יום רביעי, 20 בינואר 2016

מבסוט



"החזקתי ארנב שהשתין על אחד השחקנים שהיתה לו חליפה לבנה. והחזקתי אותו ככה, חשבתי שהוא ממש מבסוט, והוא פשוט השתין עליי"
(שירה נאור בהשקה של "סוסי פרא", חדשות הבידור, 21.1.16, הוט)
מבסוט / מבסוט עליך
מילה שחזרה לאופנה. "מרוצה", "שמח", "מסופק", "שבע רצון".
מבסוט עליך - מרוצה ממך, מתלהב ממך, גאה בך.


"המבסוטיות שלי היתה מאוד מותנית באם אני אגרום אושר לאחרים על ידי הצחקה" (אבי אטינגר, גולשי ספות 2 25, mondial4live)
"הורדת הילוך. אני מבסוטה עליך ממש" (עומר לשי חי, האח הגדול 7, 6, קשת)
"אני מבסוטה עליו, על תומר" (קרן פלס להראל סקעת, הכוכב הבא3, 12 קשת)
"יאללה, אתם מבסוטים?" -"אף אחד לא מבסוט" (כוכבי לטילטיל לחברי השבט שרבו, הישרדות 2015, 21, רשת)
"היום אתה הולך לצאת מבסוט" (מה נסגר, 1, ערוץ 10)
"והחזקתי אותו כזה ככה, חשבתי שהוא ממש מבסוט" (חדשות הבידור, 21.1.16, הוט בידור ישראלי)
"אני מבסוטה עכשיו" (טיטי, הישרדות הונדורס 2105, 26, רשת)
"איך אתה מבסוט מהתוצאה הסופית?" שלום מיכאלשווילי: "אש" (חדשות הבידור, 9.11.15)
 ____________
לעמוד הראשי