מה כאב לה, הבנת?" (אחותי ג'קי 3, הוט, 2020)

            "האח הגדול" 4. אחרי שאבא של שחף הגיע לביקור קצר בבית האח, שרין אומרת לשחף שאבא שלו שרוף עליה. שחף: "לא שמתי לב". שרין (צוחקת): "למה כל כך כואב לך להודות בזה? למה כואב לך להודות?" שחף: "אני באמת לא שמתי לב אבל [...]. אבל בטח שהוא אוהב אותך, את חברה שלי למה שהוא לא יאהב אותך?" שרין: "אז למה שורף לך להודות? לא הבנתי". שחף: "אני רק אומר שלא שמתי לב, לא שורף לי להודות." (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. אחרי שאבא של שחף הגיע לביקור קצר בבית האח, שרין אומרת לשחף שאבא שלו שרוף עליה. שחף: "לא שמתי לב". שרין (צוחקת): "למה כל כך כואב לך להודות בזה? למה כואב לך להודות?" שחף: "אני באמת לא שמתי לב אבל [...]. אבל בטח שהוא אוהב אותך, את חברה שלי למה שהוא לא יאהב אותך?" שרין: "אז למה שורף לך להודות? לא הבנתי". שחף: "אני רק אומר שלא שמתי לב, לא שורף לי להודות." (האח הגדול 4, רשת, 2022)


            "האח הגדול" 4. בחדר האח בר מתלוננת על דינה וטוענת שדינה לא מפרגנת לבנות כמוה: "אז מה שורף לה?" (האח הגדול עונה 4, רשת, יולי 2022)
            "האח הגדול" 4: בר מדברת בחדר האח על דינה: "לא ראיתי דבר כזה. אישה בת 60, לא יודעת מה יושב לה. [...] למה יש נשים מסוימות שהיא לא... שאתה רואה בעיניים שלה שהיא לא יכולה לסבול ויש נשים מסוימות שכן? מה, כי הן לבד פה, אז מה שורף לה?" (האח הגדול, עונה 4, רשת, 2022)


            שורף לי; נשרף

            "האח הגדול" 4. טליה ובר בשיחת הבהרה. בר אומרת לה שהיא (בר) נלחמת את המלחמות שלה בהזמנה השבועית כדי שתקבל את האוכל שלה, כי טליה לא עושה את זה עבור עצמה. בר: "היו פה שבועות שאת אומרת 'אני רעבה'. אני נשרפת מזה." (בכתובית נכתב בטעות "אני נשרפת מפה") (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. טליה ובר בשיחת הבהרה. בר אומרת לה שהיא (בר) נלחמת את המלחמות שלה בהזמנה השבועית כדי שתקבל את האוכל שלה, כי טליה לא עושה את זה עבור עצמה. בר: "היו פה שבועות שאת אומרת 'אני רעבה'. אני נשרפת מזה." (בכתובית נכתב בטעות "אני נשרפת מפה") (האח הגדול 4, רשת, 2022)


            "האח הגדול" 4. אחרי הריב בין דיאן ובר עם טליה, שבו הן כינו אותה "פרחה" ו"שכונה", דניאל מבקר את בר ואומר לה שהיא משתתפת בשיח שמבטל אנשים. בפתיח של השיחה הוא אומר: "אני חצוי במחלוקת איתך, עם האהבה שלי אלייך, ברמה ששורף לי להסתכל עלייך." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. אחרי הריב בין דיאן ובר עם טליה, שבו הן כינו אותה "פרחה" ו"שכונה", דניאל מבקר את בר ואומר לה שהיא משתתפת בשיח שמבטל אנשים. בפתיח של השיחה הוא אומר: "אני חצוי במחלוקת איתך, עם האהבה שלי אלייך, ברמה ששורף לי להסתכל עלייך." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)



            "הישרדות" הונדורס: טילטיל מדבר על דנה ברגר שעושה מאמצים כדי להצליח במשימה ולראות את הסרטון מהבית: "נשרף לך הלב" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)
            "הישרדות" הונדורס: טילטיל מדבר על דנה ברגר שעושה מאמצים כדי להצליח במשימה ולראות את הסרטון מהבית: "נשרף לך הלב" (הישרדות הונדורס, רשת, 2015)

            "האח הגדול" 7. במסגרת המשימה הדיירים חולקו לשתי קבוצות - קבוצת החושך וקבוצת האור. קבוצת האור החליטה שכל דיירי הבית יועמדו להדחה במקום הדחה פומבית, ודיירי החושך שסבלו בפנים יצאו החוצה בכעס. קבוצת האור כעסה על בני החושך שיצאו החוצה, וגיל מקבוצת החושך בכה ואמר: "איך זה יכול להיות שאנחנו הפכנו להיות הרעים גם בכל הסיפור הזה? לא, זה מעיק עליי, זה יושב עליי וזה שורף לי, זה כואב לי, אני יודע מה היה בפנים (בחדר החושך)." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
            "האח הגדול" 7. במסגרת המשימה הדיירים חולקו לשתי קבוצות - קבוצת החושך וקבוצת האור. קבוצת האור החליטה שכל דיירי הבית יועמדו להדחה במקום הדחה פומבית, ודיירי החושך שסבלו בפנים יצאו החוצה בכעס. קבוצת האור כעסה על בני החושך שיצאו החוצה, וגיל מקבוצת החושך בכה ואמר: "איך זה יכול להיות שאנחנו הפכנו להיות הרעים גם בכל הסיפור הזה? לא, זה מעיק עליי, זה יושב עליי וזה שורף לי, זה כואב לי, אני יודע מה היה בפנים (בחדר החושך)." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)

