יום שבת, 4 ביולי 2015

מטלטל

אקס פקטור, רשת


שיחה דמיונית: 

השופט באודישן: הסיפור שלך באמת מטלטל ולא פשוט. מה תשירי לנו יקירתי?
הזמרת: אני אשיר את "נפרדנו כך" של אבנר גדסי. זה שיר שיש לו משמעות מיוחדת עבורי.
השופט: את יכולה לטלטל אותי?
הזמרת: מה?
השופט: לטלטל אותי.
הזמרת: אני לא מבינה.
השופט: תטלטלי אותי.
הזמרת: אתה... אתה רוצה שאני אבוא לשם לטלטל אותך?
השופט: את לא צריכה לבוא. תעשי את זה מהבמה עם השיר שלך.
הזמרת: אה, חחח, הבנתי.
השופט: נו, את יכולה?
הזמרת: אני מקווה שאצליח לרגש אותך.
השופט: לא, זה לא מספיק לי, זה צריך להיות מטלטל.
הזמרת: אני יכולה להרעיד אותך.
השופט: לא, לא! 
הזמרת: אני יכולה אולי להסעיר אותך, להקסים אותך...
השופט: לא, לא טוב. אני צריך ביצוע מטלטל! 
הזמרת: אני יכולה להדהים אותך, להטריף אותך...
השופט: לא, אני מצטער יקירתי, זה לא יעבוד.
הזמרת: להמם אותך, להגניב אותך, להדליק אותך...
השופט: לא! לא! רק לטלטל! את מסוגלת?
הזמרת: יאללה יאללה, לך חפש מי ינענע אותך.



רמי פורטיס: "את יכולה מה שנקרא לטלטל אותנו?" -"אני מקווה". (אקס פקטור, רשת)
"'הנוער': סרט מטלטל של יוצר מבטיח" (אור סיגולי, 29.8.13, עכבר העיר)
"'פרינסס': סרט ביכורים מטלטל ומתגמל" (נטע אלכסנדר, 9.7.15, הארץ)
"כמו לא מעט מילים בשפה העברית גם 'מטלטל' עברה בשנים האחרונות שחיקה קשה. כשכל סרט תעודה חדש מבטיח לערער אותנו עד עמקי נשמתנו, התוצאה היא סקפטיות מידית כלפי כל שימוש במושג הזה. אלא ש'סיינטולוגיה: כלא האמונה', מה לעשות, הוא באמת סרט מטלטל." (אילן קפרוב, 19.5.15, וואלה)
"מדובר בביס הכי מטלטל שחווינו לאחרונה בעיר" (ערן לאור, 5.1.15, הארץ)
"איזה סיפור הכי טלטל אותך?" (יוסף אילון, "נתיבי אילון", ערוץ 10)
"מתוק מטלטל" (יונתן רושפלד, מאסטר שף 5, מאקו)
רמי פורטיס: "הסיפור שלך מטלטל ולא פשוט" (אקס פקטור, רשת)


__________________
לעמוד קצרים
לעמוד דברים מעצבנים בשפה העברית / מילים וביטויים פופולריים / אופנתיים
לעמוד סלנג / שפת הדיבור
לכל הנושאים בבלוג