יום שלישי, 4 באוגוסט 2015

יקירי, יקירתי


"יקירתי" בביצוע סיוון טלמור, דה וויס, רשת
המוכר (נפרד מהקונה שסיימה את הקנייה): תודה רבה לך יקירתי, תבואי שוב.
הקונה: תודה לך יקירי על השירות הנפלא, אתה מקסים.
המוכר: באהבה, יקירה.
המוכר (לקונה חדשה שנכנסת): היי, מה שלומך?
הקונה: שלום, באתי להחזיר את המוצר הזה, אני לא רוצה אותו. אני רוצה החזר בכסף, לא זיכוי.
המוכר: אני מצטער יקירתי, עברו יותר מיומיים, אי אפשר לקבל החזר. את יכולה להחליף למשהו אחר.
הקונה: אני לא רוצה להחליף למשהו אחר, אני רוצה החזר בכסף.
המוכר: אני מצטער, אני לא יכול, תחליפי למשהו אחר, יש לנו כאן הרבה דברים יפים.
הקונה: אבל אני אומרת לך שאני לא רוצה שום דבר שלכם, אתה לא מבין מה שאני אומרת?
המוכר: יקירתי, לא צריך לכעוס, הכל בסדר.
הקונה: אל תתנשא מעליי אתה שומע? אל תגיד לי "יקירתי", מי אתה שתגיד לי "יקירתי"?
המוכר: תקשיבי לי טוב טוב יקירתי, את לא תצעקי עליי, ברור?
הקונה: אתה תחזיר לי את הכסף עכשיו, אתה שומע? אם לא, אני מתלוננת עליך.
המוכר: יקירתי, את יכולה להתלונן כמה שאת רוצה, אין לי שום בעיה.
הקונה: חכה חכה יקירי, אני כבר אראה לך מה זה.
(לפוסט "חיים שלי זה לא רק בייב", הארץ)

ד"ר קליין: "תתחדשי, יקירה", סמדר קליצ'ינסקי: "תודה, אהוב" (חלומות מפלסטיק, הוט בידור ישראלי)
המאזינה: "אמן, תודה רבה". המנחה: "בשמחה, יקירה" (זמן מיסטיקה עונה 5, ערוץ 10)
"תקשיב יקירי" (השופט למתמודד, אקס פקטור, עונה 2, רשת)
"הצלח, יקירי" (אילון יוסף למרואיין, נתיבי אילון, ערוץ 10)
"זו התשובה, כי אין לי באמת תשובה מוגדרת לזה, יקירתי" (נירו לוי לצופה, האח הגדול VIP 2, קשת)
המנחה: "עדי". המאזינה: "כן". המנחה: "יקירתי" (זמן מיסטיקה עונה 5, ערוץ 10)
"יקירתי, תודה רבה" (המנחה למרואיינת, מילון היופי, ערוץ 10)
"תקשיבי, יקירתי, הביצוע מבחינתי היה קריוקי" (רמי פורטיס למתמודדת, אקס פקטור עונה 2, פרק 7, רשת)

_______________________