            שורף 

            "האח הגדול" 7. עומר ושי מיקה רבות בקשר לעומרי. שי מיקה, שכרוכה אחרי עומרי, טוענת שמצד אחד עומר מספרת לכולם שעומרי רוצה אותה, ומצד שני היא משחקת אותה כאילו היא החברה הכי טובה שלה. אחרי הריב עם שי מיקה עומר מדברת עם עומרי: "והיא (שי מיקה) שורפת אותי שאני לא חברה. אני לא חברה מאמי? אני?" (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
            "האח הגדול" 7. עומר ושי מיקה רבות בקשר לעומרי. שי מיקה, שכרוכה אחרי עומרי, טוענת שמצד אחד עומר מספרת לכולם שעומרי רוצה אותה, ומצד שני היא משחקת אותה כאילו היא החברה הכי טובה שלה. אחרי הריב עם שי מיקה עומר מדברת עם עומרי: "והיא (שי מיקה) שורפת אותי שאני לא חברה. אני לא חברה מאמי? אני?" (האח הגדול 7, מאקו, 2015)


            "האח הגדול" 7. שי מיקה מדברת בחדר האח על עומר: "היא מדברת כאילו מתוך מקום חברי, אבל שורפת אותך בחוץ וגם בפנים." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)
            "האח הגדול" 7. שי מיקה מדברת בחדר האח על עומר: "היא מדברת כאילו מתוך מקום חברי, אבל שורפת אותך בחוץ וגם בפנים." (האח הגדול 7, מאקו, 2015)

            "האח הגדול" 7. אחרי שפלורי זורקת לארבל בזלזול את הקטשופ, שי מיקה אומרת לארבל: "תני לה לבד, היא שורפת את עצמה לבד." (האח הגדול  7, מאקו, 2016)
            "האח הגדול" 7. אחרי שפלורי זורקת לארבל בזלזול את הקטשופ, שי מיקה אומרת לארבל: "תני לה לבד, היא שורפת את עצמה לבד.(האח הגדול  7, מאקו, 2016)


            "האח הגדול" 4. בישיבת תקציב בר ודיאן רבות. דיאן מטיחה בבר "את אימא בושה". בר נפגעת מאוד. בחצר היא צועקת: "עוד מילה אחת על האימא שאני או מילה אחת שקשורה איכשהו לבן שלי, אני שורפת אותה". (האח הגדול 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. בישיבת תקציב בר ודיאן רבות. דיאן מטיחה בבר "את אימא בושה". בר נפגעת מאוד. בחצר היא צועקת: "עוד מילה אחת על האימא שאני או מילה אחת שקשורה איכשהו לבן שלי, אני שורפת   אותה". (האח הגדול 4, רשת, 2022)


            "מטומטמת" 3. חוקרת מח"ש עדה שוחט, חוקרת את הרומנים שהתנהלו ביחידה של גוזלי ומוריס. עדה למוריס: "ואני הולכת לשרוף אותך, מוריס." (מטומטמת 3, הוט, 2019)
            "מטומטמת" 3. חוקרת מח"ש עדה שוחט, חוקרת את הרומנים שהתנהלו ביחידה של גוזלי ומוריס. עדה למוריס: "ואני הולכת   לשרוף אותך, מוריס." (מטומטמת 3, הוט, 2019)

            "האח הגדול" 7. אחרי הריב הגדול בין פלורי לדודו, עמרי אומר לדודו: "היא (פלורי) אמרה לי להגיד לך שלא תתקרב אליה כי היא במילה אחת שורפת אותך." (האח הגדול  7, מאקו, 2016)
            "האח הגדול" 7. אחרי הריב הגדול בין פלורי לדודו, עמרי אומר לדודו: "היא (פלורי) אמרה לי להגיד לך שלא תתקרב אליה כי היא במילה אחת שורפת אותך." (האח הגדול  7, מאקו, 2016)

            "האח הגדול" 4. אחרי ששרון סיפר לשרין על השיחה שלו עם טליה עליה, היא יוצאת כדי לדבר עם טליה. שרון עוצר אותה כדי שלא יתגלה שהוא זה שסיפר לה: "שרין, את שורפת אותי, עצרי! שרין, לא, לא לצאת, לא לצאת." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)
            "האח הגדול" 4. אחרי ששרון סיפר לשרין על השיחה שלו עם טליה עליה, היא יוצאת כדי לדבר עם טליה. שרון עוצר אותה כדי שלא יתגלה שהוא זה שסיפר לה: "שרין, את שורפת אותי, עצרי! שרין, לא, לא לצאת, לא לצאת." (האח הגדול עונה 4, רשת, 2022)






            אין תגובות:

            הוסף רשומת תגובה

            שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.