יום חמישי, יולי 23, 2015

אני אהיה יותר חכם

מאסטר שף 5, קשת

אני: אייל.
אייל: כן.
אני: תוכל להודיע לי כשזה יקרה?
אייל: כשמה יקרה?
אני: כשתהיו יותר חכמים.
אייל: מה?
אני: אני כל הזמן שומעת "אני אהיה יותר חכם", "נהיה יותר חכמים", אבל אני לא יודעת מתי זה קורה, הרגע הזה שבו הופכים להיות יותר חכמים, אז תוכל להודיע לי?

כעבור 3 שעות:

אייל: עינת...
אני: כן.
אייל: אני יותר חכם.
אני: והם?
אייל: אני לא יודע, אני אבדוק את זה ואז אני אהיה יותר חכם.


אני אהיה חכם יותר

כעת המצב לא ברור. בהמשך אדע יותר ממה שאני יודע כעת, אבין יותר, יהיו לי תשובות, יהיה לי יותר מידע, יותר ניסיון.


"ואנחנו במשך שלוש השעות הבאות נביט אל הבנות ונראה את מעשיהן, ואז נוכל להיות הרבה יותר חכמים" (אייל שני, מאסטר שף 5, קשת)


"old and wise" של The Alan Parsons Project, אחד השירים האהובים עליי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.