יום שבת, יולי 04, 2015

וואלה

אהבה מעבר לפינה, הוט בידור ישראלי

וואלה
מערבית. צירוף של ו' השבועה והמילה אללה (وَاللّة) שמשמעו "אני נשבע בשם האל" או "בחיי אללה" (אתר השפה העברית)

וואלת האישור: אהה; אכן; כן, אה?; אוקי; אשכרה; תכלס; לגמרי; תראה מה זה; נכון; הכי; אני מסכים איתך; זה בדיוק ככה; אני שומע ומבין מה שאתה אומר; וואו; הגדרת את זה יפה; זה בדיוק ככה; אתה כל כך צודק; אין מילים; זה כל כך נכון; כל הכבוד; זה מדהים; מה אתה אומר; בחייאת; זה מדהים;
אייל שני: "זה הלב של האישה שהרגשתי". -הנבחן, הפיזיותרפיסט: "וואלה" (מסטר שף 5, קשת, 2015)

יעל פוליאקוב: "זה היה שנה לפני שאבא מת. הם עשו לי מסיבת הפתעה... כשפתחתי את הדלת, נכנסתי הביתה, אז אבא שלי היה עם מיקרופון. שר 'אהובתי יעל'... ואז שמנו את 'יום יום חג' ורקדנו כולנו יחד. כאילו זה היה מין פרידה בעצם בלי לדעת, כן? אבל זו הפעם האחרונה שהיינו ככה". איתמר: "וואלה". (גולשי ספות 2, 28, הוט 3, 2015)


וואלת הזרימה והסמולטוק: באמת? זה לא ייאמן; די לא נכון; מה אתה אומר!

"וואלה?" - "כן" (האח הגדול VIP2, חוזרים הביתה, מאקו, 2015)

-"לא אמרת פיפטין, אמרת פיפטי". - "וואלה?" (מסודרים, קשת)

וואלת ההתפעלות, הפרגון והערכת המידע שנמסר

- "אתן יודעות מה הפירוש של אספן. אספן זה סוג של עץ צפצפה".     -וואלה?" -"בחיי". (ארז שמול ב"החיים על פי נועה תשבי", מאקו 2016)

וואלת הזלזולבאמת? מה אתה אומר...; יאללה יאללה

-"הטוסטר התקלקל, לא הטלוויזיה". -"תני לי כמה דקות והטלוויזיה תהיה כמו חדשה". -"וואלה". -"וואלה". -"וואלה". -"וואלה". -"וואלה". (קצרים, הוט, ערוצי סדרות א)

אחרי ששי חי אומר לברק שאם הוא ייגע בדברים שלו הוא ייפצע:
ברק: "וואלה?" שי חי: "וואלה וואלה" (האח הגדול, מאקו פבר' 2016)

וואלת ההצהרה: תאמינו לי; נשבע לכם; בחיי; באלוהים; בא לפני הכרזה, הודעה, וידוי, הצהרה, הבטחה 

"וואלה, בחיים אני לא אצא עם בחורה בוק" (דייט בחשכה, 8, רשת, 2012)

וואלת ההקדמה המזלזלת: תראו תראו...

"וואלה, לא ידעתי את זה, מה, אני צריכה להתנצל על זה?" (שיר אלמליח, האח הגדול VIP2, 3, קשת, 2015)


וואלת ההרהור: מילת הרהור שבאה כהגיג פילוסופי בפני עצמו

"נראה לי שזאת הביקורת הלא טובה הראשונה שקיבלתי (הביקורת של בן שלו על הסינגל), והיה בזה משהו נורא משחרר, זה היה פשוט מעניין, אני לא יודעת להגיד לך, כאילו, ממש לקחתי כזה רגע ואמרתי: וואלה". (דאנה איבגי, אולפן שישי, 31.8.15, מאקו)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.