יום שבת, 1 באוגוסט 2015

חיים שלי, יקירתי, אהובה שלי

האח הגדול VIP, קשת


- סליחה...
- כן יקירתי.
- אני צריכה להגיע לרחוב הנשמות הטהורות, אולי את יודעת איפה זה?
- כן, בטח מותק.
- איפה?
- הנה מאמי, תפני כאן ימינה, ואחר כך שמאלה.
- תודה רבה.
- באהבה נשמה.
- שיהיה לך יום טוב.
- שיהיה לך יום מהמם כפרה.
- גם לך.
- גם לך, אהבה, חיים.
- מה?
- כפרה עלייך אהבה שלי, נשמה אהובה שלי, חיים שלי, חיימי...


(לפוסט "חיים שלי זה לא רק בייב", הארץ; לפוסט "זאת היתה שנה וואו", הארץ)
"אני שמח בשבילך, חיים שלי" (איציק זוהר ושיר אלמליח, האח הגדול וי-איי-פי 2, תכנית 9, קשת)
רגע, חיים של אבא, חכי לי (טילטיל לרוסלנה, הישרדות הונדורס, רשת)
קרן פלס לאופל צברי: חיים שלי, אני יכולה לתת לך חיבוק? (הכוכב הבא לאירוויזיון 2016, קשת)
טיטי: ואני לא שקרנית איתך. מושיק גלאמין: את צבועה ואת שקרנית, חיים שלי (הישרדות הונדורס, רשת)
ג'ני צרוואני לעומר רוזן: "חיים, אתה קשור אליי" (הישרדות הונדורס, רשת)
האח הגדול VIP, קשת
"לא, חיים" (נטלי עטיה למושיק עפיה, האח הגדול VIP, קשת)
_____________________